AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg og venninne skal på byn i morgen. Gleder oss veldig. Anonymkode: bf948...3c3 1 Siter
Blondi Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Blondi skrev (1 minutt siden): Så koselig å besøke enig kanskje kjøre tur 😊 å besøke en venn og kanskje kjøre tur 😅 0 Siter
Blondi Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Soleil70 skrev (5 minutter siden): Jeg skal treffe en venninne i morgen, vi skal gå på kafé og skravle, sikkert gå en tur også. På søndag skal jeg treffe en annen venninne som jeg ikke har sett på et år. Skal drive litt med angsteksponering og ta t-banen for å treffe henne. Sjelden jeg planlegger to sånne dager etter hverandre så er litt spent på hvordan det går. Går bra hvis jeg får sove. Hatt en rolig dag i dag for å spare krefter. Gleder meg til å treffe dem 🙂 Så koselig å få inn to venninne treff. Håper at det går fint for deg 😊 0 Siter
Blondi Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (5 minutter siden): Da anbefaler jeg deg å starte med oppfølgeren The Testaments. Jeg elsker den. Takk! Da starter jeg med den 😊 1 Siter
Blondi Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg og venninne skal på byn i morgen. Gleder oss veldig. Anonymkode: bf948...3c3 Det blir kjekt. Gøy å gå ut. 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Blondi skrev (1 minutt siden): Takk! Da starter jeg med den 😊 La meg få vite hva du synes. 1 Siter
morsan Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tror det blir en deilig helg! Litt hagearbeid, tur i skogen, og brunsj med sønn og svigerdatter. Og lange morgener på senga med kaffe og kryssord og hyggelig tid med mannen min. 1 Siter
Blondi Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (13 minutter siden): La meg få vite hva du synes. Ja, jeg skal gjøre det 😊 1 Siter
Blondi Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden morsan skrev (6 minutter siden): Tror det blir en deilig helg! Litt hagearbeid, tur i skogen, og brunsj med sønn og svigerdatter. Og lange morgener på senga med kaffe og kryssord og hyggelig tid med mannen min. Høres perfekt ut. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden Blondi skrev (2 timer siden): Hei! Hva skal dere bruke helgen til og har dere fint vær? Her blir det tv (hører gjerne tips på noe Åse) og har ikke noe fint vær. Ser litt bedre ut i morgen så kanskje sitte litt ute om det skjer ☀️ Skal jobbe overtid i morgen også. Juni er en slitsom måned for meg og spesielt i år. Jeg gleder meg ekstra mye til ferie i juli i år pluss litt avspasering i august som " premie" for det gjør nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.