emilie321 Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni stjernestøv skrev (2 timer siden): Og hvorfor virker ap så fort på meg når noen må vente i måneder og ingenting skjer? Ap virker vanligvis fort på meg også 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juni Forfatter Skrevet 6. juni emilie321 skrev (2 minutter siden): Ap virker vanligvis fort på meg også Ok da er det vel noen det virker fort på da og andre ikke, kan være så individuelt sikkert. 1 Siter
nachnoo Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni stjernestøv skrev (5 timer siden): @nachnoo Du har jo klart og skapt deg et godt liv? Det er jo du som har gjort det, hadde du ikke gjort det hadde det ikke blitt noe av noe. Det er korrekt, men forut for det kom det ting som jeg ikke kan ta æren for, og som tilhører det vi kaller flaks: Jeg har hatt foreldre som ikke har misbrukt meg, som satte barnas behov foran egne, som ikke brukte rusmidler og som ikke hadde pf. I tillegg gikk jeg på en liten og trygg skole der mobbing var et fremmedord. Så hadde jeg også fire meget bra besteforeldre. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juni Forfatter Skrevet 6. juni nachnoo skrev (3 minutter siden): Det er korrekt, men forut for det kom det ting som jeg ikke kan ta æren for, og som tilhører det vi kaller flaks: Jeg har hatt foreldre som ikke har misbrukt meg, som satte barnas behov foran egne, som ikke brukte rusmidler og som ikke hadde pf. I tillegg gikk jeg på en liten og trygg skole der mobbing var et fremmedord. Så hadde jeg også fire meget bra besteforeldre. Ok det høres jo fint ut Ja det har vel og noe med hva vi får utdelt her i livet av familie og hvordan vi vokser opp, trygghet i barndommen er veldig viktig og er med på å skape trygge og sterke voksne. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni nachnoo skrev (41 minutter siden): Det er korrekt, men forut for det kom det ting som jeg ikke kan ta æren for, og som tilhører det vi kaller flaks: Jeg har hatt foreldre som ikke har misbrukt meg, som satte barnas behov foran egne, som ikke brukte rusmidler og som ikke hadde pf. I tillegg gikk jeg på en liten og trygg skole der mobbing var et fremmedord. Så hadde jeg også fire meget bra besteforeldre. Får barna vanskeligheter om en av foreldrene har pf? Anonymkode: 5e088...cf9 0 Siter
nachnoo Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Får barna vanskeligheter om en av foreldrene har pf? Anonymkode: 5e088...cf9 Det øker sannsynligheten betydelig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni nachnoo skrev (4 minutter siden): Det øker sannsynligheten betydelig. Å🥲Jeg fikk diagnosen unnvikende pf som 40-åring. Mon tro om det har virket inn på min datters store angstplager som førte til skolevegring og frafall i skole. Anonymkode: 5e088...cf9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni nachnoo skrev (21 minutter siden): Det øker sannsynligheten betydelig. Jeg har vokst opp med en mor som er narsissist og trolig har borderline, og har utviklet kompleks ptsd Anonymkode: e0f15...369 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Å🥲Jeg fikk diagnosen unnvikende pf som 40-åring. Mon tro om det har virket inn på min datters store angstplager som førte til skolevegring og frafall i skole. Anonymkode: 5e088...cf9 Unnvikende er den "snilleste" personlighetsforstyrrelsen 💕 Anonymkode: e0f15...369 0 Siter
nachnoo Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Unnvikende er den "snilleste" personlighetsforstyrrelsen 💕 Anonymkode: e0f15...369 Genene disponerer for angst, og adferden lærer bort angst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni nachnoo skrev (3 minutter siden): Genene disponerer for angst, og adferden lærer bort angst. Unnvikende pf er uansett jævlig å leve med, så snill er den ikke. Så da har jeg lært bort angst? Anonymkode: 5e088...cf9 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juni Forfatter Skrevet 7. juni Er enda bedre nå, har snakket med min far og det var mye surr og han tror jo innimellom at vi er gift men nå er jeg rolig inni meg og kaver meg ikke opp. Jeg syns det er fælt men blir ikke så forvirret heller, takk for medisin som hjelper. har ikke fått beskjed av mannen om å roe meg heller i dag så det er bra, da kan jeg være mer til hjelp for andre uten at det gjør meg dårlig. Trenger jo å være sterk for andre og det gir jo meg selv mer ro inni meg, det er jeg takknemlig for. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. juni Forfatter Skrevet 7. juni Tok oxynorm i dag pga smerter så ble litt sløv i hodet av det, legen sa jeg skulle ikke ta det men gjør nå det jeg så lenge jeg har. Er lei av voltaren stikkpiller men pleier bare ta en oxynorm om dagen og må spare på dem nå, det er ikke så mange igjen og får jo ikke nye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.