Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Å er nok fordi du har russug ja, når jeg har sluttet å røyke drømte jeg ofte at jeg røykte i drømmene. 

Ja det er nok normalt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ekstra skrev (På 7.6.2026 den 18.10):

Slike drømmer har jeg også. Senest i natt/tidlig i morges; jeg var på jobbtur, og bodde på et uendelig stort hotell og fant ikke tilbake til hotellrommet, måtte ha tak i noe før jeg skulle i et møte.

Stresset - jeg? 🤪

Det er akkurat den type drømmer jeg har😄 Det vil si marerittene er sånn, og de husker jeg. De andre glemmer jeg som regel.

Snill gutt
Skrevet
Vendi skrev (På 6.6.2026 den 17.25):

Jeg husker det noen ganger. Da kan de av og til også "sitte i" hele dagen, men som oftest er de glemt omtrent i det jeg våkner. 

Sånn er det med meg også. Noen ganger er det fint, en sjelden gang er det litt skremmende 

Skrevet (endret)

Jeg drømte om rydde ut av et stort hus, mye klær og ting og tang som fremmede skulle kjøpe av oss på et kjøpesenter😁mamma gav bort CD samling som jeg skulle få av henne. Det rareste jeg ble ungdom igjen i denne drømmen😂

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...