Gå til innhold

Marius Høiby for nå fremstilling for å delta på sykehusmøte om sin syke mor.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nicklusheletida
Skrevet

Ja, det skulle bare mangle

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe alle får lov til? 

Anonymkode: c0cdb...9ac

Worrisome_plenty
Skrevet

Vet ikke jeg nei. Sitter man i varetekt er det for en grunn. 

Ikkeanonymnok
Skrevet

Så lenge det er likt for alle med tilsvarende siktelser og dommer så er det «greit». Får han derimot en fordel andre ikke får mener jeg at han burde holde seg i fengselet.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutes ago, AnonymBruker said:

Det skulle bare mangle?

Anonymkode: c4ca7...31c

Det som vel skulle mangle er å (angivelig) begå 40 kriminelle handlinger når du vet din mor er syk, eller?

Jeg skjønner ikke hvorfor dere godtar slike unnskyldninger når dette ikke var noe ukjent for han.

 

Dere snur det helt på hode, det er enda mer forkastelig det han har gjort, vitende om morens helse og dette ekstra belastningen han utsetter henne for gjennom hans sprell. Dere bør be om MER straff, ikke "hensyn". 

Jeg kan gå med på en mellomting, 2 timer bevoktet frihet men for hver gang han benytter seg av det tilbudet legger vi på 2 uker på straffen hans til slutt. Vinn vinn for alle da, inkludert han selv for vi vet alle at dommen blir alt for kort som det er, for hans egen skyld også.

Anonymkode: ba2e0...056

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden):

Så lenge det er likt for alle med tilsvarende siktelser og dommer så er det «greit». Får han derimot en fordel andre ikke får mener jeg at han burde holde seg i fengselet.

Enig! Bør ikke være noe fortrinn for han. 

Anonymkode: c0cdb...9ac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det som vel skulle mangle er å (angivelig) begå 40 kriminelle handlinger når du vet din mor er syk, eller?

Jeg skjønner ikke hvorfor dere godtar slike unnskyldninger når dette ikke var noe ukjent for han.

 

Dere snur det helt på hode, det er enda mer forkastelig det han har gjort, vitende om morens helse og dette ekstra belastningen han utsetter henne for gjennom hans sprell. Dere bør be om MER straff, ikke "hensyn". 

Jeg kan gå med på en mellomting, 2 timer bevoktet frihet men for hver gang han benytter seg av det tilbudet legger vi på 2 uker på straffen hans til slutt. Vinn vinn for alle da, inkludert han selv for vi vet alle at dommen blir alt for kort som det er, for hans egen skyld også.

Anonymkode: ba2e0...056

Dette er jeg enig i. Han har bidratt til en ekstra belastning på morens helse, gang etter gang.
Noe han tydeligvis ikke har brydd som spesielt om før han ble siktet. 

Anonymkode: c9a14...aa9

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dette er jeg enig i. Han har bidratt til en ekstra belastning på morens helse, gang etter gang.
Noe han tydeligvis ikke har brydd som spesielt om før han ble siktet. 

Anonymkode: c9a14...aa9

MM er nok glad i han fordi og ønsker han det beste, kanskje dette som skjer nå får han til å tenke og skjerpe seg. Håper det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

MM er nok glad i han fordi og ønsker han det beste, kanskje dette som skjer nå får han til å tenke og skjerpe seg. Håper det. 

Du er en raus person, jeg har ingen tro på at han har noen evne til refleksjon og ettertanke 

Anonymkode: c64ea...fd6

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er en raus person, jeg har ingen tro på at han har noen evne til refleksjon og ettertanke 

Anonymkode: c64ea...fd6

Nei man vet jo aldri med folk, det er sant. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det som vel skulle mangle er å (angivelig) begå 40 kriminelle handlinger når du vet din mor er syk, eller?

Jeg skjønner ikke hvorfor dere godtar slike unnskyldninger når dette ikke var noe ukjent for han.

 

Dere snur det helt på hode, det er enda mer forkastelig det han har gjort, vitende om morens helse og dette ekstra belastningen han utsetter henne for gjennom hans sprell. Dere bør be om MER straff, ikke "hensyn". 

Jeg kan gå med på en mellomting, 2 timer bevoktet frihet men for hver gang han benytter seg av det tilbudet legger vi på 2 uker på straffen hans til slutt. Vinn vinn for alle da, inkludert han selv for vi vet alle at dommen blir alt for kort som det er, for hans egen skyld også.

Anonymkode: ba2e0...056

100%

Anonymkode: eb0ee...37a

Skrevet

Han er ikke "livsfarlig" dette går nok så fint. 

AnonymBruker
Skrevet
Musikk skrev (14 minutter siden):

Han er ikke "livsfarlig" dette går nok så fint. 

For de kvinnene som han har mishandlet er/var han er farlig mann. Og ta kvelertak på noen kan gå forferdelig galt. Han hører hjemme i fengsel.

Anonymkode: c9a14...aa9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Du er en raus person, jeg har ingen tro på at han har noen evne til refleksjon og ettertanke 

Anonymkode: c64ea...fd6

Han har overhode ikke vist tegn til det fram til nå. Han har satt seg i offerrollen uten og vise anger for sine handlinger. 

Anonymkode: c9a14...aa9

AnonymBruker
Skrevet
10 minutes ago, AnonymBruker said:

For de kvinnene som han har mishandlet er/var han er farlig mann. Og ta kvelertak på noen kan gå forferdelig galt. Han hører hjemme i fengsel.

Anonymkode: c9a14...aa9

Nå er det snakk om fremstilling i et par timer. Det går nok bra;)

Anonymkode: c4ca7...31c

Nattestid
Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

MM er nok glad i han fordi og ønsker han det beste, kanskje dette som skjer nå får han til å tenke og skjerpe seg. Håper det. 

Enig med deg :)

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det som vel skulle mangle er å (angivelig) begå 40 kriminelle handlinger når du vet din mor er syk, eller?

Jeg skjønner ikke hvorfor dere godtar slike unnskyldninger når dette ikke var noe ukjent for han.

 

Dere snur det helt på hode, det er enda mer forkastelig det han har gjort, vitende om morens helse og dette ekstra belastningen han utsetter henne for gjennom hans sprell. Dere bør be om MER straff, ikke "hensyn". 

Jeg kan gå med på en mellomting, 2 timer bevoktet frihet men for hver gang han benytter seg av det tilbudet legger vi på 2 uker på straffen hans til slutt. Vinn vinn for alle da, inkludert han selv for vi vet alle at dommen blir alt for kort som det er, for hans egen skyld også.

Anonymkode: ba2e0...056

æsj, du er en sånn derre kjedelig person som bare sprer negativitet rundt deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For de kvinnene som han har mishandlet er/var han er farlig mann. Og ta kvelertak på noen kan gå forferdelig galt. Han hører hjemme i fengsel.

Anonymkode: c9a14...aa9

Ja, han gjør det. 

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er jeg enig i. Han har bidratt til en ekstra belastning på morens helse, gang etter gang.
Noe han tydeligvis ikke har brydd som spesielt om før han ble siktet. 

Anonymkode: c9a14...aa9

En mor velger å få barn. Om ikke barn var planlagt så valgte hun å ha sex. Det er ikke et barns oppgave å la være å leve sitt liv pga en mor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...