AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Det skulle bare mangle? https://www.dagbladet.no/nyheter/tilbyr-hoiby-framstilling/84727293 Marius Borg Høiby kan få være med på møte om morens helse. - En god løsning, sier politiet om at Kriminalomsorgen stepper inn. Anonymkode: c4ca7...31c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Er det noe alle får lov til? Anonymkode: c0cdb...9ac 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Vet ikke jeg nei. Sitter man i varetekt er det for en grunn. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Så lenge det er likt for alle med tilsvarende siktelser og dommer så er det «greit». Får han derimot en fordel andre ikke får mener jeg at han burde holde seg i fengselet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni 12 minutes ago, AnonymBruker said: Det skulle bare mangle? Anonymkode: c4ca7...31c Det som vel skulle mangle er å (angivelig) begå 40 kriminelle handlinger når du vet din mor er syk, eller? Jeg skjønner ikke hvorfor dere godtar slike unnskyldninger når dette ikke var noe ukjent for han. Dere snur det helt på hode, det er enda mer forkastelig det han har gjort, vitende om morens helse og dette ekstra belastningen han utsetter henne for gjennom hans sprell. Dere bør be om MER straff, ikke "hensyn". Jeg kan gå med på en mellomting, 2 timer bevoktet frihet men for hver gang han benytter seg av det tilbudet legger vi på 2 uker på straffen hans til slutt. Vinn vinn for alle da, inkludert han selv for vi vet alle at dommen blir alt for kort som det er, for hans egen skyld også. Anonymkode: ba2e0...056 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden): Så lenge det er likt for alle med tilsvarende siktelser og dommer så er det «greit». Får han derimot en fordel andre ikke får mener jeg at han burde holde seg i fengselet. Enig! Bør ikke være noe fortrinn for han. Anonymkode: c0cdb...9ac 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det som vel skulle mangle er å (angivelig) begå 40 kriminelle handlinger når du vet din mor er syk, eller? Jeg skjønner ikke hvorfor dere godtar slike unnskyldninger når dette ikke var noe ukjent for han. Dere snur det helt på hode, det er enda mer forkastelig det han har gjort, vitende om morens helse og dette ekstra belastningen han utsetter henne for gjennom hans sprell. Dere bør be om MER straff, ikke "hensyn". Jeg kan gå med på en mellomting, 2 timer bevoktet frihet men for hver gang han benytter seg av det tilbudet legger vi på 2 uker på straffen hans til slutt. Vinn vinn for alle da, inkludert han selv for vi vet alle at dommen blir alt for kort som det er, for hans egen skyld også. Anonymkode: ba2e0...056 Dette er jeg enig i. Han har bidratt til en ekstra belastning på morens helse, gang etter gang. Noe han tydeligvis ikke har brydd som spesielt om før han ble siktet. Anonymkode: c9a14...aa9 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dette er jeg enig i. Han har bidratt til en ekstra belastning på morens helse, gang etter gang. Noe han tydeligvis ikke har brydd som spesielt om før han ble siktet. Anonymkode: c9a14...aa9 MM er nok glad i han fordi og ønsker han det beste, kanskje dette som skjer nå får han til å tenke og skjerpe seg. Håper det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni stjernestøv skrev (6 minutter siden): MM er nok glad i han fordi og ønsker han det beste, kanskje dette som skjer nå får han til å tenke og skjerpe seg. Håper det. Du er en raus person, jeg har ingen tro på at han har noen evne til refleksjon og ettertanke Anonymkode: c64ea...fd6 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er en raus person, jeg har ingen tro på at han har noen evne til refleksjon og ettertanke Anonymkode: c64ea...fd6 Nei man vet jo aldri med folk, det er sant. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Det som vel skulle mangle er å (angivelig) begå 40 kriminelle handlinger når du vet din mor er syk, eller? Jeg skjønner ikke hvorfor dere godtar slike unnskyldninger når dette ikke var noe ukjent for han. Dere snur det helt på hode, det er enda mer forkastelig det han har gjort, vitende om morens helse og dette ekstra belastningen han utsetter henne for gjennom hans sprell. Dere bør be om MER straff, ikke "hensyn". Jeg kan gå med på en mellomting, 2 timer bevoktet frihet men for hver gang han benytter seg av det tilbudet legger vi på 2 uker på straffen hans til slutt. Vinn vinn for alle da, inkludert han selv for vi vet alle at dommen blir alt for kort som det er, for hans egen skyld også. Anonymkode: ba2e0...056 100% Anonymkode: eb0ee...37a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni Musikk skrev (14 minutter siden): Han er ikke "livsfarlig" dette går nok så fint. For de kvinnene som han har mishandlet er/var han er farlig mann. Og ta kvelertak på noen kan gå forferdelig galt. Han hører hjemme i fengsel. Anonymkode: c9a14...aa9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Du er en raus person, jeg har ingen tro på at han har noen evne til refleksjon og ettertanke Anonymkode: c64ea...fd6 Han har overhode ikke vist tegn til det fram til nå. Han har satt seg i offerrollen uten og vise anger for sine handlinger. Anonymkode: c9a14...aa9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni 10 minutes ago, AnonymBruker said: For de kvinnene som han har mishandlet er/var han er farlig mann. Og ta kvelertak på noen kan gå forferdelig galt. Han hører hjemme i fengsel. Anonymkode: c9a14...aa9 Nå er det snakk om fremstilling i et par timer. Det går nok bra;) Anonymkode: c4ca7...31c 0 Siter
Nattestid Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni stjernestøv skrev (1 time siden): MM er nok glad i han fordi og ønsker han det beste, kanskje dette som skjer nå får han til å tenke og skjerpe seg. Håper det. Enig med deg 1 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det som vel skulle mangle er å (angivelig) begå 40 kriminelle handlinger når du vet din mor er syk, eller? Jeg skjønner ikke hvorfor dere godtar slike unnskyldninger når dette ikke var noe ukjent for han. Dere snur det helt på hode, det er enda mer forkastelig det han har gjort, vitende om morens helse og dette ekstra belastningen han utsetter henne for gjennom hans sprell. Dere bør be om MER straff, ikke "hensyn". Jeg kan gå med på en mellomting, 2 timer bevoktet frihet men for hver gang han benytter seg av det tilbudet legger vi på 2 uker på straffen hans til slutt. Vinn vinn for alle da, inkludert han selv for vi vet alle at dommen blir alt for kort som det er, for hans egen skyld også. Anonymkode: ba2e0...056 æsj, du er en sånn derre kjedelig person som bare sprer negativitet rundt deg. 0 Siter
Musikk Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): For de kvinnene som han har mishandlet er/var han er farlig mann. Og ta kvelertak på noen kan gå forferdelig galt. Han hører hjemme i fengsel. Anonymkode: c9a14...aa9 Ja, han gjør det. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 6. juni Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er jeg enig i. Han har bidratt til en ekstra belastning på morens helse, gang etter gang. Noe han tydeligvis ikke har brydd som spesielt om før han ble siktet. Anonymkode: c9a14...aa9 En mor velger å få barn. Om ikke barn var planlagt så valgte hun å ha sex. Det er ikke et barns oppgave å la være å leve sitt liv pga en mor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.