Gå til innhold

Marius Høiby for nå fremstilling for å delta på sykehusmøte om sin syke mor.

Anbefalte innlegg

Worrisome_plenty
Skrevet (endret)

Dette er nok mye pga at Stanghelle fra Aftenposten kalte det en skandale at Marius ikke fikk være med på møtet om morens helse. 

Politiet tar til seg kritikk fra woke meningsbærere. Det er forskjell på folk.

Endret av Worrisome_plenty
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (45 minutter siden):

æsj, du er en sånn derre kjedelig person som bare sprer negativitet rundt deg. 

Det er ingen som kan påstå at dine kommentarer er sprudlende positive. Heller det motsatte.

Anonymkode: c9a14...aa9

AnonymBruker
Skrevet
8 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er ingen som kan påstå at dine kommentarer er sprudlende positive. Heller det motsatte.

Anonymkode: c9a14...aa9

Paid Streaming's Biggest Competitor is Free YouTube | by Cortney Harding |  Cuepoint | Medium

Anonymkode: c4ca7...31c

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (45 minutter siden):

En mor velger å få barn. Om ikke barn var planlagt så valgte hun å ha sex. Det er ikke et barns oppgave å la være å leve sitt liv pga en mor.

Barn skal ikke leve for foreldrene sine de må leve sitt eget liv🙂de fleste voksne tar vare på sine foreldre vis de har den muligheten. Forstår Marius vil være med si mor på møte og tilbringe tid sammen med henne så ofte som mulig. 

Skrevet
1 hour ago, UtakknemligDiva said:

æsj, du er en sånn derre kjedelig person som bare sprer negativitet rundt deg. 

Ja, jeg mener at en person som har brutt besøksforbud 7 ganger må fjernes fra samfunnet, for godt (det kan for min del skje etter 3. i det minste). Du kaller det kjedelig, jeg kaller det et samfunn som fungerer hvor lover beskytter alle inkludert de svakeste i samfunnet.

Prøv å tenk at du fikk viljen din, uendelig frihet for alle til å bryte alle lovene så mange ganger en vil, gratulerer du har "funnet opp" Somalia. Vet du hva somalierne gjør med all "spenningen", de drar til Norge....

Ta deg en studietur, og hvis du virkelig liker spenning, bli boende i Somalia :) Lykke til

Anonymkode: ba2e0...056

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, jeg mener at en person som har brutt besøksforbud 7 ganger må fjernes fra samfunnet, for godt (det kan for min del skje etter 3. i det minste). Du kaller det kjedelig, jeg kaller det et samfunn som fungerer hvor lover beskytter alle inkludert de svakeste i samfunnet.

Prøv å tenk at du fikk viljen din, uendelig frihet for alle til å bryte alle lovene så mange ganger en vil, gratulerer du har "funnet opp" Somalia. Vet du hva somalierne gjør med all "spenningen", de drar til Norge....

Ta deg en studietur, og hvis du virkelig liker spenning, bli boende i Somalia :) Lykke til

Hvorfor er du så opptatt av at disse såkalte svakeste skal beskyttes? Vi skal ikke slutte å leve pga de svakeste. Vi skulle fulgt naturloven mer der. Livet er ikke skapt for de svakeste, men vi skal vise oss så frem her i landet «se vi tar vare på». Og så er det det kvalmeste av alt; dere/de som skriver «de svakeste». Hvem er dere til å si at noen andre er «de svake i samfunnet»? Hvem referer du egentlig til? 

Hadde jeg visst at jeg bærer et svakt individ hvis jeg var gravid, hadde jeg tatt abort. Det er ingens oppgave å måtte ta vare på. Det er heller ikke gøy for den det gjelder, å vite at man er en byrde. 

Oppstår problemer senere i livet er det en annen sak. 

Hvorfor bruker så mange av dere fremdeles Afrika som eksempel? De drar ikke til norge fordi det er så spennende her….. 

UtakknemligDiva
Skrevet
Musikk skrev (52 minutter siden):

Barn skal ikke leve for foreldrene sine de må leve sitt eget liv🙂de fleste voksne tar vare på sine foreldre vis de har den muligheten. Forstår Marius vil være med si mor på møte og tilbringe tid sammen med henne så ofte som mulig. 

Ta vare på sine foreldre er greit, men noen her mener han har bidratt i å påføre moren sin mer sykdom og det synes jeg blir feil.

Skrevet
4 minutes ago, UtakknemligDiva said:

Hvorfor er du så opptatt av at disse såkalte svakeste skal beskyttes? Vi skal ikke slutte å leve pga de svakeste. Vi skulle fulgt naturloven mer der. Livet er ikke skapt for de svakeste, men vi skal vise oss så frem her i landet «se vi tar vare på».

Nå høres du litt nazi ut altså.

Anonymkode: c4ca7...31c

Skrevet
2 minutes ago, UtakknemligDiva said:

Hvorfor er du så opptatt av at disse såkalte svakeste skal beskyttes? Vi skal ikke slutte å leve pga de svakeste. Vi skulle fulgt naturloven mer der. Livet er ikke skapt for de svakeste, men vi skal vise oss så frem her i landet «se vi tar vare på». 

Ja det du nenver her er Afrika. Survival of the fittest, jungel. Du tror virkelig at du ville klart/levd fritt, i en afrikansk jungel eller savanne? Du er en av de svake... 

4 minutes ago, UtakknemligDiva said:

Hvorfor bruker så mange av dere fremdeles Afrika som eksempel?

Fordi det er ditt drømmesamfunn, men virker ikke som du har innsett det selv (derfor anbefaler jeg studietur :) ) Afrika vil BERIKE DEG på måter du ikke kan drømme om.

5 minutes ago, UtakknemligDiva said:

De drar ikke til norge fordi det er så spennende her….. 

De drar fordi Afrika er FOR spennende. Spenning høres spennende og artig ut, helt til det blir livet, da rømmer de, og du, til andre steder. Også prøver de/du å gjøre Norge til det de rømte fra. 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det som vel skulle mangle er å (angivelig) begå 40 kriminelle handlinger når du vet din mor er syk, eller?

Jeg skjønner ikke hvorfor dere godtar slike unnskyldninger når dette ikke var noe ukjent for han.

Dere snur det helt på hode, det er enda mer forkastelig det han har gjort, vitende om morens helse og dette ekstra belastningen han utsetter henne for gjennom hans sprell. Dere bør be om MER straff, ikke "hensyn". 

Jeg kan gå med på en mellomting, 2 timer bevoktet frihet men for hver gang han benytter seg av det tilbudet legger vi på 2 uker på straffen hans til slutt. Vinn vinn for alle da, inkludert han selv for vi vet alle at dommen blir alt for kort som det er, for hans egen skyld også.

Hvem er du som dømmer andre? Har du rent mel i posen?

Anonymkode: 6989d...9dc

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja det du nenver her er Afrika. Survival of the fittest, jungel. Du tror virkelig at du ville klart/levd fritt, i en afrikansk jungel eller savanne? Du er en av de svake... 

Hadde jeg dratt nå så hadde jeg nok ikke det. Fordi jeg har ikke trent inn i meg måten de lever på. Men hvorfor alltid afrika? Hvorfor ikke heller et skogområde her i nord? Man måtte ha klart å overleve her og. 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fordi det er ditt drømmesamfunn, men virker ikke som du har innsett det selv (derfor anbefaler jeg studietur :) ) Afrika vil BERIKE DEG på måter du ikke kan drømme om.

De drar fordi Afrika er FOR spennende. Spenning høres spennende og artig ut, helt til det blir livet, da rømmer de, og du, til andre steder. Også prøver de/du å gjøre Norge til det de rømte fra. 🙄Anonymkode: ba2e0...056

Hvordan forklarer du da at en del av disse drar med seg dette hit? Det er ikke fordi det er så trygt her. Det er lette penger å få her, og lav straff hvis de gjør forbrytelser.

Endret av UtakknemligDiva

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...