Gå til innhold

Drikker du mye kaffe?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Før kunne jeg drikke flere kanner om dagen, nå i det siste har det vært tre kopper om dagen med coffe mate. Er jeg oppe om natten drikker jeg mer, dette er vel innafor? Er også glad i kakao selv om det ikke er så bra, før drakk jeg mye te så kanskje jeg begynne med det igjen. Te med melk og suketter er godt, engelsk stil :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Før kunne jeg drikke flere kanner om dagen, nå i det siste har det vært tre kopper om dagen med coffe mate. Er jeg oppe om natten drikker jeg mer, dette er vel innafor? Er også glad i kakao selv om det ikke er så bra, før drakk jeg mye te så kanskje jeg begynne med det igjen. Te med melk og suketter er godt, engelsk stil :) 

Skulle ønske jeg likte kaffe, det lukter så godt! Men jeg drikker te da, masse te! Sikkert bortimot en liter på en vanlig dag...

stjernestøv
Skrevet
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Skulle ønske jeg likte kaffe, det lukter så godt! Men jeg drikker te da, masse te! Sikkert bortimot en liter på en vanlig dag...

Ja det lukter godt, mannen liker heller ikke kaffe og ikke te. Te er i grunn veldig godt og det er jo mye å velge mellom :) 

Skrevet

Drikker to-tre kopper om morgenen (når jeg er på jobb) og en-to kopper etter lunsj. Av og til også en kopp kaffe etter middag.

Hvis du drikker kaffe om natten så er det ikke rart du ikke får sove. 

Skrevet

Drikker 3-4 kopper om dagen. To av dem om morgenen, og de er de beste :)

stjernestøv
Skrevet
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Drikker to-tre kopper om morgenen (når jeg er på jobb) og en-to kopper etter lunsj. Av og til også en kopp kaffe etter middag.

Hvis du drikker kaffe om natten så er det ikke rart du ikke får sove. 

Ok det var jo litt det da. 

Ja jeg vet men er jo våken selv om jeg ikke drikker kaffe og :) Har prøvd å bare ligge i sengen uten lys og stimulans, må stå opp til slutt. 

AnonymBruker
Skrevet

Litt da det går 4 liter i døgnet.

Anonymkode: d69e0...953

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (3 minutter siden):

Drikker 3-4 kopper om dagen. To av dem om morgenen, og de er de beste :)

Ja best om morgenen :) 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Litt da det går 4 liter i døgnet.

Anonymkode: d69e0...953

Det var mye, minner meg om meg før. 

Skrevet

Drikker tre kopper om morgenen. Så drikker jeg en monster på ettermiddagen. Sistnevnte kan jeg ikke prioritere lenger med den nye økonomien. Vurderer å kjøpe brusmaskin. 

Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Drikker tre kopper om morgenen. Så drikker jeg en monster på ettermiddagen. Sistnevnte kan jeg ikke prioritere lenger med den nye økonomien. Vurderer å kjøpe brusmaskin. 

Ok. Ok energidrikk ja? Det tror jeg ikke er bra men er mye som ikke er bra her i livet, ja brusmaskin er sikkert kjekt å ha. Hadde det før. 

Skrevet (endret)

Jeg drikker 1-2 kopper om formiddagen på jobb, sjelden noe etter det, og lite i helgene.

Endret av Ekstra
Skrevet

Ok. Ok energidrikk ja? Det tror jeg ikke er bra men er mye som ikke er bra her i livet, ja brusmaskin er sikkert kjekt å ha. Hadde det før. 

Nei tror heller ikke energisrikk er bra. En uvane jeg har fått som innlagt. 

Skrevet (endret)

Nei, jeg drikker ikke kaffi️mye Pepsi Max en 1,5 flaske om dagen. 

Endret av Musikk
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Nei tror heller ikke energisrikk er bra. En uvane jeg har fått som innlagt. 

Ja, jeg spiste mye peanøtter da jeg var innlagt og selvsagt pepsi max. 

Skrevet
Musikk skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg drikker ikke kaffi️mye Pepsi Max. 

Ja får jo koffein på den måten og. 

Skrevet
Ekstra skrev (5 minutter siden):

Jeg drikker 1-2 kopper om formiddagen på jobb, sjelden noe etter det, og lite i helgene.

Ok det er ikke så mye. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja får jo koffein på den måten og. 

Ja, merker godt vis jeg ikke drikker Pepsi Max i løp av en dag. 

Skrevet
Musikk skrev (Akkurat nå):

Ja, merker godt vis jeg ikke drikker Pepsi Max i løp av en dag. 

Ja man blir jo avhengig av det og. 

Skrevet

Ja man blir jo avhengig av det og. 

Ja😢 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...