stjernestøv Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Før kunne jeg drikke flere kanner om dagen, nå i det siste har det vært tre kopper om dagen med coffe mate. Er jeg oppe om natten drikker jeg mer, dette er vel innafor? Er også glad i kakao selv om det ikke er så bra, før drakk jeg mye te så kanskje jeg begynne med det igjen. Te med melk og suketter er godt, engelsk stil 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni stjernestøv skrev (2 minutter siden): Før kunne jeg drikke flere kanner om dagen, nå i det siste har det vært tre kopper om dagen med coffe mate. Er jeg oppe om natten drikker jeg mer, dette er vel innafor? Er også glad i kakao selv om det ikke er så bra, før drakk jeg mye te så kanskje jeg begynne med det igjen. Te med melk og suketter er godt, engelsk stil Skulle ønske jeg likte kaffe, det lukter så godt! Men jeg drikker te da, masse te! Sikkert bortimot en liter på en vanlig dag... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Lillemus skrev (1 minutt siden): Skulle ønske jeg likte kaffe, det lukter så godt! Men jeg drikker te da, masse te! Sikkert bortimot en liter på en vanlig dag... Ja det lukter godt, mannen liker heller ikke kaffe og ikke te. Te er i grunn veldig godt og det er jo mye å velge mellom 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Drikker to-tre kopper om morgenen (når jeg er på jobb) og en-to kopper etter lunsj. Av og til også en kopp kaffe etter middag. Hvis du drikker kaffe om natten så er det ikke rart du ikke får sove. 0 Siter
Vendi Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Drikker 3-4 kopper om dagen. To av dem om morgenen, og de er de beste 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Vhanja skrev (4 minutter siden): Drikker to-tre kopper om morgenen (når jeg er på jobb) og en-to kopper etter lunsj. Av og til også en kopp kaffe etter middag. Hvis du drikker kaffe om natten så er det ikke rart du ikke får sove. Ok det var jo litt det da. Ja jeg vet men er jo våken selv om jeg ikke drikker kaffe og Har prøvd å bare ligge i sengen uten lys og stimulans, må stå opp til slutt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Litt da det går 4 liter i døgnet. Anonymkode: d69e0...953 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Vendi skrev (3 minutter siden): Drikker 3-4 kopper om dagen. To av dem om morgenen, og de er de beste Ja best om morgenen 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt da det går 4 liter i døgnet. Anonymkode: d69e0...953 Det var mye, minner meg om meg før. 0 Siter
Glitter Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Drikker tre kopper om morgenen. Så drikker jeg en monster på ettermiddagen. Sistnevnte kan jeg ikke prioritere lenger med den nye økonomien. Vurderer å kjøpe brusmaskin. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Glitter skrev (2 minutter siden): Drikker tre kopper om morgenen. Så drikker jeg en monster på ettermiddagen. Sistnevnte kan jeg ikke prioritere lenger med den nye økonomien. Vurderer å kjøpe brusmaskin. Ok. Ok energidrikk ja? Det tror jeg ikke er bra men er mye som ikke er bra her i livet, ja brusmaskin er sikkert kjekt å ha. Hadde det før. 0 Siter
Ekstra Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni (endret) Jeg drikker 1-2 kopper om formiddagen på jobb, sjelden noe etter det, og lite i helgene. Endret 8. juni av Ekstra 0 Siter
Glitter Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ok. Ok energidrikk ja? Det tror jeg ikke er bra men er mye som ikke er bra her i livet, ja brusmaskin er sikkert kjekt å ha. Hadde det før. Nei tror heller ikke energisrikk er bra. En uvane jeg har fått som innlagt. 0 Siter
Musikk Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni (endret) Nei, jeg drikker ikke kaffi☕️mye Pepsi Max en 1,5 flaske om dagen. Endret 8. juni av Musikk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Glitter skrev (2 minutter siden): Nei tror heller ikke energisrikk er bra. En uvane jeg har fått som innlagt. Ja, jeg spiste mye peanøtter da jeg var innlagt og selvsagt pepsi max. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Musikk skrev (1 minutt siden): Nei, jeg drikker ikke kaffi☕️mye Pepsi Max. Ja får jo koffein på den måten og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Ekstra skrev (5 minutter siden): Jeg drikker 1-2 kopper om formiddagen på jobb, sjelden noe etter det, og lite i helgene. Ok det er ikke så mye. 0 Siter
Musikk Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ja får jo koffein på den måten og. Ja, merker godt vis jeg ikke drikker Pepsi Max i løp av en dag. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juni Forfatter Skrevet 8. juni Musikk skrev (Akkurat nå): Ja, merker godt vis jeg ikke drikker Pepsi Max i løp av en dag. Ja man blir jo avhengig av det og. 0 Siter
Musikk Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ja man blir jo avhengig av det og. Ja😢 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.