Vhanja Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Glitter skrev (5 minutter siden): Nei tror heller ikke energisrikk er bra. En uvane jeg har fått som innlagt. Det har blitt en "ting" for meg med at når jeg spiller Magic the Gathering hos min venninne så kjøper jeg alltid med meg èn boks med Monster (hvit). Drikker det så og si aldri ellers. Har litt å gjøre med at det er en geek-ting. Husker jeg så 16-årige guttunger sitte og spille MTG og drikke energidrikk. Så da ville jeg ta min indre 16-åring helt ut og gjøre det samme. 😅 Og hver gang synes jeg de første slurkene er utrolig gode. Og hver gang synes jeg det smaker altfor mye anis/lakris når jeg nærmer meg slutten. 😆 0 Siter
Glitter Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Vhanja skrev (37 minutter siden): Det har blitt en "ting" for meg med at når jeg spiller Magic the Gathering hos min venninne så kjøper jeg alltid med meg èn boks med Monster (hvit). Drikker det så og si aldri ellers. Har litt å gjøre med at det er en geek-ting. Husker jeg så 16-årige guttunger sitte og spille MTG og drikke energidrikk. Så da ville jeg ta min indre 16-åring helt ut og gjøre det samme. 😅 Og hver gang synes jeg de første slurkene er utrolig gode. Og hver gang synes jeg det smaker altfor mye anis/lakris når jeg nærmer meg slutten. 😆 Prøv den rosa. Den er bedre. 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Glitter skrev (27 minutter siden): Prøv den rosa. Den er bedre. Hvilken smak har den? 0 Siter
Glitter Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Vhanja skrev (3 timer siden): Hvilken smak har den? Vanskelig å forklare. Den smaker rosa. 😂 Men den er frisk og god. Lyserosa er best, men mørkerosa er ganske lik. 1 Siter
Vhanja Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Glitter skrev (30 minutter siden): Vanskelig å forklare. Den smaker rosa. 😂 Men den er frisk og god. Lyserosa er best, men mørkerosa er ganske lik. 😂 Er det sånn utpreget bærsmak? 0 Siter
Glitter Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Vhanja skrev (12 timer siden): 😂 Er det sånn utpreget bærsmak? Nei vil ikke si det. Kanskje litt? 0 Siter
påskelilje Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Jobbdager: Drikker ett stort krus svart kaffe om morgen, innimellom ett til på formiddagen. Etter lunsj har jeg som regel 1-2 krus med kaffe latte. Om ettermiddagen/kvelden; en kopp dersom mannen setter på, jeg tenker som regel ikke på det 😊 Tar en kopp dersom det blir servert altså, ettermiddag/kveld. Fridager: en stor kopp til frokost, ofte deler vi en kopp i bilen dersom vi er ute og kjører, en kopp her og der litt ustrukturert. Oppsummert drikker jeg 1-4 kopper om dagen. Dersom mannen ikke er hjemme, og jeg har fri, kan jeg fint la være å drikke/glemme å drikke kaffe 😅 Jeg merker ingen forskjell mtp abstinenser eller søvn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni påskelilje skrev (11 minutter siden): Jobbdager: Drikker ett stort krus svart kaffe om morgen, innimellom ett til på formiddagen. Etter lunsj har jeg som regel 1-2 krus med kaffe latte. Om ettermiddagen/kvelden; en kopp dersom mannen setter på, jeg tenker som regel ikke på det 😊 Tar en kopp dersom det blir servert altså, ettermiddag/kveld. Fridager: en stor kopp til frokost, ofte deler vi en kopp i bilen dersom vi er ute og kjører, en kopp her og der litt ustrukturert. Oppsummert drikker jeg 1-4 kopper om dagen. Dersom mannen ikke er hjemme, og jeg har fri, kan jeg fint la være å drikke/glemme å drikke kaffe 😅 Jeg merker ingen forskjell mtp abstinenser eller søvn. Ja det er jo innafor det 1 Siter
Dorthe Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Jeg drikkker en kopp kaffe om morgenen og noen ganger blir det en kopp til hvis vi går på kafe eller hvis vi er borte på besøk. Frysetørret kaffe drikker jeg helst ikke og er nok ganske bortskjemt med kaffemaskin. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni Dorthe skrev (6 minutter siden): Jeg drikkker en kopp kaffe om morgenen og noen ganger blir det en kopp til hvis vi går på kafe eller hvis vi er borte på besøk. Frysetørret kaffe drikker jeg helst ikke og er nok ganske bortskjemt med kaffemaskin. Åja ikke så mye det. Jeg liker veldig godt pulver kaffe nescafe gull 0 Siter
laban Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Jeg starter jobbdager (vanligvis 4 dager pr uke) med ett stort krus svart kaffe. En sjelden gang kan det bli litt mer utpå dagen. Hjemme lager vi nesten aldri kaffe hvis vi ikke har besøk. Ofte drikker jeg en cappuccino el.l. i løpet av helgen, hvis vi er innom en kafé. Er vi på ferie, kan det bli nesten hver dag. Men jeg drikker langt mer te, særlig på fridager. Jeg drikker aldri koffeinholdig brus/energidrikk. Jeg liker ikke cola-drikker, så det går av seg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni laban skrev (2 timer siden): Jeg starter jobbdager (vanligvis 4 dager pr uke) med ett stort krus svart kaffe. En sjelden gang kan det bli litt mer utpå dagen. Hjemme lager vi nesten aldri kaffe hvis vi ikke har besøk. Ofte drikker jeg en cappuccino el.l. i løpet av helgen, hvis vi er innom en kafé. Er vi på ferie, kan det bli nesten hver dag. Men jeg drikker langt mer te, særlig på fridager. Jeg drikker aldri koffeinholdig brus/energidrikk. Jeg liker ikke cola-drikker, så det går av seg selv. Var ikke mye det da Men kaffe er bra mot fettlever sa legen. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Har maks drukket en kopp kaffe i mitt liv. Synes det smaker varmt vann med pepper i. Men fløteis med kaffesmak er godt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. juni Forfatter Skrevet 10. juni Worrisome_plenty skrev (5 minutter siden): Har maks drukket en kopp kaffe i mitt liv. Synes det smaker varmt vann med pepper i. Men fløteis med kaffesmak er godt. Hehe såpass ja 1 Siter
Ftss Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Har kutta ned en god del men brukte koffeinpiller før og tok da 1-1,2g til frokost. Har blitt immun, men 2-3 kopper kaffe om dagen er gull. 0 Siter
morsan Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Elsker kaffe! Starter dagen med kaffe servert på senga 😍 Så blir det noen kopper ila arbeidsdagen og gjerne etter middag også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.