Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg booket akkurat time til frisør på bryllupsdagen min høsten neste år. Det er oppsett og sminke. Hun jeg bestilte hos har jeg væry kunde hos i 15 år. Vi har begge jobbet oss gjennom voldelige forhold samtidig og har delt mye med hverandre i stolen. Lokalet hennes er veldig rolig og stemningsfult så det vil sette en veldig god start på dagen. Også det at det er en frisør jeg er litt glad i vil bety noe.

....men altså. Det koster 9000 kr. 

Hva tenker dere om det? Jeg kan klare å spare det opp hvis jeg begynner nå. Men er det alt for gale å bruke så mye penger? Til sammenligning har jeg kjøpt en brudekjole til 300 kr så det budsjettet ble ikke makset ut.

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet

Vil man følge manus betaler man det det koster, og det skal helst være dyrt så omverdenen ser hvor flink man er.

Skrevet

Jeg giftet meg også nettopp, og har erfart at med en gang man kan sette "brude..." eller "gifte..." foran noe, så dobles prisen og vel så det. Det er galskap. 

Jeg tenker at hvis dere har råd til det så er det helt opp til dere hvor mye penger dere vil bruke på slike ting. :) 

psykedeliker
Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Jeg giftet meg også nettopp, og har erfart at med en gang man kan sette "brude..." eller "gifte..." foran noe, så dobles prisen og vel så det. Det er galskap.

Da avtaler man prisen på forhånd uten å nevne de ordene, eller finner en annen leverandør av tjenesten.

Skrevet
psykedeliker skrev (18 minutter siden):

Da avtaler man prisen på forhånd uten å nevne de ordene, eller finner en annen leverandør av tjenesten.

Litt vanskelig å bestille time til oppsett av hår med masse blomster og sminke på en lørdag i bryllupssesongen uten at frisøren forstår at jeg er brud. Den hvite kjolen er jo også en give away.

Skrevet
Fru2020 skrev (26 minutter siden):

Litt vanskelig å bestille time til oppsett av hår med masse blomster og sminke på en lørdag i bryllupssesongen uten at frisøren forstår at jeg er brud. Den hvite kjolen er jo også en give away.

Kjør på tenker jeg😃

Anonymkode: bd900...b24

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...