Fru2020 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Jeg booket akkurat time til frisør på bryllupsdagen min høsten neste år. Det er oppsett og sminke. Hun jeg bestilte hos har jeg væry kunde hos i 15 år. Vi har begge jobbet oss gjennom voldelige forhold samtidig og har delt mye med hverandre i stolen. Lokalet hennes er veldig rolig og stemningsfult så det vil sette en veldig god start på dagen. Også det at det er en frisør jeg er litt glad i vil bety noe. ....men altså. Det koster 9000 kr. Hva tenker dere om det? Jeg kan klare å spare det opp hvis jeg begynner nå. Men er det alt for gale å bruke så mye penger? Til sammenligning har jeg kjøpt en brudekjole til 300 kr så det budsjettet ble ikke makset ut. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Vil man følge manus betaler man det det koster, og det skal helst være dyrt så omverdenen ser hvor flink man er. 0 Siter
Vhanja Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Jeg giftet meg også nettopp, og har erfart at med en gang man kan sette "brude..." eller "gifte..." foran noe, så dobles prisen og vel så det. Det er galskap. Jeg tenker at hvis dere har råd til det så er det helt opp til dere hvor mye penger dere vil bruke på slike ting. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Vhanja skrev (2 minutter siden): Jeg giftet meg også nettopp, og har erfart at med en gang man kan sette "brude..." eller "gifte..." foran noe, så dobles prisen og vel så det. Det er galskap. Da avtaler man prisen på forhånd uten å nevne de ordene, eller finner en annen leverandør av tjenesten. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 9. juni Forfatter Skrevet 9. juni psykedeliker skrev (18 minutter siden): Da avtaler man prisen på forhånd uten å nevne de ordene, eller finner en annen leverandør av tjenesten. Litt vanskelig å bestille time til oppsett av hår med masse blomster og sminke på en lørdag i bryllupssesongen uten at frisøren forstår at jeg er brud. Den hvite kjolen er jo også en give away. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Fru2020 skrev (26 minutter siden): Litt vanskelig å bestille time til oppsett av hår med masse blomster og sminke på en lørdag i bryllupssesongen uten at frisøren forstår at jeg er brud. Den hvite kjolen er jo også en give away. Kjør på tenker jeg😃 Anonymkode: bd900...b24 0 Siter
Vendi Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Fru2020 skrev (1 time siden): Jeg booket akkurat time til frisør på bryllupsdagen min høsten neste år. Det er oppsett og sminke. Hun jeg bestilte hos har jeg væry kunde hos i 15 år. Vi har begge jobbet oss gjennom voldelige forhold samtidig og har delt mye med hverandre i stolen. Lokalet hennes er veldig rolig og stemningsfult så det vil sette en veldig god start på dagen. Også det at det er en frisør jeg er litt glad i vil bety noe. ....men altså. Det koster 9000 kr. Hva tenker dere om det? Jeg kan klare å spare det opp hvis jeg begynner nå. Men er det alt for gale å bruke så mye penger? Til sammenligning har jeg kjøpt en brudekjole til 300 kr så det budsjettet ble ikke makset ut. Det var veldig dyrt, men jeg tenker at hvis det er veldig viktig for deg, så ville jeg ha gått for det. Du har jo spart veldig mye på kjolen. Da ville jeg ha tenkt at iom kjolen ikke kostet stort, så kan jeg unne meg å bli fin på håret og få fin sminke 1 Siter
E7H7 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni psykedeliker skrev (1 time siden): Da avtaler man prisen på forhånd uten å nevne de ordene, eller finner en annen leverandør av tjenesten. Det er nok ikke mulig å bestille makeup og hårstyling til eget bryllup uten å opplyse om at man er bruden 😉 0 Siter
E7H7 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Fru2020 skrev (2 timer siden): Jeg booket akkurat time til frisør på bryllupsdagen min høsten neste år. Det er oppsett og sminke. Hun jeg bestilte hos har jeg væry kunde hos i 15 år. Vi har begge jobbet oss gjennom voldelige forhold samtidig og har delt mye med hverandre i stolen. Lokalet hennes er veldig rolig og stemningsfult så det vil sette en veldig god start på dagen. Også det at det er en frisør jeg er litt glad i vil bety noe. ....men altså. Det koster 9000 kr. Hva tenker dere om det? Jeg kan klare å spare det opp hvis jeg begynner nå. Men er det alt for gale å bruke så mye penger? Til sammenligning har jeg kjøpt en brudekjole til 300 kr så det budsjettet ble ikke makset ut. Dersom det inkluderer prøvetime er nok prisen ganske vanlig - iallfall i Oslo. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Man gifter seg bare en gang, jeg tenker det er verdt det. Anonymkode: 8d15f...b8e 0 Siter
psykedeliker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni E7H7 skrev (Akkurat nå): Det er nok ikke mulig å bestille makeup og hårstyling til eget bryllup uten å opplyse om at man er bruden 😉 Neivel, da får man heller betale det det koster å følge manus. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man gifter seg bare en gang, jeg tenker det er verdt det. Jeg kjenner opptil flere som har giftet seg mer enn én gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni psykedeliker skrev (6 minutter siden): Jeg kjenner opptil flere som har giftet seg mer enn én gang. Joda, men i prinsippet. Anonymkode: 8d15f...b8e 0 Siter
psykedeliker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda, men i prinsippet. Hvilket prinsipp? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni psykedeliker skrev (5 minutter siden): Hvilket prinsipp? Var kanskje feil bruk av ord? Uansett, du skjønner vel hva jeg mener? Anonymkode: 8d15f...b8e 0 Siter
E7H7 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni psykedeliker skrev (13 minutter siden): Neivel, da får man heller betale det det koster å følge manus. «følge manus» er visst dagens uttrykk😉 1 Siter
psykedeliker Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uansett, du skjønner vel hva jeg mener? Jeg skjønner det jeg er pliktig til å skjønne, og det er at det er ingen begrensninger på hvor mange ganger man kan gifte seg i Norge, men man kan man bare være gift med én av gangen. Endret 9. juni av psykedeliker 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Fru2020 skrev (2 timer siden): Jeg booket akkurat time til frisør på bryllupsdagen min høsten neste år. Det er oppsett og sminke. Hun jeg bestilte hos har jeg væry kunde hos i 15 år. Vi har begge jobbet oss gjennom voldelige forhold samtidig og har delt mye med hverandre i stolen. Lokalet hennes er veldig rolig og stemningsfult så det vil sette en veldig god start på dagen. Også det at det er en frisør jeg er litt glad i vil bety noe. ....men altså. Det koster 9000 kr. Hva tenker dere om det? Jeg kan klare å spare det opp hvis jeg begynner nå. Men er det alt for gale å bruke så mye penger? Til sammenligning har jeg kjøpt en brudekjole til 300 kr så det budsjettet ble ikke makset ut. Dette synes jeg var kjempedyrt, men måtte google og fant ut at det er normal pris her jeg bor hvis man har prøvetime. Jeg giftet meg i Spania og aner ikke hva jeg betalte, men det tok mange timer og det gikk flere flasker cava. Både frisøren og sminkøren var norske altså 😀 0 Siter
Fru2020 Skrevet 10. juni Forfatter Skrevet 10. juni Takk for svar allesammen❤️ Jeg er enda usikker. Forloveren min sa at hun og jeg kunne ha en prøvetime og hvis vi ble fornøyde så kunne hun gjøre det. Samtidig har jeg lyst å få den prinsessefølelsen. Sist gang jeg giftet meg satt jeg på tunet og barberte leggene mine i en gryte fordi det ikke var ledig bad til meg😂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Fru2020 skrev (14 minutter siden): Takk for svar allesammen❤️ Jeg er enda usikker. Forloveren min sa at hun og jeg kunne ha en prøvetime og hvis vi ble fornøyde så kunne hun gjøre det. Samtidig har jeg lyst å få den prinsessefølelsen. Sist gang jeg giftet meg satt jeg på tunet og barberte leggene mine i en gryte fordi det ikke var ledig bad til meg😂 😂 Anonymkode: bd900...b24 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.