Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville aldri ha brukt så mye penger på hår og sminke. I mitt hode handler en slik dag om kjærlighet, ikke om materiell pynt og staffasje. Jeg vet ikke hva prinsessefølelse betyr, men tenker at man kan føle seg like fin, og ikke minst like komfortabel, med enklere løsninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Babette skrev (38 minutter siden):

Jeg ville aldri ha brukt så mye penger på hår og sminke. I mitt hode handler en slik dag om kjærlighet, ikke om materiell pynt og staffasje. Jeg vet ikke hva prinsessefølelse betyr, men tenker at man kan føle seg like fin, og ikke minst like komfortabel, med enklere løsninger.

Materiell pynt betyr noe for meg. Det er en av måtene jeg viser kjærlighet. Med å legge ned tid og intensjon i det jeg velger ut skaper en ramme og viser alle som kommer at jeg ønsker å lage en vakker ramme rundt kjærligheten til meg og min samboer, men akkurat like mye handler det om å vise kjærlighet til gjestene.

Jeg handler pynt fra gjenbruken slik at jeg kan supplere pyntegjenstander jeg har arvet av min mormor, jeg skal bruke heklet brikker som foreldrene på begge sider kommer med, alle smykker er arvet eller smeltet om fra våre forfedres gifteringer. Jeg hekler gave til alle gjestene. Og sånn kan jeg fortsette. Alt er valgt ned til den minste detalj. Alt for å vise kjærlighet til alle som er der. Jeg mener at det også ligger kjærlighet i å velge den fineste kjolen du har og pynter håret akkurat sånn at du ser best ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...