AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Jeg tror jeg hadde hatt vanskelig for det...skammen... Anonymkode: 7398d...3dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Selvfølgelig hadde jeg det, samtidig som jeg hadde tatt full avstand fra alt av vold og kriminelle aktiviteter vedkommende bedrev. Må være mulig å være glad i et menneske, og ta total avstand fra all dritten personen gjør. Anonymkode: 24b3f...9c3 1 Siter
Lady HM Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror jeg hadde hatt vanskelig for det...skammen... Anonymkode: 7398d...3dc Å støtte noen er ikke det samme som at man godtar det som blir gjort. Jeg er usikker på om det finnes noe i hele verden som hadde ført til at jeg ikke hadde støttet barnet mitt. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Lady HM skrev (9 minutter siden): Å støtte noen er ikke det samme som at man godtar det som blir gjort. Jeg er usikker på om det finnes noe i hele verden som hadde ført til at jeg ikke hadde støttet barnet mitt. Så ingen grenser for deg altså...? Anonymkode: 7398d...3dc 0 Siter
Lady HM Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så ingen grenser for deg altså...? Anonymkode: 7398d...3dc Som jeg skrev: "jeg er usikker på" - så jeg kommer ikke på noe akkurat på stående fot nei. Men hoverpoenget med svaret, er at man fint kan være en støttende forelder og samtidig ta full avstand fra handlingene. 1 Siter
Grendel Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Ja, det ville jeg, selv om jeg ikke ville støttet handlingene. 1 Siter
Musikk Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni (endret) Vanskelig spørsmål dette jeg vet ikke hadde jeg vært mora💭 ja, bare ikke handlingene. Endret 10. juni av Musikk 0 Siter
emilie321 Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Ville ikke likt handlingene, men hadde ikke sluttet å være glad i barnet. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni emilie321 skrev (6 minutter siden): Ville ikke likt handlingene, men hadde ikke sluttet å være glad i barnet. Nei, man vil nok alltid være glad i barnet selv om man avskyr og hater handlingene. Anonymkode: 7398d...3dc 1 Siter
nachnoo Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Det er mulig å støtte personen og samtidig ta avstand fra handlingene. 1 Siter
Musikk Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Musikk skrev (21 minutter siden): Vanskelig spørsmål dette jeg vet ikke hadde jeg vært mora💭 ja, bare ikke handlingene. Det kommer jo an på hva det voksne barne har gjort som er kriminelt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni nachnoo skrev (14 minutter siden): Det er mulig å støtte personen og samtidig ta avstand fra handlingene. Bør en person som gjør grusomme handlinger få støtte/omsorg? Anonymkode: 7398d...3dc 0 Siter
Lady HM Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bør en person som gjør grusomme handlinger få støtte/omsorg? Anonymkode: 7398d...3dc Ja. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Jeg slutter aldri å være glad i barna og hadde støttet dem men ikke handlingene, har sett på evil lives her der voksne barn dreper. Noen vil ikke ha noe med barna å gjøre men de fleste elsker dem like høyt og støttet dem, tror det er menneskelig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Jeg elsker barna mine og med noen ytterst få unntak hadde jeg støttet dem, men tatt klar avstand fra handlingen de hadde utført. 0 Siter
Glitter Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Jeg er et sånt barn. Har ikke vært voldelig, men gjort noen ille ting. Mine foreldre har støttet meg og de har jo også visst at hadde jeg ikke vært syk så hadde jeg ikke gjort det. Uansett jeg har blitt dømt i retten to ganger og fått påtaleunnlatelse flere ganger. Det var noen år med mye styr. Det har jeg kommet meg gjennom og selv om foreldre ikke støttet handlingene så støttet de meg. Samme tilnærming har jeg til mine barn. 0 Siter
Grendel Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bør en person som gjør grusomme handlinger få støtte/omsorg? Anonymkode: 7398d...3dc Absolutt. https://www.kriminalomsorgen.no/ Det er nødvendig å gi folk straff, men vi driver ikke med total dehumanisering lenger. 1 Siter
nachnoo Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bør en person som gjør grusomme handlinger få støtte/omsorg? Anonymkode: 7398d...3dc Hvis man har et håp/ønske/mål om at vedkommende skal endre seg til det bedre, må vedkommende få støtte på å endre seg og ta gode valg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Hva med ekstreme forbrytere som ABB. Hans far har totalt vendt ham ryggen. Jeg vet ikke, men tror jeg som forelder ville gjort alt for at han skulle innse hva han har gjort. Om det ikke lyktes, ville jeg gjort det samme som faren her. Anonymkode: 79a5e...052 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.