AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tror jeg hadde hatt vanskelig for det...skammen... Anonymkode: 7398d...3dc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Selvfølgelig hadde jeg det, samtidig som jeg hadde tatt full avstand fra alt av vold og kriminelle aktiviteter vedkommende bedrev. Må være mulig å være glad i et menneske, og ta total avstand fra all dritten personen gjør. Anonymkode: 24b3f...9c3 0 Siter
Lady HM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror jeg hadde hatt vanskelig for det...skammen... Anonymkode: 7398d...3dc Å støtte noen er ikke det samme som at man godtar det som blir gjort. Jeg er usikker på om det finnes noe i hele verden som hadde ført til at jeg ikke hadde støttet barnet mitt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lady HM skrev (9 minutter siden): Å støtte noen er ikke det samme som at man godtar det som blir gjort. Jeg er usikker på om det finnes noe i hele verden som hadde ført til at jeg ikke hadde støttet barnet mitt. Så ingen grenser for deg altså...? Anonymkode: 7398d...3dc 0 Siter
Lady HM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så ingen grenser for deg altså...? Anonymkode: 7398d...3dc Som jeg skrev: "jeg er usikker på" - så jeg kommer ikke på noe akkurat på stående fot nei. Men hoverpoenget med svaret, er at man fint kan være en støttende forelder og samtidig ta full avstand fra handlingene. 1 Siter
Grendel Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Ja, det ville jeg, selv om jeg ikke ville støttet handlingene. 0 Siter
Musikk Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden (endret) Vanskelig spørsmål dette jeg vet ikke hadde jeg vært mora💭 ja, bare ikke handlingene. Endret 28 minutter siden av Musikk 0 Siter
emilie321 Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden Ville ikke likt handlingene, men hadde ikke sluttet å være glad i barnet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden emilie321 skrev (6 minutter siden): Ville ikke likt handlingene, men hadde ikke sluttet å være glad i barnet. Nei, man vil nok alltid være glad i barnet selv om man avskyr og hater handlingene. Anonymkode: 7398d...3dc 0 Siter
nachnoo Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden Det er mulig å støtte personen og samtidig ta avstand fra handlingene. 0 Siter
Musikk Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden Musikk skrev (21 minutter siden): Vanskelig spørsmål dette jeg vet ikke hadde jeg vært mora💭 ja, bare ikke handlingene. Det kommer jo an på hva det voksne barne har gjort som er kriminelt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden nachnoo skrev (14 minutter siden): Det er mulig å støtte personen og samtidig ta avstand fra handlingene. Bør en person som gjør grusomme handlinger få støtte/omsorg? Anonymkode: 7398d...3dc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.