Gå til innhold

Hadde du støttet ditt voksne barn om det utøvet vold og kriminalitet?

Anbefalte innlegg

Stikkelsbær
Skrevet

Jeg kan ikke se for meg at jeg ikke ville støttet barna. Men hvis det var jeg som mor, min mann eller øvrige barn som ble utsatt for vold og kriminalitet, vet jeg ikke hvordan jeg ville reagert.

Videoannonse
Annonse
Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med ekstreme forbrytere som ABB. Hans far har totalt vendt ham ryggen. Jeg vet ikke, men tror jeg som forelder ville gjort alt for at han skulle innse hva han har gjort. Om det ikke lyktes, ville jeg gjort det samme som faren her.

Anonymkode: 79a5e...052

Jeg tenkte på det samme. Hadde jeg klart å støtte en slik sønn ? Jeg vet ikke. Jeg tror det hadde vært vanskelig. Jeg tror ikke jeg selv hadde klart å holde meg oppegående en gang. 

Uansett er det vel litt sent for faren å tre inn som støtte etter dette. Etter hva jeg har forstått , så har han vel vært ganske fraværende i hele oppveksten. 

Skrevet

Ikke har jeg gjort noe voldelig eller annet. Allikevel har jeg foreldre som ikke bryr seg om meg. 

Skjønner dilemma, men klarer ikke helt å sette meg inn i det. Men hadde ihvertfall tatt avstand fra handlingene. 

Anonymkode: 6394c...310

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...