Gå til innhold

Hadde du satt barn til verden om du visste at du kom til å bli psykisk syk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var "så heldig" at sykdommen ikke brøt ut før barna var 12 og 16. Det har gjort skade på dem emosjonelt/psykisk. Spesielt yngste som begynte med rus i den perioden. Jeg har dårlig samvittighet fordi vi ikke pratet med ungdommene om situasjonen. 

Anonymkode: 1051b...015

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var "så heldig" at sykdommen ikke brøt ut før barna var 12 og 16. Det har gjort skade på dem emosjonelt/psykisk. Spesielt yngste som begynte med rus i den perioden. Jeg har dårlig samvittighet fordi vi ikke pratet med ungdommene om situasjonen. 

Hadde ikke fått barn om jeg hadde visst hvor dårlig jeg kom til å bli men er jo glad for det nå, var bare så utrolig tøft og vanskelig når de vokste opp. 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Spesielt yngste som begynte med rus i den perioden.

Hvordan vet du at det henger sammen med din sykdom?

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Hvordan vet du at det henger sammen med din sykdom?

Jeg kan ikke si det for sikkert. Eldste søsken slet med alvorlig angst i flere år og deretter ble jeg syk i årevis. Yngste har uttrykt at hen var veldig ensom i mange år. Jeg setter det i sammenheng med rusen (behov for flukt).

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg setter det i sammenheng med rusen (behov for flukt).

Hva sier h*n selv om dette?

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (41 minutter siden):

Hva sier h*n selv om dette?

Jeg har ikke kommet i posisjon til å spørre. Jeg blir kraftig avvist.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: caa48...7bd

Skrevet

Hvis jeg hadde visst jeg kom til å bli syk så hadde jeg fremdeles fått barn. 

...men om jeg hadde visst jeg ble syk hadde jeg tatt andre valg da han ble født og dermed kunnet forebygge en stor del av sykdommen. 

Skrevet (endret)

Nei. Jeg hadde ikke valgt å få barn om jeg visste at jeg skulle dø før barna ble voksne heller. 

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...