Gå til innhold

Hva er det med folk som forsvarer dyr og mener vi skal vike?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet

Kom opp i feeden min noe ang en kråke som angriper folk. Så skriver folk i kommentarfeltet: «gå på andre siden, hvor vanskelig kan det være» «den forsvarer bare ungene sine». Altså de er så tette i nøtta at jeg håper ikke de har avkom! 

Hvis fugler er så intelligente, hvorfor legge reir der det går folk? Jeg hadde ikke plassert min baby i veien der det kjører bil liksom. 

Men der sitter altså folk og skriver at vi må ta hensyn. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutes ago, UtakknemligDiva said:

Kom opp i feeden min noe ang en kråke som angriper folk. Så skriver folk i kommentarfeltet: «gå på andre siden, hvor vanskelig kan det være» «den forsvarer bare ungene sine». Altså de er så tette i nøtta at jeg håper ikke de har avkom! 

Hvis fugler er så intelligente, hvorfor legge reir der det går folk? Jeg hadde ikke plassert min baby i veien der det kjører bil liksom. 

Selvfølgelig skal vi ta hensyn!

Anonymkode: 2823f...c98

UtakknemligDiva
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig skal vi ta hensyn!

Anonymkode: 2823f...c98

Faen da. leste du? Dere som skal leke moralens voktere er alltid først. Ja vi kan ta hensyn. Men det er forskjell på å plage dyrene og passere på vanlig måte. Det er ikke vår skyld at disse intelligente dyrene (som mange mener de er) har plassert reirene sine der de bør vite at det ferdes potensiell fare. Det er litt som å plassere barnevognen din på kanten av riksveien, og alle biler må kjøre på andre siden fordi de skal ta hensyn til en «smart» mor som plasserte barnevognen sin der.

Endret av UtakknemligDiva
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (8 minutter siden):

Kan man ikke faktisk bare gå på andre siden da?

UtakknemligDiva
Skrevet
Lady HM skrev (13 minutter siden):

Kan man ikke faktisk bare gå på andre siden da?

Jo, men er ikke alltid det er mulig og kanskje man ikke vet om reiret der. Hvorfor legger fuglene reiret sitt der moren blir stresset? Hvis de er så intelligente, klarer de vel å legge reirene sine et sted der de ikke alltid må være så på vakt, pga stadig noen som passerer. 

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (16 minutter siden):

Jo, men er ikke alltid det er mulig og kanskje man ikke vet om reiret der. Hvorfor legger fuglene reiret sitt der moren blir stresset? Hvis de er så intelligente, klarer de vel å legge reirene sine et sted der de ikke alltid må være så på vakt, pga stadig noen som passerer. 

Hvorfor mener du det er relevant hvorvidt kråker er intelligente eller ikke?

UtakknemligDiva
Skrevet
frosken skrev (5 minutter siden):

Hvorfor mener du det er relevant hvorvidt kråker er intelligente eller ikke?

Det nevnes at de er så intelligente. Er de det når de plasserer barna sine der det ferdes mennesker? men dette gjelder måser også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...