Glitter Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Noen som kan fortelle meg hvordan det foregår? Er det i det hele tatt vits? Får noen medhold? @nachnoo ? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Glitter skrev (41 minutter siden): Noen som kan fortelle meg hvordan det foregår? Er det i det hele tatt vits? Får noen medhold? @nachnoo ? I dette tilfellet ditt bestemmer nok autoritetene for du har vært på tvang lenge og det du opplever er ikke bra for deg, men det skader jo ikke å prøve men tror ikke du kommer noen vei med det. 0 Siter
nachnoo Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Klage på tvangsmedisinering sender du til Statsforvalteren/Fylkeslegen fordi dette er et medisinsk spørsmål - ikke et juridisk. Innen tre dager vil det da komme en lege fra SF for å vurdere din klage. Det er noen som får medhold. 1 Siter
Glitter Skrevet 15. juni Forfatter Skrevet 15. juni stjernestøv skrev (59 minutter siden): I dette tilfellet ditt bestemmer nok autoritetene for du har vært på tvang lenge og det du opplever er ikke bra for deg, men det skader jo ikke å prøve men tror ikke du kommer noen vei med det. Tror ikke jeg kommer til å klage, men er ikke ferdig med å vurdere det. 0 Siter
Glitter Skrevet 15. juni Forfatter Skrevet 15. juni nachnoo skrev (35 minutter siden): Klage på tvangsmedisinering sender du til Statsforvalteren/Fylkeslegen fordi dette er et medisinsk spørsmål - ikke et juridisk. Innen tre dager vil det da komme en lege fra SF for å vurdere din klage. Det er noen som får medhold. Når behandler skriver tydelig at de anbefaler sterkt å gå på medisiner da funksjonsnivå og imperative stemmer om suicid var av så sterk karakter og bisarre vrangforestillinger som gikk ut over funksjonsnivå var så alvorlig uten medisiner, er det da sjans for å få medhold? Jeg bare vurderer å klage, men tror i utgangspunktet at jeg ikke blir å gjøre det. Orker ikke en slik prosess for så å ikke få medhold. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Glitter skrev (4 minutter siden): Tror ikke jeg kommer til å klage, men er ikke ferdig med å vurdere det. Nei du har jo nettopp begynt å bli bedre. 0 Siter
Glitter Skrevet 15. juni Forfatter Skrevet 15. juni stjernestøv skrev (Akkurat nå): Nei du har jo nettopp begynt å bli bedre. Ja, men tror det er mer fordi jeg har hatt folk rundt meg i tre måneder og ikke pga medisiner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Glitter skrev (1 minutt siden): Ja, men tror det er mer fordi jeg har hatt folk rundt meg i tre måneder og ikke pga medisiner. Ok. Du tror det ja... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Glitter skrev (1 time siden): Ja, men tror det er mer fordi jeg har hatt folk rundt meg i tre måneder og ikke pga medisiner. Har du alltid tatt avstand fra medisiner? Jeg var mye av og på i alvorlig depresjon, men har funnet ro med at de skal hjelpe meg nå. Anonymkode: 043b4...9c0 0 Siter
Glitter Skrevet 15. juni Forfatter Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Har du alltid tatt avstand fra medisiner? Jeg var mye av og på i alvorlig depresjon, men har funnet ro med at de skal hjelpe meg nå. Anonymkode: 043b4...9c0 Nei egentlig ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Glitter skrev (1 time siden): Nei egentlig ikke. Jeg forstår ikke helt hva du vil ha utav det? Anonymkode: 043b4...9c0 0 Siter
Glitter Skrevet 15. juni Forfatter Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg forstår ikke helt hva du vil ha utav det? Anonymkode: 043b4...9c0 Hva mener du? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg forstår ikke helt hva du vil ha utav det? Anonymkode: 043b4...9c0 Behrunnelse for eventudell klage Anonymkode: 043b4...9c0 0 Siter
Glitter Skrevet 15. juni Forfatter Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Behrunnelse for eventudell klage Anonymkode: 043b4...9c0 Ønsker ikke å gå på de medisinene. De gjør noe med meg. Jeg trenger de dessuten ikke. Trenger bare å ha folk rundt meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Jeg klaget og fikk medhold en gang. Var tvangsmedisinert med zyprexa som gjorde at jeg gikk opp masse i vekt. Fikk byttet til abilify. Om målet ditt med å klage er å være helt uten medisiner vet jeg ikke helt om det er så stor sjanse for å få medhold (jeg har ikke fulgt saken din kjempenøye men har fått med meg at du har vært ganske dårlig og har begynt å bli bedre nå). Anonymkode: b6593...c98 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Glitter skrev (33 minutter siden): Ønsker ikke å gå på de medisinene. De gjør noe med meg. Jeg trenger de dessuten ikke. Trenger bare å ha folk rundt meg. Hmm. Du virker langt fra virkelighetsnær når du uttaler deg slik. Anonymkode: 043b4...9c0 0 Siter
ISW Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Glitter skrev (5 timer siden): Når behandler skriver tydelig at de anbefaler sterkt å gå på medisiner da funksjonsnivå og imperative stemmer om suicid var av så sterk karakter og bisarre vrangforestillinger som gikk ut over funksjonsnivå var så alvorlig uten medisiner, er det da sjans for å få medhold? Jeg bare vurderer å klage, men tror i utgangspunktet at jeg ikke blir å gjøre det. Orker ikke en slik prosess for så å ikke få medhold. Jeg beklager, men beskrivelsen du viser til over er en eksakt beskrivelse av det du har formidlet her de siste månedene. Vrangforestillingene dine er vurdert bisarre fordi de er teknisk sett komplett umulig. Ikke en eneste astrofysiker i hele verden har noen gang hatt en ide om at universet kan snakke, heller ikke til enkeltindivider. 0 Siter
Glitter Skrevet 15. juni Forfatter Skrevet 15. juni (endret) AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hmm. Du virker langt fra virkelighetsnær når du uttaler deg slik. Anonymkode: 043b4...9c0 Gjør jeg? ISW skrev (30 minutter siden): Jeg beklager, men beskrivelsen du viser til over er en eksakt beskrivelse av det du har formidlet her de siste månedene. Vrangforestillingene dine er vurdert bisarre fordi de er teknisk sett komplett umulig. Ikke en eneste astrofysiker i hele verden har noen gang hatt en ide om at universet kan snakke, heller ikke til enkeltindivider. Så liten sjanse for medhold med andre ord. Da orker jeg ikke å prøve å klage det inn. Men jeg mener jeg er bedre. Det sier de jo også. Likevel blir det tvang. Endret 15. juni av Glitter 0 Siter
Vhanja Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Glitter skrev (12 minutter siden): Men jeg mener jeg er bedre. Det sier de jo også. Likevel blir det tvang. Men "bedre" er jo i seg selv ikke grunn nok til å fjerne tvang. Du må jo være frisk nok til at de ser at du kan ta rette valg helt på egen hånd. 0 Siter
frosken Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Glitter skrev (6 timer siden): Når behandler skriver tydelig at de anbefaler sterkt å gå på medisiner da funksjonsnivå og imperative stemmer om suicid var av så sterk karakter og bisarre vrangforestillinger som gikk ut over funksjonsnivå var så alvorlig uten medisiner, er det da sjans for å få medhold? Jeg bare vurderer å klage, men tror i utgangspunktet at jeg ikke blir å gjøre det. Orker ikke en slik prosess for så å ikke få medhold. Jeg tror ikke du vil få medhold i en klage på nåværende tidspunkt, siden du har vært innlagt i flere måneder og i så stor grad uttrykt selvmordsplaner. Hvis du skal klage, så vil det være mye lurere å gjøre det på et tidspunkt hvor du har fungert stabilt over tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.