ISW Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Glitter skrev (35 minutter siden): Så liten sjanse for medhold med andre ord. Da orker jeg ikke å prøve å klage det inn. Men jeg mener jeg er bedre. Det sier de jo også. Likevel blir det tvang. Ja jeg tror ikke det er noe vits i. Ville heller samarbeidet med dem om å bli bedre. 0 Siter
Glitter Skrevet 16. juni Forfatter Skrevet 16. juni Vhanja skrev (12 timer siden): Men "bedre" er jo i seg selv ikke grunn nok til å fjerne tvang. Du må jo være frisk nok til at de ser at du kan ta rette valg helt på egen hånd. Okei. frosken skrev (11 timer siden): Jeg tror ikke du vil få medhold i en klage på nåværende tidspunkt, siden du har vært innlagt i flere måneder og i så stor grad uttrykt selvmordsplaner. Hvis du skal klage, så vil det være mye lurere å gjøre det på et tidspunkt hvor du har fungert stabilt over tid. Ja det er sikkert lurere. ISW skrev (11 timer siden): Ja jeg tror ikke det er noe vits i. Ville heller samarbeidet med dem om å bli bedre. Ja, gjør jo stort sett det. Nå i det siste i hvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.