Gjest helten Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Oppdrag utført etter dine instruksjoner. Smertene forsvant da jeg holdt "foten", men hva nå? 0 Siter
birdie Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Da er det muligens en irritasjon av leddflatene vi snakker om. Krykker neste..! Neida - men en avlastning den nærmeste uka er i alle fall på sin plass, muligens får pasienten også en betennelsesdempende kur fra legen. Og så er det slutt på den slags utsvevende liv, see?? *hytter med fingeren* Behandlingen kan med fordel gjentas en gang eller to daglig i løpet av den neste lille uka. Draget bør vare en drøyt minutt, slipp og dra rolig en gang til. 0 Siter
nanna Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Da er det muligens en irritasjon av leddflatene vi snakker om. Krykker neste..! Neida - men en avlastning den nærmeste uka er i alle fall på sin plass, muligens får pasienten også en betennelsesdempende kur fra legen. Og så er det slutt på den slags utsvevende liv, see?? *hytter med fingeren* Behandlingen kan med fordel gjentas en gang eller to daglig i løpet av den neste lille uka. Draget bør vare en drøyt minutt, slipp og dra rolig en gang til. Avlastning? Hva slags? Jeg mener - det gjør vondt både å sitte og gå og stå... Skulle hatt penis nå, for det er helt horribelt å sette seg ned for å tisse. ;-) Og ang. utsvevende - jeg danset på gulvet her oppe - til Anastacia. Da tar jeg helt av. Hehe... 0 Siter
birdie Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Avlastning? Hva slags? Jeg mener - det gjør vondt både å sitte og gå og stå... Skulle hatt penis nå, for det er helt horribelt å sette seg ned for å tisse. ;-) Og ang. utsvevende - jeg danset på gulvet her oppe - til Anastacia. Da tar jeg helt av. Hehe... Du skal helt tydelig ligge pal i senga de nærmeste dagene og bare bli oppvartet. Doctor's order. (Du kan printe ut dette og vise Helten.) Hehe. 0 Siter
nanna Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Du skal helt tydelig ligge pal i senga de nærmeste dagene og bare bli oppvartet. Doctor's order. (Du kan printe ut dette og vise Helten.) Hehe. Takk, doktor. :-) *smask* Er det lov å klisse på legen, forresten? ;-) 0 Siter
birdie Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Takk, doktor. :-) *smask* Er det lov å klisse på legen, forresten? ;-) Nei, den slags overlater jeg til de som er under meg i rank. *utnevner Helten til assistentlege* 0 Siter
Gjest helten Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Nei, den slags overlater jeg til de som er under meg i rank. *utnevner Helten til assistentlege* Men, men - hva sier nanna om hun finner ut at jeg smakser på deg!? Da blir det oppvask. Ja, ja - må man, så må man oppvarte doktor'n. Gjør deg klar, her kommer jeg! 0 Siter
nanna Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Men, men - hva sier nanna om hun finner ut at jeg smakser på deg!? Da blir det oppvask. Ja, ja - må man, så må man oppvarte doktor'n. Gjør deg klar, her kommer jeg! Døh - misforstå med vilje, hæ? 0 Siter
birdie Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Døh - misforstå med vilje, hæ? Mannfolk, nanners, mannfolk.. *rister megetsigende på hodet* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.