Gå til innhold

Har ikke grått på 6 år - er det sykelig & hva kan jeg gjøre for å klare gråte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg mener at du er opphengt i å gråte. Jeg har ikke grått på mange mange år, og lever fint med det. Jeg kjenner glede og sorg og som alle her forsøker å si deg, det er normalt.

Anonymkode: d0e19...d61

Skjønner. Jeg føler ikke at jeg lever fint med det. Jeg snakket med psykologen jeg gikk til for noen år siden om at jeg nok hadde mye undertrykte følelser og at det kanskje gjorde meg syk (depresjon) og hun var enig i det.

Anonymkode: 34d35...7ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Mener du at litium gjør at du ikke klarer gråte? Jeg bruker også litium...

Ja, gråten er frosset fast pga Litium. Det kjentes jeg ganske fort etter oppstart. Jeg gråter aldri nå.

Anonymkode: ec90d...fd2

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, gråten er frosset fast pga Litium. Det kjentes jeg ganske fort etter oppstart. Jeg gråter aldri nå.

Hva med andre følelser som glede og sinne? Føler du at de også er redusert pga litium?

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hva med andre følelser som glede og sinne? Føler du at de også er redusert pga litium?

Ja, i høy grad. Kjenner mest på tristhet og smerte. Men det kan være selve depresjonen som legger et lokk på disse også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, i høy grad. Kjenner mest på tristhet og smerte. Men det kan være selve depresjonen som legger et lokk på disse også.

Kjipt. Jeg føler meg nummen og har lite følelser. Usikker på om det er medisiner eller annet som forårsaker det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...