Gå til innhold

Kan man ha unnvikende pf og høyt fungerende autisme samtidig?

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (1 minutt siden):

Jeg skulle heller ønske jeg hadde mye annet, for asd ser liksom så dårlig ut på papiret.

Hvorfor har du akseptert en diagnose du verken trenger eller vil ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
psykedeliker skrev (23 minutter siden):

Det kan virke litt som om du noen ganger mener at man kan velge, eller velge bort, diagnoser etter eget forgodtbefinnende. Det kan man selvfølgelig ikke. 

Endret av Vendi
UtakknemligDiva
Skrevet
psykedeliker skrev (23 minutter siden):

Er det virkelig noen som vil ha en diagnose? Skal vi bare ha de vi vil ha? og om den forsvinner på papiret er jeg jo fremdeles meg. Jeg har samme feile koblinger i hele meg. 

Eneste fordelen, er at hvis vi i fremtiden blir tvunget til arbeid innen helse fordi det er for lite, så kan jeg kanskje spille på diagnosen min. 

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (7 minutter siden):

Eneste fordelen, er at hvis vi i fremtiden blir tvunget til arbeid innen helse fordi det er for lite, så kan jeg kanskje spille på diagnosen min.

Hvilken lovhjemmel og hvilke tvangsmidler ville i så fall tas i bruk?

UtakknemligDiva
Skrevet
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Hvilken lovhjemmel og hvilke tvangsmidler ville i så fall tas i bruk?

vi ser jo hvor lydige folk er når myndighetene sier noe. folk tenker ikke selv. såklart hadde folk mot sin vilje flyttet og tatt jobber de hater fordi staten sier det.

Man kunne nok bli straffet økonomisk feks, dersom man nektet, ved å stoppe utbetalinger til deg. Det er bare å få vekk alle kontanter først, og alt foregår digitalt og det er innsyn (staten ser jo alt), så er det i gang. Får ikke tilgang på egne penger en gang. Dette gjelder oss kjedelige gjennomsnittlige kveg såklart, som ikke har noe maktmiddel. 

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (Akkurat nå):

folk tenker ikke selv.

Snakker du av egen erfaring nå, siden du ikke vil svare på det jeg spør om?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...