Gå til innhold

Skrive som anonym eller med brukernavn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere er fordelene og ulempene med å skrive med brukernavn? 

Jeg skriver til vanlig 99% av tiden med brukernavn men vurderer å forsvinne og begynne å konsekvent alltid skrive som anonym. Grunnen til det er frykten for gjenkjennelse og at jeg sliter med å stikke meg frem å la andre mennesker bli kjent med meg. Har hatt sikkert 10+ brukernavn siden jeg ble aktiv her for 8 ish år siden siden jeg stadig ombestemmer meg angående det å skrive som bruker og som anonym. Jeg får sånne innfall der jeg tenker det er skummelt samtidig også innfall der jeg tenker jeg ønsker bli kjent med andre her inne og at forumet og det å stå frem med brukernavn er en fin øvingsarena. Hva tenker dere, hva ville dere gjort hvis dere var meg?

Føler jeg står ved et veiskille nå. Enten går jeg all in og skriver bare alltid under brukernavn eller så forblir jeg alltid anonym.

Anonymkode: 7ea2f...3b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det galt å veksle litt på? Det trenger ikke å være enten eller. 

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (10 minutter siden):

Hvorfor er det galt å veksle litt på? Det trenger ikke å være enten eller. 

Jo, du har vel rett i det. Jeg har av og til en tendens til å tenke enten eller.

Anonymkode: 7ea2f...3b1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...