Gå til innhold

Skrive som anonym eller med brukernavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spiller ingen rolle hvem det sier noe om. Desto større grunn til å være anonym egentlig, å begrense muligheten for patetiske folk, det er helst sånne jeg vil ha på avstand. 

Anonymkode: c55c3...f4f

Vel, hvis noen synes det er gøy å lese mine innlegg, så be my guest. Jeg hadde håpet de hadde hatt noe bedre å ta seg til, da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Ja, man kan google det hvis man vil. Men det er jo en ganske patetisk ting å gjøre. Jeg tenker det sier mer om den som gjør det enn det gjør om den de leser om.

Jeg sikter til forumets egen søk-funksjon, ikke google.  Men sikkert mulig å bruke google også. Spørsmålet var om det var teknisk mulig.

AnonymBruker
Skrevet
Vhanja skrev (20 minutter siden):

Vel, hvis noen synes det er gøy å lese mine innlegg, så be my guest. Jeg hadde håpet de hadde hatt noe bedre å ta seg til, da.

Det er mange galninger, så det er det ikke sikkert de har. Selv hadde jeg nok kunnet bli kjempenysgjerrig hvis jeg kjente igjen enkelte mennesker i livet mitt her inne, men det spørs nok helt på hvem. 

Men du trenger ikke rettferdiggjøre hvorfor du ikke bryr deg om det, jeg forklarer bare hvorfor det ikke er aktuelt for meg å skrive med brukernavn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er mange galninger, så det er det ikke sikkert de har. Selv hadde jeg nok kunnet bli kjempenysgjerrig hvis jeg kjente igjen enkelte mennesker i livet mitt her inne, men det spørs nok helt på hvem. 

Men du trenger ikke rettferdiggjøre hvorfor du ikke bryr deg om det, jeg forklarer bare hvorfor det ikke er aktuelt for meg å skrive med brukernavn. 

Vel, jeg gjemmer meg ikke i frykt for evt "galninger". Da kunne jeg ikke gått ut av huset.

Det er deler av livet jeg ikke skriver noe om, nettopp for å ikke legge ut for mye informasjon om meg selv. De som evt kjenner meg igjen utfra det jeg har skrevet, de kjenner meg så godt at jeg tror ikke noe av det jeg andre jeg har skrevet er noen spesiell overraskelse for dem.

Uansett så står jeg for alt jeg skriver, så det er ingen krise om noen skulle kjenne meg igjen.

Skrevet
Vhanja skrev (1 time siden):

Vel, jeg gjemmer meg ikke i frykt for evt "galninger". Da kunne jeg ikke gått ut av huset.

Det er deler av livet jeg ikke skriver noe om, nettopp for å ikke legge ut for mye informasjon om meg selv. De som evt kjenner meg igjen utfra det jeg har skrevet, de kjenner meg så godt at jeg tror ikke noe av det jeg andre jeg har skrevet er noen spesiell overraskelse for dem.

Uansett så står jeg for alt jeg skriver, så det er ingen krise om noen skulle kjenne meg igjen.

Goddag, mann! – Økseskaft!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...