Vhanja Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spiller ingen rolle hvem det sier noe om. Desto større grunn til å være anonym egentlig, å begrense muligheten for patetiske folk, det er helst sånne jeg vil ha på avstand. Anonymkode: c55c3...f4f Vel, hvis noen synes det er gøy å lese mine innlegg, så be my guest. Jeg hadde håpet de hadde hatt noe bedre å ta seg til, da. 0 Siter
Babette Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vhanja skrev (4 minutter siden): Ja, man kan google det hvis man vil. Men det er jo en ganske patetisk ting å gjøre. Jeg tenker det sier mer om den som gjør det enn det gjør om den de leser om. Jeg sikter til forumets egen søk-funksjon, ikke google. Men sikkert mulig å bruke google også. Spørsmålet var om det var teknisk mulig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vhanja skrev (20 minutter siden): Vel, hvis noen synes det er gøy å lese mine innlegg, så be my guest. Jeg hadde håpet de hadde hatt noe bedre å ta seg til, da. Det er mange galninger, så det er det ikke sikkert de har. Selv hadde jeg nok kunnet bli kjempenysgjerrig hvis jeg kjente igjen enkelte mennesker i livet mitt her inne, men det spørs nok helt på hvem. Men du trenger ikke rettferdiggjøre hvorfor du ikke bryr deg om det, jeg forklarer bare hvorfor det ikke er aktuelt for meg å skrive med brukernavn. Anonymkode: c55c3...f4f 0 Siter
Vhanja Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er mange galninger, så det er det ikke sikkert de har. Selv hadde jeg nok kunnet bli kjempenysgjerrig hvis jeg kjente igjen enkelte mennesker i livet mitt her inne, men det spørs nok helt på hvem. Men du trenger ikke rettferdiggjøre hvorfor du ikke bryr deg om det, jeg forklarer bare hvorfor det ikke er aktuelt for meg å skrive med brukernavn. Anonymkode: c55c3...f4f Vel, jeg gjemmer meg ikke i frykt for evt "galninger". Da kunne jeg ikke gått ut av huset. Det er deler av livet jeg ikke skriver noe om, nettopp for å ikke legge ut for mye informasjon om meg selv. De som evt kjenner meg igjen utfra det jeg har skrevet, de kjenner meg så godt at jeg tror ikke noe av det jeg andre jeg har skrevet er noen spesiell overraskelse for dem. Uansett så står jeg for alt jeg skriver, så det er ingen krise om noen skulle kjenne meg igjen. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden Vhanja skrev (1 time siden): Vel, jeg gjemmer meg ikke i frykt for evt "galninger". Da kunne jeg ikke gått ut av huset. Det er deler av livet jeg ikke skriver noe om, nettopp for å ikke legge ut for mye informasjon om meg selv. De som evt kjenner meg igjen utfra det jeg har skrevet, de kjenner meg så godt at jeg tror ikke noe av det jeg andre jeg har skrevet er noen spesiell overraskelse for dem. Uansett så står jeg for alt jeg skriver, så det er ingen krise om noen skulle kjenne meg igjen. Goddag, mann! – Økseskaft! Anonymkode: c55c3...f4f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.