Gå til innhold

Nedtrapping av lithium selv

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For å legge til. Jeg visste ikke at seroquel kunne bare slutte å virke. Min psykolog forklarte at årsaken var at jeg har bipolar lidelse og dosen er for liten. Men den dosen hadde vært nok i over 10 år. Så kommer mine maniske sykluser med over 10 års mellomrom?. Sist jeg var i kontakt med dps før dette mente de ikke det var bipolar og det med god grunn, fordi jeg ikke har de fleste av de viktige symptomer. 

Anonymkode: 9cd48...f82

Alle søvnmedisiner slutter å virke etter en stund. Det betyr ingenting annet enn at reseptorene i nervesystemet er tilvendt medisinen. Løsningen er noen dagers pause. Det er ikke mer mystisk enn det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ISW skrev (22 minutter siden):

Alle søvnmedisiner slutter å virke etter en stund. Det betyr ingenting annet enn at reseptorene i nervesystemet er tilvendt medisinen. Løsningen er noen dagers pause. Det er ikke mer mystisk enn det.

Ja, det er nettopp det jeg mener og skjønner nå 3 år senere at den bare sluttet å virke. Jeg er ikke bipolar i det heletatt. Fikk bare dårlig hjelp når dette skjedde, slik at søvnløshet gikk helt over styr. Legen tok meg ikke seriøst nok når jeg sa at jeg ikke har sovet mange netter på rad. Ble helt mentalt ødelagt og det gikk ut over det fysiske og. Ingen som noen gang har fortalt meg at det kan skje. Og søvnløsheten var horribel ikke noe jeg syntes var gøy i det heletatt. Klart jeg fremstår ubalansert hos legen når jeg ikke har hatt en natts ordentlig søvn av den typen at jeg kan si, ah nå sov jeg godt på 3 år. Pluss stress og angst. Blir fin blanding det. 

Hadde jeg visst det at dette kan skje, da hadde jeg ikke vært redd tatt pause vært tilbake på normalen. Men kanskje ikke lurt med diabetes og lipider pg det der. 

Anonymkode: 9cd48...f82

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...