AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni psykedeliker skrev (2 minutter siden): Bl.a. ved å bevisst feilinformere pasienter om hvordan hjelpeapparatet fungerer og hva som er målet med behandlingen. Målet er å sabotere behandlingen og forverre pasientens situasjon slik at h*n blir lettere å utnytte. Gjesp Anonymkode: 35e58...0de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni psykedeliker skrev (3 minutter siden): Bl.a. ved å bevisst feilinformere pasienter om hvordan hjelpeapparatet fungerer og hva som er målet med behandlingen. Målet er å sabotere behandlingen og forverre pasientens situasjon slik at h*n blir lettere å utnytte. Dette høres veldig usannsynlig ut. Har du noen kilder? Anonymkode: 54275...931 0 Siter
psykedeliker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå skrøner du. Nå er du bare naiv. https://en.wikipedia.org/wiki/Mate_crime Endret 17. juni av psykedeliker 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni psykedeliker skrev (Akkurat nå): Nå er du bare naiv. Nei. Anonymkode: 1464f...283 0 Siter
psykedeliker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Kan du bevise at jeg tar feil? Det kunne ikke mine behandlere heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni psykedeliker skrev (22 minutter siden): Kan du bevise at jeg tar feil? Det kunne ikke mine behandlere heller. Var dine behandlere offentlig eller privat ansatte? Anonymkode: 1464f...283 0 Siter
psykedeliker Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 17.6.2026 den 21.01): Var dine behandlere offentlig eller privat ansatte? Hvilken relevans har det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni psykedeliker skrev (12 minutter siden): Hvilken relevans har det? Jeg tenkte på om det var i det offentlige at du hadde opplevd at behandler ikke vil ditt eget beste? Anonymkode: 1464f...283 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.