AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Hva tenker dere at er fordeler og ulemper med å ha terapi på kontoret vs. på tur/i bil? Anonymkode: 63c3d...dd3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Grunnen til at jeg spør er at psykiatrisk sykepleier som jeg går til mente vi burde komme oss litt mer ut og jeg er usikker på om jeg skal være positiv eller negativ til det. Anonymkode: 63c3d...dd3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Grunnen til at jeg spør er at psykiatrisk sykepleier som jeg går til mente vi burde komme oss litt mer ut og jeg er usikker på om jeg skal være positiv eller negativ til det. Anonymkode: 63c3d...dd3 Positivt😊frisk luft og bevegelse er bra for den psykiske helsen. Anonymkode: 3b25b...3fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Positivt😊frisk luft og bevegelse er bra for den psykiske helsen. Anonymkode: 3b25b...3fc Ja, det er vel det? Jeg er bare litt bekymret for å bli sett eller hørt. Anonymkode: 63c3d...dd3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, det er vel det? Jeg er bare litt bekymret for å bli sett eller hørt. Anonymkode: 63c3d...dd3 Det skal du ikke tenke på:) Anonymkode: 3b25b...3fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det skal du ikke tenke på:) Anonymkode: 3b25b...3fc Man kan jo møte på folk man kjenner da? Selv om det kanskje ikke alltid er like stor sjanse for det så er sjansen der fortsatt? Anonymkode: 63c3d...dd3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man kan jo møte på folk man kjenner da? Selv om det kanskje ikke alltid er like stor sjanse for det så er sjansen der fortsatt? Anonymkode: 63c3d...dd3 Hva skjer om du så møter på en person du kjenner? Anonymkode: 3b25b...3fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva skjer om du så møter på en person du kjenner? Anonymkode: 3b25b...3fc At de overhører det vi snakker om? Anonymkode: 63c3d...dd3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (20 minutter siden): At de overhører det vi snakker om? Anonymkode: 63c3d...dd3 Om så blir det kun bruddstykker. Det kommer til å gå heeeelt fint. Anonymkode: 3b25b...3fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om så blir det kun bruddstykker. Det kommer til å gå heeeelt fint. Anonymkode: 3b25b...3fc Jeg har vel tenkt at det kunne bli katastrofalt men mulig jeg overtenker og overreagerer? Anonymkode: 63c3d...dd3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har vel tenkt at det kunne bli katastrofalt men mulig jeg overtenker og overreagerer? Anonymkode: 63c3d...dd3 Er du paranoid? Jeg var det på mitt mørkeste. Anonymkode: 3b25b...3fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du paranoid? Jeg var det på mitt mørkeste. Anonymkode: 3b25b...3fc Nei jeg tror ikke det. Bare forsiktig av meg. Anonymkode: 63c3d...dd3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er du paranoid? Jeg var det på mitt mørkeste. Anonymkode: 3b25b...3fc Tror du jeg er paranoid? Anonymkode: 63c3d...dd3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du jeg er paranoid? Anonymkode: 63c3d...dd3 Jeg lurte på det bare. Iom at du tenker så veldig på om noen skal lytte/få med seg noe. Er det så farlig da? Anonymkode: 3b25b...3fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg lurte på det bare. Iom at du tenker så veldig på om noen skal lytte/få med seg noe. Er det så farlig da? Anonymkode: 3b25b...3fc Jeg skjønner. Ja, som sagt hadde jeg tenkt det var katastrofe. Men mulig jeg overreagerer? Anonymkode: 63c3d...dd3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg skjønner. Ja, som sagt hadde jeg tenkt det var katastrofe. Men mulig jeg overreagerer? Anonymkode: 63c3d...dd3 Du overreagerer noe veldig. Anonymkode: 3b25b...3fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du overreagerer noe veldig. Anonymkode: 3b25b...3fc Ok. Hvordan kan jeg skjerpe meg og ta meg sammen da? Anonymkode: 63c3d...dd3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Kan dere f.eks gå tur et sted det ikke er så mange andre? I skogen? I en park? De fleste mennesker har nok med seg selv… Anonymkode: 6cd03...ee1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Ulempen med bil er at den som kjører må konsentre seg om to ting samtidig. Anonymkode: 4b20c...e2b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kan dere f.eks gå tur et sted det ikke er så mange andre? I skogen? I en park? De fleste mennesker har nok med seg selv… Anonymkode: 6cd03...ee1 Ja, det går an. AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ulempen med bil er at den som kjører må konsentre seg om to ting samtidig. Anonymkode: 4b20c...e2b Vil terapien bli dårligere da? Anonymkode: 63c3d...dd3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.