XbellaX Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Du overreagerer og overkompliserer noe veldig. Ut i fra hvordan du skriver og konstant kommer med nye bekymringer kan det virke som om du virkelig trenger litt frisk luft :- ) Prøv å senk skuldrene litt, du overlever en tur ut. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni XbellaX skrev (1 minutt siden): Du overreagerer og overkompliserer noe veldig. Ut i fra hvordan du skriver og konstant kommer med nye bekymringer kan det virke som om du virkelig trenger litt frisk luft :- ) Prøv å senk skuldrene litt, du overlever en tur ut. Ja. Jeg tar det til meg. Grubling er dessverre en av mine største svakheter. Anonymkode: 63c3d...dd3 0 Siter
frosken Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vel tenkt at det kunne bli katastrofalt men mulig jeg overtenker og overreagerer? Anonymkode: 63c3d...dd3 Dersom du tenker at det kunne bli katastrofalt, så høres det ut som om du trenger å komme deg ut litt mer. Er vel ingenting å tape på å forsøke å gå tur og snakke underveis, - og så kan dere evaluere i etterkant? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni frosken skrev (Akkurat nå): Dersom du tenker at det kunne bli katastrofalt, så høres det ut som om du trenger å komme deg ut litt mer. Er vel ingenting å tape på å forsøke å gå tur og snakke underveis, - og så kan dere evaluere i etterkant? Jeg bare ser for meg at alle hadde fått vite osv. Men mulig det er litt paranoid tenkt? Jeg tenker jeg skal forsøke. Anonymkode: 63c3d...dd3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ja, det går an. Vil terapien bli dårligere da? Anonymkode: 63c3d...dd3 Hen vil ikke kunne fokusere like mye på deg,nei. Anonymkode: 3b25b...3fc 0 Siter
XbellaX Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (På 17.6.2026 den 23.03): Hen vil ikke kunne fokusere like mye på deg,nei. Anonymkode: 3b25b...3fc Med mindre man kjører midt i rushtrafikk i gryta av storbyen er det ingen fare for det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.