Gå til innhold

Hun i kommunen ringte behandleren min for å spørre om jeg virkelig måtte ta 2 måneders behandlings pause i sommer.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare føler at det ikke var helt greit men hun gjor det vel i beste mening?

Anonymkode: 3bc16...6f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var det at hun ikke spurte meg om det var greit først som gjør at jeg føler det ikke var helt greit.

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bedre at du diskuterer det med henne enn med oss ?

Anonymkode: 388a5...729

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det ikke bedre at du diskuterer det med henne enn med oss ?

Jeg tør ikke være ærlig med henne og si det sånn det er.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør ikke være ærlig med henne og si det sånn det er.

Hvordan mener du hun skal vite noe som helst når du aldri er ærlig da ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan mener du hun skal vite noe som helst når du aldri er ærlig da ?

Godt spørsmål. Jeg er ærlig av og til/stort sett. Men tenker at hvis jeg er ærlig om dette så kanskje hun tar det som kritikk og blir såret?

AnonymBruker
Skrevet

Godt spørsmål. Jeg er ærlig av og til/stort sett. Men tenker at hvis jeg er ærlig om dette så kanskje hun tar det som kritikk og blir såret?

Såret fordi en bruker er ærlig og sier i fra om noe? Dette er en del av jobben hennes, en jobb som er helt umulig å gjøre bra fordi du er en sånn som sjelden sier noe og er vettskremt for å si henne i mot .

AnonymBruker
Skrevet

Såret fordi en bruker er ærlig og sier i fra om noe? Dette er en del av jobben hennes, en jobb som er helt umulig å gjøre bra fordi du er en sånn som sjelden sier noe og er vettskremt for å si henne i mot .

Ja? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja? 

Folk er ikke persilleblader. En tåler at noen sier meningen sin, ikke bare tåler men jeg skal vedde. på hun oppmuntrer deg til å være ærlig .

AnonymBruker
Skrevet

Er det terapi på DPS? Hvorfor 2 mnd og ikke 1?

Anonymkode: 78247...b88

stjernestøv
Skrevet

Her ringte sykepleier til legesenteret fordi jeg hadde så vondt i ryggen, skjønte ingenting når legen min ringte og sa det. De burde jo si sånt på forhånd ja. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Folk er ikke persilleblader. En tåler at noen sier meningen sin, ikke bare tåler men jeg skal vedde. på hun oppmuntrer deg til å være ærlig .

Kanskje. Føler bare det hadde blitt helt feil å si jeg ikke synes det var helt greit siden det var gjort i beste mening?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det terapi på DPS? Hvorfor 2 mnd og ikke 1?

Anonymkode: 78247...b88

Det er DPS døgn bare at jeg går dit poliklinisk. Jeg forsto det slik at de hadde ferieavvikling og at det dermed var vanskelig å få til (de er vel lite behandlere på jobb og må prioritere de pasientene som er innlagt).

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Her ringte sykepleier til legesenteret fordi jeg hadde så vondt i ryggen, skjønte ingenting når legen min ringte og sa det. De burde jo si sånt på forhånd ja. 

Det høres rart ut. Sa hun ikke bare at du burde bestille deg en legetime liksom?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje. Føler bare det hadde blitt helt feil å si jeg ikke synes det var helt greit siden det var gjort i beste mening?

Så alle andre meninger  enn det som er grenseløst positiv bør man helst holde for seg selv? Hvorfor tror du folk tar det som kritikk, det er da bare en tilbakemelding? 

stjernestøv
Skrevet

Det høres rart ut. Sa hun ikke bare at du burde bestille deg en legetime liksom?

Nei, var veldig rart det der. Hadde klart å bestille time selv om jeg ville, jeg trodde jeg hadde lungekreft og det tror jeg enda. Ikke bra at jeg går rundt og tror det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så alle andre meninger  enn det som er grenseløst positiv bør man helst holde for seg selv? Hvorfor tror du folk tar det som kritikk, det er da bare en tilbakemelding? 

Ja det er det jeg føler i alle fall. Jeg tenker det fordi jeg selv hadde tatt det som kritikk (jeg er veldig var for kritikk).

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Nei, var veldig rart det der. Hadde klart å bestille time selv om jeg ville, jeg trodde jeg hadde lungekreft og det tror jeg enda. Ikke bra at jeg går rundt og tror det. 

Nei, det er ikke bra. Fikk du det aldri sjekket ut hos lege da?

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er det jeg føler i alle fall. Jeg tenker det fordi jeg selv hadde tatt det som kritikk (jeg er veldig var for kritikk).

Unnvikende pf?

AnonymBruker
Skrevet

Unnvikende pf?

Jeg har ikke den diagnosen nei. Men har nok trekk i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...