AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Jeg bare føler at det ikke var helt greit men hun gjor det vel i beste mening? Anonymkode: 3bc16...6f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Det var det at hun ikke spurte meg om det var greit først som gjør at jeg føler det ikke var helt greit. Anonymkode: 3bc16...6f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Er det ikke bedre at du diskuterer det med henne enn med oss ? Anonymkode: 388a5...729 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det ikke bedre at du diskuterer det med henne enn med oss ? Anonymkode: 388a5...729 Jeg tør ikke være ærlig med henne og si det sånn det er. Anonymkode: 3bc16...6f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tør ikke være ærlig med henne og si det sånn det er. Anonymkode: 3bc16...6f0 Hvordan mener du hun skal vite noe som helst når du aldri er ærlig da ? Anonymkode: 388a5...729 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan mener du hun skal vite noe som helst når du aldri er ærlig da ? Anonymkode: 388a5...729 Godt spørsmål. Jeg er ærlig av og til/stort sett. Men tenker at hvis jeg er ærlig om dette så kanskje hun tar det som kritikk og blir såret? Anonymkode: 3bc16...6f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt spørsmål. Jeg er ærlig av og til/stort sett. Men tenker at hvis jeg er ærlig om dette så kanskje hun tar det som kritikk og blir såret? Anonymkode: 3bc16...6f0 Såret fordi en bruker er ærlig og sier i fra om noe? Dette er en del av jobben hennes, en jobb som er helt umulig å gjøre bra fordi du er en sånn som sjelden sier noe og er vettskremt for å si henne i mot . Anonymkode: 388a5...729 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Såret fordi en bruker er ærlig og sier i fra om noe? Dette er en del av jobben hennes, en jobb som er helt umulig å gjøre bra fordi du er en sånn som sjelden sier noe og er vettskremt for å si henne i mot . Anonymkode: 388a5...729 Ja? Anonymkode: 3bc16...6f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja? Anonymkode: 3bc16...6f0 Folk er ikke persilleblader. En tåler at noen sier meningen sin, ikke bare tåler men jeg skal vedde. på hun oppmuntrer deg til å være ærlig . Anonymkode: 388a5...729 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Er det terapi på DPS? Hvorfor 2 mnd og ikke 1? Anonymkode: 78247...b88 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Her ringte sykepleier til legesenteret fordi jeg hadde så vondt i ryggen, skjønte ingenting når legen min ringte og sa det. De burde jo si sånt på forhånd ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Folk er ikke persilleblader. En tåler at noen sier meningen sin, ikke bare tåler men jeg skal vedde. på hun oppmuntrer deg til å være ærlig . Anonymkode: 388a5...729 Kanskje. Føler bare det hadde blitt helt feil å si jeg ikke synes det var helt greit siden det var gjort i beste mening? Anonymkode: 3bc16...6f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det terapi på DPS? Hvorfor 2 mnd og ikke 1? Anonymkode: 78247...b88 Det er DPS døgn bare at jeg går dit poliklinisk. Jeg forsto det slik at de hadde ferieavvikling og at det dermed var vanskelig å få til (de er vel lite behandlere på jobb og må prioritere de pasientene som er innlagt). Anonymkode: 3bc16...6f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni stjernestøv skrev (3 minutter siden): Her ringte sykepleier til legesenteret fordi jeg hadde så vondt i ryggen, skjønte ingenting når legen min ringte og sa det. De burde jo si sånt på forhånd ja. Det høres rart ut. Sa hun ikke bare at du burde bestille deg en legetime liksom? Anonymkode: 3bc16...6f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje. Føler bare det hadde blitt helt feil å si jeg ikke synes det var helt greit siden det var gjort i beste mening? Anonymkode: 3bc16...6f0 Så alle andre meninger enn det som er grenseløst positiv bør man helst holde for seg selv? Hvorfor tror du folk tar det som kritikk, det er da bare en tilbakemelding? Anonymkode: 388a5...729 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres rart ut. Sa hun ikke bare at du burde bestille deg en legetime liksom? Anonymkode: 3bc16...6f0 Nei, var veldig rart det der. Hadde klart å bestille time selv om jeg ville, jeg trodde jeg hadde lungekreft og det tror jeg enda. Ikke bra at jeg går rundt og tror det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så alle andre meninger enn det som er grenseløst positiv bør man helst holde for seg selv? Hvorfor tror du folk tar det som kritikk, det er da bare en tilbakemelding? Anonymkode: 388a5...729 Ja det er det jeg føler i alle fall. Jeg tenker det fordi jeg selv hadde tatt det som kritikk (jeg er veldig var for kritikk). Anonymkode: 3bc16...6f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni stjernestøv skrev (4 minutter siden): Nei, var veldig rart det der. Hadde klart å bestille time selv om jeg ville, jeg trodde jeg hadde lungekreft og det tror jeg enda. Ikke bra at jeg går rundt og tror det. Nei, det er ikke bra. Fikk du det aldri sjekket ut hos lege da? Anonymkode: 3bc16...6f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er det jeg føler i alle fall. Jeg tenker det fordi jeg selv hadde tatt det som kritikk (jeg er veldig var for kritikk). Anonymkode: 3bc16...6f0 Unnvikende pf? Anonymkode: 388a5...729 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Unnvikende pf? Anonymkode: 388a5...729 Jeg har ikke den diagnosen nei. Men har nok trekk i alle fall. Anonymkode: 3bc16...6f0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.