stjernestøv Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke bra. Fikk du det aldri sjekket ut hos lege da? Anonymkode: 3bc16...6f0 Hun spurte meg om jeg hadde gått ned i vekt og hostet blod, når jeg var yngre når jeg trodde det fikk jeg røntgen. Er litt hypokonder 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni stjernestøv skrev (1 minutt siden): Hun spurte meg om jeg hadde gått ned i vekt og hostet blod, når jeg var yngre når jeg trodde det fikk jeg røntgen. Er litt hypokonder Skjønner. Men bra du fikk sjekket opp i det da Anonymkode: 3bc16...6f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Hvor mange tråder har du opprettet de siste par dagene? Anonymkode: 9c6ce...073 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner. Men bra du fikk sjekket opp i det da Anonymkode: 3bc16...6f0 Hehe jepp 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor mange tråder har du opprettet de siste par dagene? Anonymkode: 9c6ce...073 Om dette? Bare én. Generelt? En del. Har ikke telt. Hvorfor spør du? Anonymkode: 3bc16...6f0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om dette? Bare én. Generelt? En del. Har ikke telt. Hvorfor spør du? Anonymkode: 3bc16...6f0 Jeg synes alle trådene dine er som spam å regne og innholdet er svært selvsentrert. Du mater all grublingen din på dette viset, og gjør i tillegg at andre tråder blir mindre synlige. Ikke virker du til å ta til deg råd du får heller. Hva med å ta det utmerkede rådet du fikk i en annen tråd, om å ikke opprette tråder som utelukkende handler om deg og ditt indre fokus på en stund? Anonymkode: 9c6ce...073 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes alle trådene dine er som spam å regne og innholdet er svært selvsentrert. Du mater all grublingen din på dette viset, og gjør i tillegg at andre tråder blir mindre synlige. Ikke virker du til å ta til deg råd du får heller. Hva med å ta det utmerkede rådet du fikk i en annen tråd, om å ikke opprette tråder som utelukkende handler om deg og ditt indre fokus på en stund? Anonymkode: 9c6ce...073 Jeg beklager. Har bare ingen å snakke med om disse tingene så det blir kanskje litt som en slags 'obsession' for meg å opprette tråder om det. Er veldig ensom og har ingen venner og har også veldig lite å drive med som opptar dagene mine. Akkurat den tråden om hvordan bli mindre navlebeskuende var faktisk ikke min. Men den kunne nok kanskje vært det? Og rådet om å ikke opprette tråder som handler om meg og mitt indre fokus kan jeg nok ta til meg også. Så jeg lover jeg skal ikke opprette flere tråder nå. Anonymkode: 3bc16...6f0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.