Gå til innhold

Hun i kommunen ringte behandleren min for å spørre om jeg virkelig måtte ta 2 måneders behandlings pause i sommer.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er ikke bra. Fikk du det aldri sjekket ut hos lege da?

Anonymkode: 3bc16...6f0

Hun spurte meg om jeg hadde gått ned i vekt og hostet blod, når jeg var yngre når jeg trodde det fikk jeg røntgen. Er litt hypokonder :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Hun spurte meg om jeg hadde gått ned i vekt og hostet blod, når jeg var yngre når jeg trodde det fikk jeg røntgen. Er litt hypokonder :) 

Skjønner. Men bra du fikk sjekket opp i det da :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder har du opprettet de siste par dagene? 

Anonymkode: 9c6ce...073

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skjønner. Men bra du fikk sjekket opp i det da :)

Hehe jepp :D 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor mange tråder har du opprettet de siste par dagene? 

Om dette? Bare én. Generelt? En del. Har ikke telt. Hvorfor spør du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om dette? Bare én. Generelt? En del. Har ikke telt. Hvorfor spør du?

Jeg synes alle trådene dine er som spam å regne og innholdet er svært selvsentrert. Du mater all grublingen din på dette viset, og gjør i tillegg at andre tråder blir mindre synlige. Ikke virker du til å ta til deg råd du får heller. 

Hva med å ta det utmerkede rådet du fikk i en annen tråd, om å ikke opprette tråder som utelukkende handler om deg og ditt indre fokus på en stund? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes alle trådene dine er som spam å regne og innholdet er svært selvsentrert. Du mater all grublingen din på dette viset, og gjør i tillegg at andre tråder blir mindre synlige. Ikke virker du til å ta til deg råd du får heller. 

Hva med å ta det utmerkede rådet du fikk i en annen tråd, om å ikke opprette tråder som utelukkende handler om deg og ditt indre fokus på en stund? 

Jeg beklager. Har bare ingen å snakke med om disse tingene så det blir kanskje litt som en slags 'obsession' for meg å opprette tråder om det. Er veldig ensom og har ingen venner og har også veldig lite å drive med som opptar dagene mine.

Akkurat den tråden om hvordan bli mindre navlebeskuende var faktisk ikke min. Men den kunne nok kanskje vært det? Og rådet om å ikke opprette tråder som handler om meg og mitt indre fokus kan jeg nok ta til meg også. Så jeg lover jeg skal ikke opprette flere tråder nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...