Gå til innhold

Organtransport med svensk pilot – fick militäreskort

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Lurer på om dere som skriver her nå ytrer dere litt sånn på autopilot. Leser hverandre, og skriver omtrent det samme fordi det virker plausibelt. Alle vet at det er sikkerhetspplegg rundt de kongelige som personer, på reise, på sykehus og ellers, men det er ikke nødvendig med et sikkerhetsopplegg rundt transporten av et par lunger, hvis da ikke forfordeling og særbehandling skal aksepteres. Hadde det vært kongen, så kanskje. Men kona til kronprinsen har ingen konstitusjonell rolle. Om transporten av organene skulle bli forhindret slik at de ikke rekker frem i tide, så rekker de ikke frem i tide - akkurat slik som det ville vært for hvermannsen, ikke noe verre det, that's life. Å koste på to jagerfly som eskorte blir helt uproporsjonalt, ikke bare for kostnadene, men for signalene det gir.

Anonymkode: bc6c4...f4d

Jeg kan være enig i at mange ytrer seg på autopilot.

Jeg kaller det autopilot når folk ikke klarer å skille mellom det som faktisk er kritikkverdig og det som er helt normalt. Alt blir automatisk tolket i verste mening.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, Nicklusheletida said:

F.eks dette intervjuet av MM som de maste om og som hun ble presset til å gjennomføre tross at hun egentlig hadde nok med å puste. Når Håkon sier at hun ikke er i stand til å gjennomføre det og at hun ikke fikk lov  pga helsa, så ble det ikke respektert.

Når hun så til slutt ble tvunget til å gjennomføre intervjuet , så ble hun kritisert fordi for at det ble gitt  kun 20 min. Hun ble også kritisert for at hun nølte mye, sa mye eh eh og tok pauser. Der satt hun altså og slet med å snakke. Måtte dele opp setningene for å få luft og så ble hun jaggu kritisert for det også. Det er så mange som bør skamme seg skikkelig.

Tror ikke du forstår kritikken, kritikken var at hun (og han) svarte ikke på noe som helst av det sjefen deres (oss borgere) ønsket å få vite. Dersom det var pga helsen, greit nok da lager du en skriftlig pressemelding hvor du deler sannheten og svarer på spørsmålene alle ville forstått det. Isteden valgte hun lyv og ikke si noe og håp at folk er dumme. Bruk folks empati som et våpen mot dem selv.

Kongehuset har 1 reell jobb og 1 symbolsk jobb (som blir en reell jobb om tyskerne kommer på besøk på nytt). Den eneste jobben Mette har er å representere Norge på en god måte slik at vi har tillitt til kongehuset. Vi bruker hundrevis av millioner i året på kongehuset indirekte og 7 millioner kroner direkte i lomma til Mette direkte per år som lønn for den jobben vi har hyret henne for. Så feilet hun i jobben, hun hadde 1 jobb og feilet, da blir spørsmålet hva er det vi betaler henne for, vi som er sjefen hennes er ikke fornøyde, hva skal vi gjøre da, vi stiller spørsmål og får ingen svar, pga "Helse", mens sannheten er vi får ikke svar fordi dersom vi fikk svaret ville kongehuset blitt avsluttet fordi vi ville ikke likt svaret. Så blir vi sure fordi hun ikke svarer, og din respons er så slemme dere er hun er jo syk.

Hun ville ikke svarte noe annet uansett om hun var syk eller ikke, det skjønner alle, bare vent å se nå med nye lunger selvsagt vil hun ikke svare noe nå heller så hva blir din unnskyldning da? Du er for naiv og lettlurt, og du er grunnen til at PR byråer tjener så mye, og at landet går i dass forøvrig, så takk for den...

Anonymkode: 78e3b...097

Skrevet

Når det gjelder selve jagerflyene: Jeg tviler på om det er vanlig. Det virker litt unødvendig. Jeg vet ikke hvem som tok beslutningen og på hvilket grunnlag og jeg bryr meg ikke heller.

Jagerflyene er stadig i lufta for å øve eller for å markere at vi passer på når russiske fly kommer for nær. De tok vel dette som en drill eller en del av en rutine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...