AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er på høy tid kongehuset legges ned. Anonymkode: 613c3...ac2 Kan ikke akkurat motsi deg der. Anonymkode: bc6c4...f4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/unn-fikk-ekstraordinaer-bistand-fra-et-jagerfly-fra-forsvaret-1.12912105 Det er enkelte i tråden som mener det er vanlig at jagerfly benyttes til organtransport, uten å oppgi kilde. Her er kilde, for i artikkelen over går det fram at slike livreddende oppdrag er ekstraordinære: et F-16-fly måtte i 2016 bistå UNN under et livreddende oppdrag, da en pasient trengte livsnødvendig utstyr fra Tromsø. Skvadronsjef Kleppe sier, sitat: "Jeg har vært i Luftforsvaret i 20 år, men dette er første gang jeg har vært med på at F-16-fly har bidratt på denne måten." Anonymkode: bc6c4...f4d Jeg har hørt nevne at pasienten var en stortingspolitiker. Vet ikke om det stemmer. Anonymkode: bc6c4...f4d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.