Ekstra Skrevet i går, 11:33 Skrevet i går, 11:33 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det du skriver er nok spot on for de fleste. Det med usikkerhet og at far lett kan bli usikker. Å huske ting forskjellig er nok også ganske vanlig. Men det er ikke tilfellet i vår historie. Jeg tok alle morgener og formiddagen ukedag som helg. Da jeg jobbet noen timer helg og begynte på jobb kl 12 på dagen, måtte jeg bruke mye tid på å få han opp slik at han kunne "overta " barnet. Kanskje det verste var at man ikke vet at man har noen å stole på å stille opp for en. Men jeg må bare "get over it". Slik var det og jeg kan ikke forandre noe ved det nå. Ts Anonymkode: 9b776...8a5 Hvor lenge er dette siden? En kan lure på hva du ønsker å få ut av å ta det opp nå, særlig om han i ettertid har bedret seg og bidrar mer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 11:34 Skrevet i går, 11:34 Lillemus skrev (2 timer siden): Er det ikke litt sent å gå nå på grunn av noe som hendte for flere år siden? Særlig i og med at han nå er mer engasjert i ungene? Jeg skal ikke gå fra han. Men jeg tenker mye tilbake iom at jeg og terapeut gjør det i terapien. Det slo meg da hvor mye jeg har funnet meg i. Jeg har veldig lav selvfølelse og selvtillit, så jeg er ikke en som står så mye opp for meg selv. Ts Anonymkode: 9b776...8a5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 11:35 Skrevet i går, 11:35 Ekstra skrev (1 minutt siden): Hvor lenge er dette siden? En kan lure på hva du ønsker å få ut av å ta det opp nå, særlig om han i ettertid har bedret seg og bidrar mer. Lenge siden....men det varte i mange år og jeg hadde virkelig trengt støtten og hjelpen. Men ok, sånn var det vi levde da. Anonymkode: 9b776...8a5 0 Siter
laban Skrevet i går, 12:00 Skrevet i går, 12:00 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Litt, han sa at nok ikke var helt voksen på det tidspunktet Anonymkode: 9b776...8a5 Det er i hvert fall en langt bedre holdning enn å nekte og bebreide deg tilbake. AnonymBruker skrev (På 21.6.2026 den 1.27): Nå er ungene store og han er mer pålogget. Jeg synes disse to tingene til sammen viser at han har forstått noe og har vært villig til å endre seg. AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Slik var det og jeg kan ikke forandre noe ved det nå. Jeg tviler ikke på at det er du som husker mest riktig. Men det stemmer jo at det er for sent å forandre noe på den perioden nå. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 12:12 Skrevet i går, 12:12 laban skrev (10 minutter siden): Det er i hvert fall en langt bedre holdning enn å nekte og bebreide deg tilbake. Jeg synes disse to tingene til sammen viser at han har forstått noe og har vært villig til å endre seg. Jeg tviler ikke på at det er du som husker mest riktig. Men det stemmer jo at det er for sent å forandre noe på den perioden nå. Han har ingenting å bebreide meg for, nei. Ja, han har forandret seg mye. Ikke nødvendigvis fordi det var nødvendig eller ønsket, men fordi det passet han slik da. Anonymkode: 9b776...8a5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.