AnonymBruker Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Haha uff. Fin utsikt om ikke annet da. Anonymkode: b2c27...c7f 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Musikk skrev (55 minutter siden): Ser ut som en hytte i skogen. Jeg kan ikke tenke meg at selv en hytte i skogen har dassen rett ved siden av kjøkkenbenken. Er dette lovlig!? 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Lillemus skrev (1 time siden): Jeg kan ikke tenke meg at selv en hytte i skogen har dassen rett ved siden av kjøkkenbenken. Er dette lovlig!? Praktiske løsninger😄er nok en leilighet som har vært tilrettelagt for bruker som har helseutfordringer🙂som ikke kommer seg selv opp på bade/dassen eks: trapper og ryggplager. 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) Musikk skrev (2 timer siden): Ser ut som en hytte i skogen. En kan vist trekke for blir privat rom når en sitter og ser på utsikten fra dassen. Tenk den lukten i stuen og alle bakteriene. Jeg likte gardinene sommerlige og fine. Endret 22. juni av Musikk 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Musikk skrev (3 minutter siden): Praktiske løsninger😄er nok en leilighet som har vært tilrettelagt for bruker som har helseutfordringer🙂som ikke kommer seg selv opp på bade/dassen eks: trapper og ryggplager. Jeg tipper det er en grådig utleier som tror hen skal tjene grovt på å leie ut noe hen aldri i verden ville bodd i selv. 1 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) Lillemus skrev (8 minutter siden): Jeg tipper det er en grådig utleier som tror hen skal tjene grovt på å leie ut noe hen aldri i verden ville bodd i selv. Kan hende dette er AI bilde kan se litt slikt ut eller veldig liten leilighet. Endret 22. juni av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kanskje vel intimt? Anonymkode: 67884...053 Uhygienisk og folk kan se rett inn når du sitter og dasser😁 0 Siter
Babette Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Jeg tipper bildet er AI-generert og lagt ut av en spøkefugl. 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Babette skrev (4 minutter siden): Jeg tipper bildet er AI-generert og lagt ut av en spøkefugl. Selskapsblære må alle ha som kommer på besøk🙂ingen vil bo slik i dag alle ser rett inn vinduet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Babette skrev (10 minutter siden): Jeg tipper bildet er AI-generert og lagt ut av en spøkefugl. Neida, det er en reell Finn-annonse. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=467474785&ci=22 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) Lillemus skrev (12 minutter siden): Neida, det er en reell Finn-annonse. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=467474785&ci=22 Hva i alverden skal de med dass etter på soverommet? Endret 22. juni av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Musikk skrev (33 minutter siden): En kan vist trekke for blir privat rom når en sitter og ser på utsikten fra dassen. Tenk den lukten i stuen og alle bakteriene. Jeg likte gardinene sommerlige og fine. Finn annonsen kan en se at toalettet er på et soverom med en seng. 0 Siter
Babette Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Lillemus skrev (37 minutter siden): Neida, det er en reell Finn-annonse. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=467474785&ci=22 Det må jeg si ! 0 Siter
Babette Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Musikk skrev (41 minutter siden): Selskapsblære må alle ha som kommer på besøk🙂ingen vil bo slik i dag alle ser rett inn vinduet. De kan jo gå ut og pisse i skogen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni 2 hours ago, Musikk said: Hva i alverden skal de med dass etter på soverommet? Dette er en ettroms hybel. Kjøkken, dass, soverom og stue i ett. Anonymkode: 67884...053 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni 3 hours ago, Babette said: Jeg tipper bildet er AI-generert og lagt ut av en spøkefugl. Slike aparte dass plasseringer dukker av og til opp i eiendomsannonser., Anonymkode: 67884...053 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.