Babette Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Musikk skrev (3 timer siden): Hva i alverden skal de med dass etter på soverommet? Jeg synes dass på kjøkkenet er hakket verre enn på soverommet. I gamle dager, før vannklosett ble vanlig, var det ofte potte under senga. Også på hotell. 0 Siter
Babette Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Slike aparte dass plasseringer dukker av og til opp i eiendomsannonser., Anonymkode: 67884...053 Haha. Dass for åpen scene. 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Babette skrev (1 time siden): Haha. Dass for åpen scene. Ja, kunne ikke ha brukt noen av de. 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Babette skrev (1 time siden): Jeg synes dass på kjøkkenet er hakket verre enn på soverommet. I gamle dager, før vannklosett ble vanlig, var det ofte potte under senga. Også på hotell. Ja, potte under sengen var vanlig før🤢 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Babette skrev (1 time siden): Jeg synes dass på kjøkkenet er hakket verre enn på soverommet. I gamle dager, før vannklosett ble vanlig, var det ofte potte under senga. Også på hotell. Ja, kjøkken og dass hører ikke sammen tenk alle de bakteriene. 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Everybody skrev (15 timer siden): Nesten som en fengselscelle. Alt i samme rom. Ja, de sitter og ser ut vindue de og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Dette måtte vel gå an å sette opp noen lettvegger rundt dassen i det minste. Og hatt en liten vask inne på avlukket, og flyttet kjøkkendelen litt og hatt det for seg. Men hvor i all verden dusjer man der? På terassen? Anonymkode: e0128...4b2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Jeg kjenner jeg får litt sånn Fritzl-fangekjellervibber, hadde det ikke vært for vinduet. Utrivelig uansett. Anonymkode: e0128...4b2 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette måtte vel gå an å sette opp noen lettvegger rundt dassen i det minste. Og hatt en liten vask inne på avlukket, og flyttet kjøkkendelen litt og hatt det for seg. Men hvor i all verden dusjer man der? På terassen? Anonymkode: e0128...4b2 Sikkert ikke dusj eller badekar, nå kan en bruke hageslangen. Endret 22. juni av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner jeg får litt sånn Fritzl-fangekjellervibber, hadde det ikke vært for vinduet. Utrivelig uansett. Anonymkode: e0128...4b2 Ja, hadde hun dusj? husker bare doen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.