AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Jeg kan se fugler/fjær, sommerfugler som kommer nært i vanskelige perioder av og til. Idag en søt marihøne som landet på meg. Den ville ikke bort. Kan det bety a det er sendt fra universet tro? Eller så velger jeg å tro det 😄🥰 Anonymkode: 470ac...31f 0 Siter
emilie321 Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg kan se fugler/fjær, sommerfugler som kommer nært i vanskelige perioder av og til. Idag en søt marihøne som landet på meg. Den ville ikke bort. Kan det bety a det er sendt fra universet tro? Eller så velger jeg å tro det 😄🥰 Anonymkode: 470ac...31f Har alltid hørt at det betyr lykke når en marihøne lander på en, men tror nok at det er gammel overtro. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Vi ser alltid mening og mønster der vi ønsker å se det. Anonymkode: 65e26...f39 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi ser alltid mening og mønster der vi ønsker å se det. Anonymkode: 65e26...f39 Denne kom ut av intet og ikke en tid hvor jeg har søkt etter tegn. Har det egentlig veldig bra med meg selv nå ❤️ veldig snodig fordi jeg kuttet ei venninne som tok for mye av min energi. Kanskje det var riktig. Anonymkode: 470ac...31f 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har det egentlig veldig bra med meg selv nå ❤️ veldig snodig fordi jeg kuttet ei venninne som tok for mye av min energi. I så fall har du jo frigjort kapasitet til å være mer oppmerksom på andre ting i omgivelsene, som f.eks. marihøners bevegelsesmønstre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Denne kom ut av intet og ikke en tid hvor jeg har søkt etter tegn. Har det egentlig veldig bra med meg selv nå ❤️ veldig snodig fordi jeg kuttet ei venninne som tok for mye av min energi. Kanskje det var riktig. Anonymkode: 470ac...31f Men du velger å se en mening i det. Anonymkode: 65e26...f39 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni psykedeliker skrev (33 minutter siden): I så fall har du jo frigjort kapasitet til å være mer oppmerksom på andre ting i omgivelsene, som f.eks. marihøners bevegelsesmønstre. Jasså😅 full forståelse for at dette ikke gor mening hos mange, men jeg har hørt siden jeg var liten at dyr/insekt kan lande eller komme til deg, sendt ovenifra Anonymkode: 470ac...31f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni emilie321 skrev (3 timer siden): Har alltid hørt at det betyr lykke når en marihøne lander på en, men tror nok at det er gammel overtro. Har jeg også hørt. ❤️ Anonymkode: 470ac...31f 1 Siter
psykedeliker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jasså😅 full forståelse for at dette ikke gor mening hos mange, men jeg har hørt siden jeg var liten at dyr/insekt kan lande eller komme til deg, sendt ovenifra Hvem har du hørt dette fra, og hva er deres motiver for å komme med en slik påstand? 0 Siter
påskelilje Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni En marihøne landet på meg også, akkurat nå, her jeg sitter og soler meg i kveldssola. Nydelig liten skapning! Den var gul og sort, ikke rød og sort. For meg betyr det bare at den typen fremdeles finnes her, og at jeg var så avslappet at jeg la merke til det, ikke noe annet. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jasså😅 full forståelse for at dette ikke gor mening hos mange, men jeg har hørt siden jeg var liten at dyr/insekt kan lande eller komme til deg, sendt ovenifra Anonymkode: 470ac...31f Mygg er veldig glad i meg blir stadig stukket, er det et tegn? Anonymkode: 66431...05e 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg kan se fugler/fjær, sommerfugler som kommer nært i vanskelige perioder av og til. Idag en søt marihøne som landet på meg. Den ville ikke bort. Kan det bety a det er sendt fra universet tro? Eller så velger jeg å tro det 😄🥰 Anonymkode: 470ac...31f Du hallusinere fælt i perioder i live😔får du hjelp for dette? 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Myggen liker blodtype 0 litt bedre enn de andre blodtypene. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Musikk skrev (6 minutter siden): Du hallusinere fælt i perioder i live😔får du hjelp for dette? Dette er gaslighting. Hva er motivet ditt for dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Musikk skrev (9 minutter siden): Du hallusinere fælt i perioder i live😔får du hjelp for dette? Det var ufint sagt. Anonymkode: c7451...501 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni psykedeliker skrev (1 minutt siden): Dette er gaslighting. Hva er motivet ditt for dette? Vedkomende er syk vis hun/han ser ting ikke andre kan se eks: marihøne som i dette tilfelle. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Musikk skrev (1 minutt siden): Vedkomende er syk vis hun/han ser ting ikke andre kan se eks: marihøne som i dette tilfelle. Du er syk hvis du tolker hovedinnlegget på den måten. 1 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det var ufint sagt. Anonymkode: c7451...501 Ja, dette er sannheten vedkommende her er syk😢ikke normalt se ting ikke andre kan se. Kan være søvnmangel som gjør dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.