psykedeliker Skrevet mandag kl 19:56 Skrevet mandag kl 19:56 Musikk skrev (2 minutter siden): Ja, dette er sannheten vedkommende her er syk😢ikke normalt se ting ikke andre kan se. Kan være søvnmangel som gjør dette. Trådstarter har ikke skrevet et ord om at h*n ser ting andre ikke kan se. 0 Siter
Musikk Skrevet mandag kl 19:56 Skrevet mandag kl 19:56 psykedeliker skrev (1 minutt siden): Du er syk hvis du tolker hovedinnlegget på den måten. Såg menneske marihønen på ekte? jeg trodde dette bare var i hode😔men vis ekte marihønen så hyggelig da ser ikke ofte marihøne lengre. 0 Siter
Musikk Skrevet mandag kl 19:59 Skrevet mandag kl 19:59 (endret) psykedeliker skrev (3 minutter siden): Trådstarter har ikke skrevet et ord om at h*n ser ting andre ikke kan se. Jo, noe med fjær i dårlige perioder mulig dette ikke var h*n. Det første svare i trådstarten. Endret mandag kl 20:01 av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:22 Skrevet mandag kl 20:22 Musikk skrev (31 minutter siden): Vedkomende er syk vis hun/han ser ting ikke andre kan se eks: marihøne som i dette tilfelle. Jeg så en marihøne, nei ikke i hodet ! 🤦♀️ Anonymkode: 470ac...31f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:25 Skrevet mandag kl 20:25 Musikk skrev (29 minutter siden): Ja, dette er sannheten vedkommende her er syk😢ikke normalt se ting ikke andre kan se. Kan være søvnmangel som gjør dette. Jeg tror du blander flere innlegg her. Anonymkode: 470ac...31f 0 Siter
Musikk Skrevet mandag kl 21:29 Skrevet mandag kl 21:29 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror du blander flere innlegg her. Anonymkode: 470ac...31f Det kan hende🙂 Endret mandag kl 21:35 av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet mandag kl 21:34 Skrevet mandag kl 21:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg så en marihøne, nei ikke i hodet ! 🤦♀️ Anonymkode: 470ac...31f Godt og høre🙂 0 Siter
Musikk Skrevet i går, 02:35 Skrevet i går, 02:35 Musikk skrev (4 timer siden): Godt og høre🙂 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg så en marihøne, nei ikke i hodet ! 🤦♀️ Anonymkode: 470ac...31f Jeg har ikke sett marihøne i år 🐞 de er så søte. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden påskelilje skrev (9 timer siden): En marihøne landet på meg også, akkurat nå, her jeg sitter og soler meg i kveldssola. Nydelig liten skapning! Den var gul og sort, ikke rød og sort. Hvis det var en harlekinmarihøne er den svært uønsket i Norge, men det finnes andre gule marihøner også da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Lillemus skrev (16 timer siden): Hvis det var en harlekinmarihøne er den svært uønsket i Norge, men det finnes andre gule marihøner også da. Er det de røde marihønene som er betydningsfulle? Anonymkode: 470ac...31f 0 Siter
Musikk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Når en marihøne lander på deg, regnes det ifølge gammel tradisjon som et tegn på hell, lykke og fremgang. Mange tror også at det symboliserer kjærlighet eller at en god nyhet er på vei. 🐞 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.