Gå til innhold

Marihøne landet på meg, overtroisk å tro at det betyr noe?


Anbefalte innlegg

Skrevet
Musikk skrev (2 minutter siden):

Ja, dette er sannheten vedkommende her er syk😢ikke normalt se ting ikke andre kan se. Kan være søvnmangel som gjør dette.

Trådstarter har ikke skrevet et ord om at h*n ser ting andre ikke kan se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Du er syk hvis du tolker hovedinnlegget på den måten.

Såg menneske marihønen på ekte? jeg trodde dette bare var i hode😔men vis ekte marihønen så hyggelig da ser ikke ofte marihøne lengre.  

Skrevet (endret)
psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Trådstarter har ikke skrevet et ord om at h*n ser ting andre ikke kan se.

Jo, noe med fjær i dårlige perioder mulig dette ikke var h*n. Det første svare i trådstarten.  

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (31 minutter siden):

Vedkomende er syk vis hun/han ser ting ikke andre kan se eks: marihøne som i dette tilfelle. 

Jeg så en marihøne, nei ikke i hodet ! 🤦‍♀️

Anonymkode: 470ac...31f

Skrevet
Musikk skrev (29 minutter siden):

Ja, dette er sannheten vedkommende her er syk😢ikke normalt se ting ikke andre kan se. Kan være søvnmangel som gjør dette. 

Jeg tror du blander flere innlegg her. 

Anonymkode: 470ac...31f

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror du blander flere innlegg her. 

Anonymkode: 470ac...31f

Det kan hende🙂

Endret av Musikk
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg så en marihøne, nei ikke i hodet ! 🤦‍♀️

Anonymkode: 470ac...31f

Godt og høre🙂

Skrevet
Musikk skrev (4 timer siden):

Godt og høre🙂

 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg så en marihøne, nei ikke i hodet ! 🤦‍♀️

Anonymkode: 470ac...31f

Jeg har ikke sett marihøne i år 🐞 de er så søte. 

Skrevet
påskelilje skrev (9 timer siden):

En marihøne landet på meg også, akkurat nå, her jeg sitter og soler meg i kveldssola. Nydelig liten skapning! Den var gul og sort, ikke rød og sort.

Hvis det var en harlekinmarihøne er den svært uønsket i Norge, men det finnes andre gule marihøner også da.

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (16 timer siden):

Hvis det var en harlekinmarihøne er den svært uønsket i Norge, men det finnes andre gule marihøner også da.

Er det de røde marihønene som er betydningsfulle? 

Anonymkode: 470ac...31f

Skrevet

Når en marihøne lander på deg, regnes det ifølge gammel tradisjon som et tegn på hell, lykke og fremgang. Mange tror også at det symboliserer kjærlighet eller at en god nyhet er på vei. 🐞 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...