Gå til innhold

Jeg er forvirret


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen er enig med meg. Alle sier det er sykdom. Jeg føler meg dum og må gå inn i avtaler om å være enig om å være uenig. 

Hva skal jeg gjøre? 

@nachnoo

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir det ikke bedre av antipsykotika? 

Anonymkode: 5ec32...f7e

AnonymBruker
Skrevet

Ved hvilken versjon vil du få mulighet til å leve det livet du ønsker å leve? Din versjon eller de andres versjon? 
Så må du nesten bare velge.

Kan du huske når andre brukere her inne har vært psykotiske og du har tenkt at de åpenbart er syke? Sånn ser jo vi, og behandlerne dine, deg nå. 
Livet venter på deg når du er klar for å komme tilbake! 

Anonymkode: c3c04...96c

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Blir det ikke bedre av antipsykotika? 

Anonymkode: 5ec32...f7e

Det har redusert stemmene litt, men alt er ellers det samme. 

I dag ba jeg til universet om å slippe meg fri, men jeg fikk ikke svar. Universet er sadistisk mener jeg. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ved hvilken versjon vil du få mulighet til å leve det livet du ønsker å leve? Din versjon eller de andres versjon? 
Så må du nesten bare velge.

Kan du huske når andre brukere her inne har vært psykotiske og du har tenkt at de åpenbart er syke? Sånn ser jo vi, og behandlerne dine, deg nå. 
Livet venter på deg når du er klar for å komme tilbake! 

Anonymkode: c3c04...96c

Ønsker andre sin versjon, men kommer meg ikke ut av min. :(

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

I dag ba jeg til universet om å slippe meg fri, men jeg fikk ikke svar. Universet er sadistisk mener jeg. 

Kanskje fordi universet bare er planeter, sorte hull og meteorer, ikke noe du kan tillegge menneskelige egenskaper? 

Anonymkode: b9973...f95

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Det har redusert stemmene litt, men alt er ellers det samme. 

I dag ba jeg til universet om å slippe meg fri, men jeg fikk ikke svar. Universet er sadistisk mener jeg. 

Ønsker andre sin versjon, men kommer meg ikke ut av min. :(

Kanskje du trenger mye tid bare? Og prøve å unngå grubling? Vær masse sammen med familie og barn.

Anonymkode: 2868e...7db

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje fordi universet bare er planeter, sorte hull og meteorer, ikke noe du kan tillegge menneskelige egenskaper? 

Anonymkode: b9973...f95

Ikke slik jeg opplever det...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje du trenger mye tid bare? Og prøve å unngå grubling? Vær masse sammen med familie og barn.

Anonymkode: 2868e...7db

Elsker mine barn. Det er kun derfor jeg ennå lever. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fryktelig trist å se hvor dårlig det har gått med deg etter at du fikk psykosediagnose og «behandlingen» av deg ble endret. Skriver behandling i hermetegn fordi jeg mener det knapt kan kalles behandling det du har fått når du nå er dårligere enn du noensinne har vært. 
Du sa selv for en stund siden at det var det å være sammen med mennesker på sykehuset som har gjort deg bedre, ikke medisiner. Så da har du svaret ditt der kanskje? Være sammen med andre mennesker, gjør aktiviteter med andre som får deg ut av hodet ditt og tilbake til virkeligheten. 

Anonymkode: c3c04...96c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes det er fryktelig trist å se hvor dårlig det har gått med deg etter at du fikk psykosediagnose og «behandlingen» av deg ble endret. Skriver behandling i hermetegn fordi jeg mener det knapt kan kalles behandling det du har fått når du nå er dårligere enn du noensinne har vært. 
Du sa selv for en stund siden at det var det å være sammen med mennesker på sykehuset som har gjort deg bedre, ikke medisiner. Så da har du svaret ditt der kanskje? Være sammen med andre mennesker, gjør aktiviteter med andre som får deg ut av hodet ditt og tilbake til virkeligheten. 

Anonymkode: c3c04...96c

Ja. Jeg trenger mer mennesker i livet mitt. ❤️

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja. Jeg trenger mer mennesker i livet mitt. ❤️

Kan du lage en avtale med vennen din om å treffes en time hver dag de neste 3 dagene? Har du støttekontakt? Hvis ikke-søk.

Anonymkode: 2868e...7db

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (39 minutter siden):

Ingen er enig med meg. Alle sier det er sykdom. Jeg føler meg dum og må gå inn i avtaler om å være enig om å være uenig. 

Hva skal jeg gjøre? 

@nachnoo ? 

Å bli enige om å være uenig, spesielt påtvunget enighet om å være uenig er noe av det største tullet man finner på å si. Man får heller ta diskusjonen, tvinge sin egen mening på en, eller være ærlig på at man er rykende uenige, for det er det man er. 

Anonymkode: 3fe9a...960

AnonymBruker
Skrevet

Mener på å ha lest at du har skrevet tidligere at du skulle begynne å jobbe litt eller noe sånt? Hvordan går det med det? Tenker du hadde hatt godt av å komme deg litt ut og fokusere på noe konkret?

Anonymkode: 5ec32...f7e

AnonymBruker
Skrevet

Her hvor jeg bor har Kirkens bymisjon mange ulike møteplasser og aktiviteter. Finnes det der du bor? Kanskje skal du ikke være så kresen på hva slags aktivitet du er med på, men tenke at det å være sammen med andre er det som kommer til å gjøre deg bedre. 

Anonymkode: c3c04...96c

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Ingen er enig med meg. Alle sier det er sykdom. Jeg føler meg dum og må gå inn i avtaler om å være enig om å være uenig. 

Hva skal jeg gjøre? 

@nachnoo ? 

Mener du selv at det ikke er sykdom og at du er frisk.

Anonymkode: 57823...758

Skrevet
Glitter skrev (2 timer siden):

Ingen er enig med meg. Alle sier det er sykdom. Jeg føler meg dum og må gå inn i avtaler om å være enig om å være uenig. 

Hva skal jeg gjøre? 

@nachnoo ? 

Jeg anbefaler deg å akseptere at du har fått en sykdom som gjør at du ikke er i stand til å vurdere dette på en god måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...