Gå til innhold

Jeg er forvirret

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kan du lage en avtale med vennen din om å treffes en time hver dag de neste 3 dagene? Har du støttekontakt? Hvis ikke-søk.

Anonymkode: 2868e...7db

Det har ikke vennen min tid til. Han står i mye for tiden. 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Mener på å ha lest at du har skrevet tidligere at du skulle begynne å jobbe litt eller noe sånt? Hvordan går det med det? Tenker du hadde hatt godt av å komme deg litt ut og fokusere på noe konkret?

Anonymkode: 5ec32...f7e

Venter på å begynne er sted som heter jobbhuset, men det er venteliste. 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Her hvor jeg bor har Kirkens bymisjon mange ulike møteplasser og aktiviteter. Finnes det der du bor? Kanskje skal du ikke være så kresen på hva slags aktivitet du er med på, men tenke at det å være sammen med andre er det som kommer til å gjøre deg bedre. 

Anonymkode: c3c04...96c

Vil ikke møte gamle kjenninger fra miljøet. Det er de som vanker der. 

nachnoo skrev (12 timer siden):

Jeg anbefaler deg å akseptere at du har fått en sykdom som gjør at du ikke er i stand til å vurdere dette på en god måte.

Åja. Hm...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Var det ikke snakk om at den nye psykiateren skulle se på medisinene dine og eventuelt gjøre endringer? Det må da være håp om at rett dose og valg av medisiner kan bidra mer til bedring enn hva kombinasjonen du har nå gjør. 

Anonymkode: 49c33...d9f

De har satt opp dosen. 

Musikk skrev (10 timer siden):

Trist og lese du føler deg forvirret😔nå skal du snart flytte kanskje dette vil hjelpe deg. 

Har flyttet. :) Det er en omstilling. 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er tøft å gå fra innleggelse til utskrivelse. Jeg har også vært forvirret i tiden etterpå...

Anonymkode: 2868e...7db

Ja..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...