Gå til innhold

Be om hjelp nå eller vente det ut litt til?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følges opp av et team og begge mine primær kontakter er vekke nå. Hun ene er tilbake på fredag og vi har en avtale kl 10 da.

Men jeg føler meg ustabil nå og kjenner på psykisk smerte. Er også urolig og kvalm. Det er vanskelig å holde ut. Forsøker jeg holde ut litt til (til fredag) eller spør jeg om hjelp nå? Teamet har en "vakt telefon" der man kan ta kontakt ved behov (til kl 20). Aner ikke hvem som har den i dag. Hva skriver jeg i så fall i smsen? Og hva er egentlig hensikten med å ta kontakt vil det trolig hjelpe? Jeg ønsker ikke bli innlagt i alle fall.

Anonymkode: f2dec...b4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skader ikke med en prat med noen? :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg følges opp av et team og begge mine primær kontakter er vekke nå. Hun ene er tilbake på fredag og vi har en avtale kl 10 da.

Men jeg føler meg ustabil nå og kjenner på psykisk smerte. Er også urolig og kvalm. Det er vanskelig å holde ut. Forsøker jeg holde ut litt til (til fredag) eller spør jeg om hjelp nå? Teamet har en "vakt telefon" der man kan ta kontakt ved behov (til kl 20). Aner ikke hvem som har den i dag. Hva skriver jeg i så fall i smsen? Og hva er egentlig hensikten med å ta kontakt vil det trolig hjelpe? Jeg ønsker ikke bli innlagt i alle fall.

Anonymkode: f2dec...b4f

Jeg kjenner meg veldig ofte ustabil og har masse psykisk smerte. Jeg prøver å fokusere på noe annet eventuelt bare godta at jeg har det vondt.

Anonymkode: 3d902...ef8

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Det skader ikke med en prat med noen? :)

Ja, men hva skriver jeg?

Anonymkode: f2dec...b4f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kjenner meg veldig ofte ustabil og har masse psykisk smerte. Jeg prøver å fokusere på noe annet eventuelt bare godta at jeg har det vondt.

Anonymkode: 3d902...ef8

Så leit å høre. Det er utrolig du klarer holde ut. Jeg er ikke vandt til å ha det sånn og det føles uutholdelig. Hvilke andre ting fokuserer du på?

Anonymkode: f2dec...b4f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så leit å høre. Det er utrolig du klarer holde ut. Jeg er ikke vandt til å ha det sånn og det føles uutholdelig. Hvilke andre ting fokuserer du på?

Anonymkode: f2dec...b4f

Du kan skrive; jeg har det vanskelig i kveld. Det hadde vært fint å hatt en samtale med en av dere som er på vakt.

 

Jeg går på jobb på dagtid, ser på tv om ettermiddagen. Eventuelt tar en dusj, koser med kattene 

Anonymkode: 3d902...ef8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan skrive; jeg har det vanskelig i kveld. Det hadde vært fint å hatt en samtale med en av dere som er på vakt.

 

Jeg går på jobb på dagtid, ser på tv om ettermiddagen. Eventuelt tar en dusj, koser med kattene 

Anonymkode: 3d902...ef8

Takk for forslag. Er fortsatt usikker på om jeg skal ta kontakt eller ikke. Vil liksom helst klare meg selv også er jeg redd for å ende opp på legevakten.

Det høres bra ut. Du er god som holder ut.

Anonymkode: f2dec...b4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for forslag. Er fortsatt usikker på om jeg skal ta kontakt eller ikke. Vil liksom helst klare meg selv også er jeg redd for å ende opp på legevakten.

Det høres bra ut. Du er god som holder ut.

Anonymkode: f2dec...b4f

Kan jeg spørre hva problemstillingen er? Diagnose? Husk at følelser ikke er farlige 

Anonymkode: 3d902...ef8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan jeg spørre hva problemstillingen er? Diagnose? Husk at følelser ikke er farlige 

Anonymkode: 3d902...ef8

Ja. Jeg har jo forsøkt å forklare så godt jeg klarer i hovedinnlegget men diagnosen er bipolar og autisme.

Anonymkode: f2dec...b4f

Skrevet

Det sitter langt inne å be om hjelp egentlig. Kanskje er det best å bare holde ut alene?

Anonymkode: f2dec...b4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det sitter langt inne å be om hjelp egentlig. Kanskje er det best å bare holde ut alene?

Anonymkode: f2dec...b4f

Kanskje tenker de jeg ber om hjelp for lite?

Anonymkode: f2dec...b4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det sitter langt inne å be om hjelp egentlig. Kanskje er det best å bare holde ut alene?

Anonymkode: f2dec...b4f

Ingen grunn til at du skal være alene om dette. Ta kontakt med teamet med en gang.

Anonymkode: 3d902...ef8

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ingen grunn til at du skal være alene om dette. Ta kontakt med teamet med en gang.

Anonymkode: 3d902...ef8

Okei, jeg prøver å sende en sms.

Anonymkode: f2dec...b4f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...