AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg følges opp av et team og begge mine primær kontakter er vekke nå. Hun ene er tilbake på fredag og vi har en avtale kl 10 da. Men jeg føler meg ustabil nå og kjenner på psykisk smerte. Er også urolig og kvalm. Det er vanskelig å holde ut. Forsøker jeg holde ut litt til (til fredag) eller spør jeg om hjelp nå? Teamet har en "vakt telefon" der man kan ta kontakt ved behov (til kl 20). Aner ikke hvem som har den i dag. Hva skriver jeg i så fall i smsen? Og hva er egentlig hensikten med å ta kontakt vil det trolig hjelpe? Jeg ønsker ikke bli innlagt i alle fall. Anonymkode: f2dec...b4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg følges opp av et team og begge mine primær kontakter er vekke nå. Hun ene er tilbake på fredag og vi har en avtale kl 10 da. Men jeg føler meg ustabil nå og kjenner på psykisk smerte. Er også urolig og kvalm. Det er vanskelig å holde ut. Forsøker jeg holde ut litt til (til fredag) eller spør jeg om hjelp nå? Teamet har en "vakt telefon" der man kan ta kontakt ved behov (til kl 20). Aner ikke hvem som har den i dag. Hva skriver jeg i så fall i smsen? Og hva er egentlig hensikten med å ta kontakt vil det trolig hjelpe? Jeg ønsker ikke bli innlagt i alle fall. Anonymkode: f2dec...b4f Jeg kjenner meg veldig ofte ustabil og har masse psykisk smerte. Jeg prøver å fokusere på noe annet eventuelt bare godta at jeg har det vondt. Anonymkode: 3d902...ef8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (2 minutter siden): Det skader ikke med en prat med noen? Ja, men hva skriver jeg? Anonymkode: f2dec...b4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner meg veldig ofte ustabil og har masse psykisk smerte. Jeg prøver å fokusere på noe annet eventuelt bare godta at jeg har det vondt. Anonymkode: 3d902...ef8 Så leit å høre. Det er utrolig du klarer holde ut. Jeg er ikke vandt til å ha det sånn og det føles uutholdelig. Hvilke andre ting fokuserer du på? Anonymkode: f2dec...b4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så leit å høre. Det er utrolig du klarer holde ut. Jeg er ikke vandt til å ha det sånn og det føles uutholdelig. Hvilke andre ting fokuserer du på? Anonymkode: f2dec...b4f Du kan skrive; jeg har det vanskelig i kveld. Det hadde vært fint å hatt en samtale med en av dere som er på vakt. Jeg går på jobb på dagtid, ser på tv om ettermiddagen. Eventuelt tar en dusj, koser med kattene Anonymkode: 3d902...ef8 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan skrive; jeg har det vanskelig i kveld. Det hadde vært fint å hatt en samtale med en av dere som er på vakt. Jeg går på jobb på dagtid, ser på tv om ettermiddagen. Eventuelt tar en dusj, koser med kattene Anonymkode: 3d902...ef8 Takk for forslag. Er fortsatt usikker på om jeg skal ta kontakt eller ikke. Vil liksom helst klare meg selv også er jeg redd for å ende opp på legevakten. Det høres bra ut. Du er god som holder ut. Anonymkode: f2dec...b4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for forslag. Er fortsatt usikker på om jeg skal ta kontakt eller ikke. Vil liksom helst klare meg selv også er jeg redd for å ende opp på legevakten. Det høres bra ut. Du er god som holder ut. Anonymkode: f2dec...b4f Kan jeg spørre hva problemstillingen er? Diagnose? Husk at følelser ikke er farlige Anonymkode: 3d902...ef8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan jeg spørre hva problemstillingen er? Diagnose? Husk at følelser ikke er farlige Anonymkode: 3d902...ef8 Ja. Jeg har jo forsøkt å forklare så godt jeg klarer i hovedinnlegget men diagnosen er bipolar og autisme. Anonymkode: f2dec...b4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Det sitter langt inne å be om hjelp egentlig. Kanskje er det best å bare holde ut alene? Anonymkode: f2dec...b4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det sitter langt inne å be om hjelp egentlig. Kanskje er det best å bare holde ut alene? Anonymkode: f2dec...b4f Kanskje tenker de jeg ber om hjelp for lite? Anonymkode: f2dec...b4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det sitter langt inne å be om hjelp egentlig. Kanskje er det best å bare holde ut alene? Anonymkode: f2dec...b4f Ingen grunn til at du skal være alene om dette. Ta kontakt med teamet med en gang. Anonymkode: 3d902...ef8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ingen grunn til at du skal være alene om dette. Ta kontakt med teamet med en gang. Anonymkode: 3d902...ef8 Okei, jeg prøver å sende en sms. Anonymkode: f2dec...b4f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.