AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glitter skrev (6 minutter siden): Ja. Det gikk ikke så bra. Han jeg snakket med hadde jeg aldri snakket med før. Endte opp med at han bare snakket om serier på Netflix jeg kunne se. Det var ikke til så mye hjelp egentlig. Anonymkode: f2dec...b4f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det gikk ikke så bra. Han jeg snakket med hadde jeg aldri snakket med før. Endte opp med at han bare snakket om serier på Netflix jeg kunne se. Det var ikke til så mye hjelp egentlig. Anonymkode: f2dec...b4f Skuffende å høre! Fikk du sagt hvordan du egentlig har det? Kan du ringe en av disse hjelpe-linjene som finnes? Anonymkode: 3d902...ef8 0 Siter
Glitter Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det gikk ikke så bra. Han jeg snakket med hadde jeg aldri snakket med før. Endte opp med at han bare snakket om serier på Netflix jeg kunne se. Det var ikke til så mye hjelp egentlig. Anonymkode: f2dec...b4f Hm nei det er vel sånt du vet fra før av. Det var jo kjedelig. Men nå er det ikke så lenge til du kan legge deg. Så er det kanskje bedre i morgen. Endret 57 minutter siden av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skuffende å høre! Fikk du sagt hvordan du egentlig har det? Kan du ringe en av disse hjelpe-linjene som finnes? Anonymkode: 3d902...ef8 Litt. Sa at jeg følte meg ustabil og at jeg var så urolig at jeg kaster opp. Men han spurte ikke så mye om det, mest bare om vanlige ting som hvor jeg bodde og jobbet og hva jeg så på Netflix osv. Glitter skrev (1 minutt siden): Hm nei det er vel sånt du vet fra før av. Det var jo kjedelig. Men nå er det ikke så lenge til du han legge deg. Så er det kanskje bedre i morgen. Ja, ganske kjedelig. Og ja, jeg satser på å legge meg og sove snart. Kveldene er alltid verst for meg. Anonymkode: f2dec...b4f 0 Siter
Glitter Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Litt. Sa at jeg følte meg ustabil og at jeg var så urolig at jeg kaster opp. Men han spurte ikke så mye om det, mest bare om vanlige ting som hvor jeg bodde og jobbet og hva jeg så på Netflix osv. Ja, ganske kjedelig. Og ja, jeg satser på å legge meg og sove snart. Kveldene er alltid verst for meg. Anonymkode: f2dec...b4f For meg også. Derfor legger jeg meg tidlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.