Gå til innhold

Be om hjelp nå eller vente det ut litt til?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (6 minutter siden):

Ja. :)

Det gikk ikke så bra. Han jeg snakket med hadde jeg aldri snakket med før. Endte opp med at han bare snakket om serier på Netflix jeg kunne se. Det var ikke til så mye hjelp egentlig.

Anonymkode: f2dec...b4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det gikk ikke så bra. Han jeg snakket med hadde jeg aldri snakket med før. Endte opp med at han bare snakket om serier på Netflix jeg kunne se. Det var ikke til så mye hjelp egentlig.

Anonymkode: f2dec...b4f

Skuffende å høre! Fikk du sagt hvordan du egentlig har det? Kan du ringe en av disse hjelpe-linjene som finnes?

Anonymkode: 3d902...ef8

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det gikk ikke så bra. Han jeg snakket med hadde jeg aldri snakket med før. Endte opp med at han bare snakket om serier på Netflix jeg kunne se. Det var ikke til så mye hjelp egentlig.

Anonymkode: f2dec...b4f

Hm nei det er vel sånt du vet fra før av. Det var jo kjedelig. 

Men nå er det ikke så lenge til du kan legge deg. Så er det kanskje bedre i morgen. :)

Endret av Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skuffende å høre! Fikk du sagt hvordan du egentlig har det? Kan du ringe en av disse hjelpe-linjene som finnes?

Anonymkode: 3d902...ef8

Litt. Sa at jeg følte meg ustabil og at jeg var så urolig at jeg kaster opp. Men han spurte ikke så mye om det, mest bare om vanlige ting som hvor jeg bodde og jobbet og hva jeg så på Netflix osv.

Glitter skrev (1 minutt siden):

Hm nei det er vel sånt du vet fra før av. Det var jo kjedelig. 

Men nå er det ikke så lenge til du han legge deg. Så er det kanskje bedre i morgen. :)

Ja, ganske kjedelig. Og ja, jeg satser på å legge meg og sove snart. Kveldene er alltid verst for meg.

Anonymkode: f2dec...b4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Litt. Sa at jeg følte meg ustabil og at jeg var så urolig at jeg kaster opp. Men han spurte ikke så mye om det, mest bare om vanlige ting som hvor jeg bodde og jobbet og hva jeg så på Netflix osv.

Ja, ganske kjedelig. Og ja, jeg satser på å legge meg og sove snart. Kveldene er alltid verst for meg.

Anonymkode: f2dec...b4f

For meg også. Derfor legger jeg meg tidlig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...