AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Og det er fordi da tenker jeg at vedkommende ser på meg som et vanlig menneske. Hva med deg? Anonymkode: 59ac6...ec6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Min behandler sa i forrige time at hun har med norsk sjokolade når hun drar utenlands. Vet ikke hvor interessant dette er, men det ga meg et bilde av henne der hun avslutter middagen med en bit freia melkesjokolade 😄 Anonymkode: e4713...b1a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min behandler sa i forrige time at hun har med norsk sjokolade når hun drar utenlands. Vet ikke hvor interessant dette er, men det ga meg et bilde av henne der hun avslutter middagen med en bit freia melkesjokolade 😄 Anonymkode: e4713...b1a Det er morsomt😆Jeg ville synes at det er koselig om det var min terapeut som fortalte det til meg. At hun tok seg bryet. Anonymkode: 59ac6...ec6 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Litt kan være ålreit, men en terapaut jeg hadde delte altfor mye. Så mye at jeg slet med å ta opp ting med han 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni emilie321 skrev (4 minutter siden): Litt kan være ålreit, men en terapaut jeg hadde delte altfor mye. Så mye at jeg slet med å ta opp ting med han Privat terapeut? Sa du noe til han? Jeg hadde heller ikke vært komfortabel med det. Anonymkode: 59ac6...ec6 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Privat terapeut? Sa du noe til han? Jeg hadde heller ikke vært komfortabel med det. Anonymkode: 59ac6...ec6 Ja, privat. Nei, ble ukomfortabel. Følte også at jeg måtte ta hensyn til han fordi han også hadde opplevd mye vondt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Ja har opplevd i årevis at både lege, psykolog og sykepleier har delt private ting med meg. Anonymkode: 98c10...25f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni En annen fortalte meg at sønnen hennes har hatt ocd da jeg slet med det. Det var veldig rørende at hun ville dele det. Han ble helt frisk og det er nesten jeg også nå 🙂 Anonymkode: e4713...b1a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En annen fortalte meg at sønnen hennes har hatt ocd da jeg slet med det. Det var veldig rørende at hun ville dele det. Han ble helt frisk og det er nesten jeg også nå 🙂 Anonymkode: e4713...b1a Slike ting ville jeg blir glad for å høre! Ts Anonymkode: 59ac6...ec6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja har opplevd i årevis at både lege, psykolog og sykepleier har delt private ting med meg. Anonymkode: 98c10...25f I passe mengde eller "oversharing"? Anonymkode: 59ac6...ec6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni emilie321 skrev (7 minutter siden): Ja, privat. Nei, ble ukomfortabel. Følte også at jeg måtte ta hensyn til han fordi han også hadde opplevd mye vondt. Jeg håper du byttet terapeut? Han gikk langt over streken. Ts Anonymkode: 59ac6...ec6 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg håper du byttet terapeut? Han gikk langt over streken. Ts Anonymkode: 59ac6...ec6 Det tok tid før jeg greide å slutte hos han, men var vel egentlig ganske lettet da jeg greide å avslutte. Har ikke hatt noen terapaut etter han. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni emilie321 skrev (15 minutter siden): Det tok tid før jeg greide å slutte hos han, men var vel egentlig ganske lettet da jeg greide å avslutte. Har ikke hatt noen terapaut etter han. Hjalp han deg noe som helst med problemstilling din? Jeg blir frustrert når jeg hører slike historier som din! Anonymkode: 59ac6...ec6 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hjalp han deg noe som helst med problemstilling din? Jeg blir frustrert når jeg hører slike historier som din! Anonymkode: 59ac6...ec6 Fikk nok noe hjelp, men mye jeg ikke greide å si, så da ble det deretter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni emilie321 skrev (12 minutter siden): Fikk nok noe hjelp, men mye jeg ikke greide å si, så da ble det deretter. Huff...er du frisk nå? Anonymkode: 59ac6...ec6 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Huff...er du frisk nå? Anonymkode: 59ac6...ec6 Nei, men fungerer på et vis. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni emilie321 skrev (9 minutter siden): Nei, men fungerer på et vis. Så du tenker ikke å oppsøke terapi igjen nå? Anonymkode: 59ac6...ec6 0 Siter
emilie321 Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så du tenker ikke å oppsøke terapi igjen nå? Anonymkode: 59ac6...ec6 Nei, nå fokuserer jeg på å få trent og å gjøre noe sosialt og hyggelig. Har dårlig kapasitet, så orker ikke så mye hver dag. Har en del oppfølging med det fysiske og synes det holder. Når jeg greier å trene jevnlig så føler jeg meg som regel noe bedre også. Kan anbefales. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni emilie321 skrev (24 minutter siden): Nei, nå fokuserer jeg på å få trent og å gjøre noe sosialt og hyggelig. Har dårlig kapasitet, så orker ikke så mye hver dag. Har en del oppfølging med det fysiske og synes det holder. Når jeg greier å trene jevnlig så føler jeg meg som regel noe bedre også. Kan anbefales. Jeg trente hard styrketrening 3 dager i uka og var i knallform. Men sykdommen her sugde livet utav meg og kneblet meg på hender og føtter. Anonymkode: 59ac6...ec6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.