AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Og det er fordi da tenker jeg at vedkommende ser på meg som et vanlig menneske. Hva med deg? Anonymkode: 59ac6...ec6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Min behandler sa i forrige time at hun har med norsk sjokolade når hun drar utenlands. Vet ikke hvor interessant dette er, men det ga meg et bilde av henne der hun avslutter middagen med en bit freia melkesjokolade 😄 Anonymkode: e4713...b1a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min behandler sa i forrige time at hun har med norsk sjokolade når hun drar utenlands. Vet ikke hvor interessant dette er, men det ga meg et bilde av henne der hun avslutter middagen med en bit freia melkesjokolade 😄 Anonymkode: e4713...b1a Det er morsomt😆Jeg ville synes at det er koselig om det var min terapeut som fortalte det til meg. At hun tok seg bryet. Anonymkode: 59ac6...ec6 0 Siter
emilie321 Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Litt kan være ålreit, men en terapaut jeg hadde delte altfor mye. Så mye at jeg slet med å ta opp ting med han 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden emilie321 skrev (4 minutter siden): Litt kan være ålreit, men en terapaut jeg hadde delte altfor mye. Så mye at jeg slet med å ta opp ting med han Privat terapeut? Sa du noe til han? Jeg hadde heller ikke vært komfortabel med det. Anonymkode: 59ac6...ec6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.