emilie321 Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg trente hard styrketrening 3 dager i uka og var i knallform. Men sykdommen her sugde livet utav meg og kneblet meg på hender og føtter. Anonymkode: 59ac6...ec6 Kanskje du etterhvert kan begynne å trene litt igjen? Trenger ikke å ta det så hardt. Litt er bedre enn ingenting. Selv prøver jeg å trene styrke + litt roing 3 ganger i uka, men ofte blir det bare 2. Kunne ønske jeg greide mer enn det jeg faktisk gjør. Greier som regel bare en "stor" ting pr dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni emilie321 skrev (3 minutter siden): Kanskje du etterhvert kan begynne å trene litt igjen? Trenger ikke å ta det så hardt. Litt er bedre enn ingenting. Selv prøver jeg å trene styrke + litt roing 3 ganger i uka, men ofte blir det bare 2. Kunne ønske jeg greide mer enn det jeg faktisk gjør. Greier som regel bare en "stor" ting pr dag. Du er kjempeflink!! Jeg burde absolutt trene litt, ja. Synes det er fryktelig vanskelig å komme igang når kroppen ikke spiller på lag. Anonymkode: 59ac6...ec6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.