AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): For meg er det motsatt. Jeg føler alltid at jeg bare er en byrde for dem. At jeg er en pasient de helst ikke vil ha, men at de vet de som tilfeldigvis ble tildelt meg og dermed er stuck med meg tilmed finner en anledning til å enten avslutte meg eller overlate meg til noen andre. Jeg er bare en som kaster bort tiden deres, skattepengene til resten av befolkningen, og plassen til noen andre som de sikkert mye heller ville brukt tiden sin på. Anonymkode: 1ae2c...005 Slik føler jeg det også. Offentlig og privat. Anonymkode: 75b4d...1b6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.