AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det høres ut som om du er sykere enn du tror, og ved å handle på dette så mater du sykdommen. Anonymkode: 96a5d...59a Det er det eneste jeg kan. Jeg vil gjerne hjelpe andre i livet mitt. Få dem til å føle seg bra. Anonymkode: fbffb...c8a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er det eneste jeg kan. Anonymkode: fbffb...c8a Da er det på tide å lære seg noe nytt. Anonymkode: 96a5d...59a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni psykedeliker skrev (4 minutter siden): Alt vi lærer i barndommen må vi lære av noen eller noe. Nei, jeg tenker ikke det. Jeg er født slik. Anonymkode: fbffb...c8a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei, jeg tenker ikke det. Jeg er født slik. Hva må til for å endre på denne holdningen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni psykedeliker skrev (2 minutter siden): Hva må til for å endre på denne holdningen? You tell me? Anonymkode: fbffb...c8a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): You tell me? Fyll ut 1000 A-4 ark med ordene jeg skal sette meg selv først - alltid. Når du er ferdig med det, rapporterer du tilbake her. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni psykedeliker skrev (2 timer siden): Fyll ut 1000 A-4 ark med ordene jeg skal sette meg selv først - alltid. Når du er ferdig med det, rapporterer du tilbake her. 🤭 Anonymkode: fbffb...c8a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.