Glitter Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Håper alle får ei fin helg. Jeg sliter litt, men prøver å gjøre det beste ut av det. Er fornøyd for å ha fått leid ut parkeringsplassen til 2500 i måneden. Det kommer godt med. Planer? 3 Siter
Blondi Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Ønsker deg gode dager ❤️ Så fint at du har fått leid ut parkeringsplassen og får penger inn i månden. Skal se vm kampen i kveld. Ser normalt ikke fotball, men har sett de norske kampene. Ellers ikke noen planer. Blir vel podkast og tv. God helg til deg! 0 Siter
Vhanja Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Det er jo veldig bra! Vil hjelpe på økonomien din. Ingen planer her sånn sett. Mannen skal ut på rockefestival så da får jeg noen timer alene. Ellers blir det rolig helg med gaming og nyte været. Mulig vi drar ut i morgen og ser på utemøbler. Vi har allerede to stoler og et bord på terrassen, men har lyst å kanskje ha et sett til der i et hjørne der grillen står. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg håper også at alle får en fin helg ☺️ Jeg sliter også litt for tiden og forsøker gjøre det beste ut av det. Så skal besøke faren min (sitter på bussen dit nå faktisk). Jeg vurderte avlyse men vet med meg selv at jeg ikke hadde blitt noe bedre av å bare isolere meg hjemme hele helgen 🙂 Hvilke planer har du? Anonymkode: 59e36...afc 0 Siter
Fru2020 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Så flott at du får leid ut parkeringsplassen. Det var jo en grei pris. Vi sitter og lader bilen på vei hjem. I helgen skal jeg lade. Planen er å vaske alle klær sånn at de er klar til ferie neste fredag. Det er ikke så varmt der jeg bor som det er i gryta i Telemark, men jeg håper å få badet. Var så deilig å bade i Telemarkkanalen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 22 minutes ago, Glitter said: Håper alle får ei fin helg. Jeg sliter litt, men prøver å gjøre det beste ut av det. Er fornøyd for å ha fått leid ut parkeringsplassen til 2500 i måneden. Det kommer godt med. Planer? 2500 i måneden for parkeringsplass. Wow. Her er vanlig takst 250 kr. Anonymkode: 99555...36a 0 Siter
Glitter Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Blondi skrev (17 minutter siden): Ønsker deg gode dager ❤️ Så fint at du har fått leid ut parkeringsplassen og får penger inn i månden. Skal se vm kampen i kveld. Ser normalt ikke fotball, men har sett de norske kampene. Ellers ikke noen planer. Blir vel podkast og tv. God helg til deg! Takk. ❤️ Ja det hjelper meg masse. 600 kr ekstra i uka. Går VM på TV2 sport eller går det gratis på NRK? Vhanja skrev (16 minutter siden): Det er jo veldig bra! Vil hjelpe på økonomien din. Ingen planer her sånn sett. Mannen skal ut på rockefestival så da får jeg noen timer alene. Ellers blir det rolig helg med gaming og nyte været. Mulig vi drar ut i morgen og ser på utemøbler. Vi har allerede to stoler og et bord på terrassen, men har lyst å kanskje ha et sett til der i et hjørne der grillen står. Ja. Å er det tons of rock? Det har jeg lyst til. Ekstra utemøbler er jo gull. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg håper også at alle får en fin helg ☺️ Jeg sliter også litt for tiden og forsøker gjøre det beste ut av det. Så skal besøke faren min (sitter på bussen dit nå faktisk). Jeg vurderte avlyse men vet med meg selv at jeg ikke hadde blitt noe bedre av å bare isolere meg hjemme hele helgen 🙂 Hvilke planer har du? Anonymkode: 59e36...afc Så bra du drar til faren din. I dag har jeg ikke planer, men tar nok en tur til min mor i morgen. Fru2020 skrev (13 minutter siden): Så flott at du får leid ut parkeringsplassen. Det var jo en grei pris. Vi sitter og lader bilen på vei hjem. I helgen skal jeg lade. Planen er å vaske alle klær sånn at de er klar til ferie neste fredag. Det er ikke så varmt der jeg bor som det er i gryta i Telemark, men jeg håper å få badet. Var så deilig å bade i Telemarkkanalen. Ja. Å, ja er nok lurt å lade opp til neste ferie. Å bade er helt utopisk her i nord nå! 😅 0 Siter
Glitter Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 2500 i måneden for parkeringsplass. Wow. Her er vanlig takst 250 kr. Anonymkode: 99555...36a Det er få plasser og mange om beinet. Midt i sentrum. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Her blir det vel en rolig helg, skal besøke min far i morgen med mannen da så tar vi vegetar burgere til kvelds i morgen. Godt det da. Kos deg hos din mor 0 Siter
Glitter Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Her blir det vel en rolig helg, skal besøke min far i morgen med mannen da så tar vi vegetar burgere til kvelds i morgen. Godt det da. Kos deg hos din mor Det er godt. Takk. 1 Siter
Blondi Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Glitter skrev (38 minutter siden): Går VM på TV2 sport eller går det gratis på NRK? Sånn jeg har skjønt det går den på nrk 🥰 0 Siter
Blondi Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Glitter skrev (39 minutter siden): Ja det hjelper meg masse. 600 kr ekstra i uka. Det er veldig godt med ekstra penger der! God helg 🌷 0 Siter
Glitter Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Blondi skrev (3 minutter siden): Det er veldig godt med ekstra penger der! God helg 🌷 God helg. 1 Siter
laban Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Glitter skrev (42 minutter siden): Går VM på TV2 sport eller går det gratis på NRK? VM er delt mellom TV2 og NRK. Kveldens kamp går på NRK. Det varierer litt hvilken TV2-kanal som sender de øvrige kampene, det er jo svært mange av dem. Alle legges ut på TV2 Play etter hvert, tror jeg. Man trenger ikke TV2 sport. https://tvpakkepris.no/fotball-vm-2026 1 Siter
Grendel Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ja, jeg skal på en fest i kveld jeg var litt gledelig overrasket over å bli invitert på. Se Norge Frankrike. Det passer bra siden kone og "barn" (hjemme på ferie) har andre planer. 0 Siter
Glitter Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Grendel skrev (1 minutt siden): Ja, jeg skal på en fest i kveld jeg var litt gledelig overrasket over å bli invitert på. Se Norge Frankrike. Det passer bra siden kone og "barn" (hjemme på ferie) har andre planer. Høres fint ut! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg har vært på en stor matfestival. Spist og drukket godt. Er fortsatt oppbrakt (er det et begrep) etter forrige terapitime. Hodet mitt dundrer og jeg kjenner meg ustabil. Terapi er hardt!! Anonymkode: 1106c...390 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg går ut i 4 uker FERIE og det trenger jeg virkelig . Jeg tror ikke jeg hadde klart en eneste dag til. Gleder meg til å komme opp til ren fjellluft og beroligende lyder av sauebjeller. Men før den tid blir det kamp i kveld og en feiring med gjester her i morgen. Vi stuller og steller litt her for å gjøre oss ferdig før kampen . 1 Siter
Glitter Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har vært på en stor matfestival. Spist og drukket godt. Er fortsatt oppbrakt (er det et begrep) etter forrige terapitime. Hodet mitt dundrer og jeg kjenner meg ustabil. Terapi er hardt!! Anonymkode: 1106c...390 Ja det er det. ❤️ Nicklusheletida skrev (1 minutt siden): Jeg går ut i 4 uker FERIE og det trenger jeg virkelig . Jeg tror ikke jeg hadde klart en eneste dag til. Gleder meg til å komme opp til ren fjellluft og beroligende lyder av sauebjeller. Men før den tid blir det kamp i kveld og en feiring med gjester her i morgen. Vi stuller og steller litt her for å gjøre oss ferdig før kampen . God ferie! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.