stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Håper Norge vinner for jeg har veddet på det 0 Siter
slabbedask Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 10 minutes ago, stjernestøv said: Håper Norge vinner for jeg har veddet på det Det gjør de neppe når de stiller med B-laget. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden slabbedask skrev (1 minutt siden): Det gjør de neppe når de stiller med B-laget. Nei de driter vel i det selv. 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Nei de driter vel i det selv. De driter nok ikke i det, men må spare flere til neste kamp, som er mye viktigere 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden emilie321 skrev (1 minutt siden): De driter nok ikke i det, men må spare flere til neste kamp, som er mye viktigere Ja det er vel det da som er årsaken... 1 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har vært en tur i Sverige idag å prøvd og ta sort belte i shopping.... greide det ikke helt, men er fornøyd😊 Nå venter jeg på kveldens kamp😊 0 Siter
Vhanja Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden stjernestøv skrev (22 minutter siden): Nei de driter vel i det selv. De må det, for Frankrike betyr ingenting. De må lade opp til neste kamp. 0 Siter
Lillemus Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Vhanja skrev (11 minutter siden): De må det, for Frankrike betyr ingenting. De må lade opp til neste kamp. Nemlig. så sånn sett er det jo ikke så spennende, men det står vel om vi kommer i neste pulje A eller B? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Glitter skrev (3 timer siden): Så bra du drar til faren din. I dag har jeg ikke planer, men tar nok en tur til min mor i morgen. Ja, jeg kjenner nå det var riktig avgjørelse. Jeg ligger i sengen på det gamle rommet mitt nå og slapper litt av før jeg lovet faren min å se kampen sammen med han (han er veldig fotball interessert 😅). Hvordan går det med deg i kveld? (Ville bare sjekke inn siden du sa at du sliter litt 🙂). Anonymkode: 59e36...afc 0 Siter
Vhanja Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden Lillemus skrev (6 minutter siden): Nemlig. så sånn sett er det jo ikke så spennende, men det står vel om vi kommer i neste pulje A eller B? Så inni er det er jeg ikke, så det vet jeg ingenting om. 😅 0 Siter
Lillemus Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Vhanja skrev (12 minutter siden): Så inni er det er jeg ikke, så det vet jeg ingenting om. 😅 Ikke jeg heller, men sønnen er veldig interessert og jeg tror det var han som sa det. 0 Siter
frosken Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden Vhanja skrev (31 minutter siden): De må det, for Frankrike betyr ingenting. De må lade opp til neste kamp. Det betyr vel noe for hvor tøffe motstandere Norge møter videre. 0 Siter
laban Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden (endret) Lillemus skrev (26 minutter siden): Nemlig. så sånn sett er det jo ikke så spennende, men det står vel om vi kommer i neste pulje A eller B? Vhanja skrev (20 minutter siden): Så inni er det er jeg ikke, så det vet jeg ingenting om. 😅 Gruppevinneren (vinneren av kampen, Frankrike hvis det blir uavgjort) møter en gruppetreer, altså ett av de lagene som har gått videre fordi det er blant de beste treerne. Gruppetoeren (taperen av kveldens kamp) møter en toer fra en annen gruppe. Men siden det er så mange lag, er det ikke nødvendigvis sånn at en treer er mye dårligere enn en toer. Norge har tatt seg videre fra en gruppe med antatt høyt nivå. Det er mange kamper igjen. De som tok av og påsto at Norge ville komme veldig langt etter seieren over Senegal, bør komme ned på jorda. Det er 32 lag som går videre. Men det blir mye lengere reisevei for gruppetoeren, siden sluttspillet foregår så mange ulike steder. Endret 15 minutter siden av laban 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden frosken skrev (Akkurat nå): Det betyr vel noe for hvor tøffe motstandere Norge møter videre. Er det slik at hvis de vinner over Frankrike møter de lettere motstandere videre enn hvis de taper? Anonymkode: 59e36...afc 0 Siter
Vhanja Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden frosken skrev (4 minutter siden): Det betyr vel noe for hvor tøffe motstandere Norge møter videre. Nettopp derfor de kanskje bør roe ned på denne kampen og lade opp til neste. 0 Siter
laban Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det slik at hvis de vinner over Frankrike møter de lettere motstandere videre enn hvis de taper? Anonymkode: 59e36...afc I overgangen mellom gruppe- og cupspill er det (selv på cuper for barn) gjerne slik at de som vinner gruppa, møter toeren fra en annen gruppe. Det blir litt mer komplisert når det er 48 lag med, men prinsippet er det samme. Men så er det ikke slik at det er nøyaktig samme nivå i alle grupper, og noen kan ha hatt litt flaks. Noe av poenget med dette er selvsagt at de antatt beste ikke skal møte hverandre i en tidlig runde i sluttspillet. Endret 14 minutter siden av laban 0 Siter
frosken Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden laban skrev (4 minutter siden): I overgangen mellom gruppe- og cupspill er det (selv på cuper for barn) gjerne slik at de som vinner gruppa, møter toeren fra en annen gruppe. Det blir litt mer komplisert når det er 48 lag med, men prinsippet er det samme. Men så er det ikke slik at det er nøyaktig samme nivå i alle grupper, og noen kan ha hatt litt flaks. Noe av poenget med dette er selvsagt at de antatt beste ikke skal møte hverandre i en tidlig runde i sluttspillet. Leste nettopp at i akkurat denne turneringen vil i tillegg det laget som vinner gruppa få kortere reisevei og mer bekvemme tidspunkt for de resterende kampene. 0 Siter
laban Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden frosken skrev (Akkurat nå): Leste nettopp at i akkurat denne turneringen vil i tillegg det laget som vinner gruppa få kortere reisevei og mer bekvemme tidspunkt for de resterende kampene. Det stemmer, ref. det jeg skrev i svaret lenger opp, om kveldens kamp. Det andre svaret var litt mer generelt om utslagsrunder 😉 1 Siter
laban Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden stjernestøv skrev (1 time siden): Nei de driter vel i det selv. Det er bare noen dager siden forrige kamp, der de beste spilte, og det er fornuftig å la dem få en pause. Det er mye viktigere at de er i form på tirsdag. Dessuten er det lurt å la de som hittil ikke har spilt i det hele tatt, få kamperfaring, slik at de har prøvd varmen, underlaget og VM-debutnervene. Da er de bedre forberedt den dagen det eventuelt er reelt bruk for dem i en viktig kamp. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.