AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg kjenner meg ustabil for tiden og er redd for å knekke sammen helt, miste meg selv helt og få et følelsesutbrudd (begynne å gråte eller bli sint). Hva kan man gjøre for å klare unngå det? Anonymkode: 27e65...266 0 Siter
XbellaX Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner meg ustabil for tiden og er redd for å knekke sammen helt, miste meg selv helt og få et følelsesutbrudd (begynne å gråte eller bli sint). Hva kan man gjøre for å klare unngå det? Anonymkode: 27e65...266 Hva er du redd skal skje om du gråter eller blir sint? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg kjenner meg ustabil for tiden og er redd for å knekke sammen helt, miste meg selv helt og få et følelsesutbrudd (begynne å gråte eller bli sint). Hva kan man gjøre for å klare unngå det? Anonymkode: 27e65...266 Du mister ikke deg selv helt. Det er kun følelser. Anonymkode: 1a37b...c01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden XbellaX skrev (6 minutter siden): Hva er du redd skal skje om du gråter eller blir sint? At jeg mister meg selv helt (er ikke vandt til å føle på følelser). Også at den jeg er med skal bli så bekymret at de vil få meg innlagt (det skjedde sist jeg fikk sammenbrudd). Anonymkode: 27e65...266 0 Siter
XbellaX Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At jeg mister meg selv helt (er ikke vandt til å føle på følelser). Også at den jeg er med skal bli så bekymret at de vil få meg innlagt (det skjedde sist jeg fikk sammenbrudd). Anonymkode: 27e65...266 Da er det på tide å øve seg :- ) Følelser er ikke farlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At jeg mister meg selv helt (er ikke vandt til å føle på følelser). Også at den jeg er med skal bli så bekymret at de vil få meg innlagt (det skjedde sist jeg fikk sammenbrudd). Anonymkode: 27e65...266 Dette går så fint. Følelser er ikke følelser. Du blir ikke innlagt over å være emosjonell. Anonymkode: 1a37b...c01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du mister ikke deg selv helt. Det er kun følelser. Anonymkode: 1a37b...c01 Det har skjedd en gang før at jeg knakk helt sammen og fikk ett sammenbrudd. Jeg følte veldig at jeg mistet meg selv helt. Endte med innleggelse. Anonymkode: 27e65...266 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden XbellaX skrev (24 minutter siden): Da er det på tide å øve seg :- ) Følelser er ikke farlig. Nei, følelser er jo ikke farlig ikke egentlig men det føles veldig slik. Anonymkode: 27e65...266 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Hvorfor skal folk være redd for å kjenne på følelser? Ja vi alle liker best å kjennne på de gode og fine følelsene, men vi har ikke bare gode og fine følelser men og vonde og negative følelser, begge deler er viktig for å leve et normalt liv. Når en nekter å kjenne på de negative følelsene så blir det et stort problem for oss. En kan ikke sykeliggjøre normale følelser. Anonymkode: fe3ec...8ca 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor skal folk være redd for å kjenne på følelser? Ja vi alle liker best å kjennne på de gode og fine følelsene, men vi har ikke bare gode og fine følelser men og vonde og negative følelser, begge deler er viktig for å leve et normalt liv. Når en nekter å kjenne på de negative følelsene så blir det et stort problem for oss. En kan ikke sykeliggjøre normale følelser. Anonymkode: fe3ec...8ca Enig i det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor skal folk være redd for å kjenne på følelser? Ja vi alle liker best å kjennne på de gode og fine følelsene, men vi har ikke bare gode og fine følelser men og vonde og negative følelser, begge deler er viktig for å leve et normalt liv. Når en nekter å kjenne på de negative følelsene så blir det et stort problem for oss. En kan ikke sykeliggjøre normale følelser. Anonymkode: fe3ec...8ca Jeg vet ikke helt, det har bare blitt sånn. Jeg skulle gjerne følt følelsene mine men har på en eller annen måte mistet kontakten med dem og da blir alle følelser skumle til slutt. Anonymkode: 27e65...266 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det har skjedd en gang før at jeg knakk helt sammen og fikk ett sammenbrudd. Jeg følte veldig at jeg mistet meg selv helt. Endte med innleggelse. Anonymkode: 27e65...266 Du bestemmer jo selv om du vil bli innlagt det er frivillig å dra til fastlegen og frivillig å dra til legevakt. Anonymkode: d5ff4...921 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du bestemmer jo selv om du vil bli innlagt det er frivillig å dra til fastlegen og frivillig å dra til legevakt. Anonymkode: d5ff4...921 Det stemmer ikke helt. I verste fall kan lege fatte vedtak om tvungen undersøkelse og møter man ikke frivillig da kommer politiet. Anonymkode: 27e65...266 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet ikke helt, det har bare blitt sånn. Jeg skulle gjerne følt følelsene mine men har på en eller annen måte mistet kontakten med dem og da blir alle følelser skumle til slutt. Anonymkode: 27e65...266 Du kan gjøre noe med det og faktisk lære deg å begynne å kjenne på de negative følelsene dine og. Ja jeg vet det er vondt og tungt men det er nødvendig faktisk. Anonymkode: fe3ec...8ca 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.