psykedeliker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg tror ikke det er så lett. Man må selvfølgelig planlegge ordentlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni psykedeliker skrev (Akkurat nå): Man må selvfølgelig planlegge ordentlig. Du er litt artig du. Men det var uansett ikke hvordan man kan gjemme seg for politiet tråden handlet om. Anonymkode: 27e65...266 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Å jobbe med følelsene sine innebærer om å prate om de vonde og negative følelsene sine, og å huske på at når du kjenner smerte og vondt inni deg, du kjenner tårene presser på og kjenner klumpen i halsen, la det bare komme ut og gå igjennom det. Det er kjempe sunt for deg og gjør deg bare godt. Vi er laget for å tåle og takle slike ting. Og jeg er helt sikker på at det vil hjelpe deg etterpå. Ja det er tøft og vondt å stå i det, men det er nødvendig og viktig for å komme seg videre og utvikle seg. Anonymkode: fe3ec...8ca Takk for forklaring. Jeg skal forsøke. Anonymkode: 27e65...266 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.