AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har blitt hentet utallige ganger og like flaut hver gang. Anonymkode: 1394f...3bc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden To ganger. Begge gangene fordi jeg rømte. Den verste gangen kom de heldigvis i sivil. Anonymkode: c55ed...2bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Da må man jo til slutt begynne å vurdere hvor mye ressurser man bruker på èn person som åpenbart ikke ønsker hjelp, fremfor alle de andre menneskene i køen som ønsker hjelp. Anonymkode: 3550b...372 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Da må man jo til slutt begynne å vurdere hvor mye ressurser man bruker på èn person som åpenbart ikke ønsker hjelp, fremfor alle de andre menneskene i køen som ønsker hjelp. Anonymkode: 3550b...372 Virkelig? Noen er for syke til å innse det selv. Anonymkode: c55ed...2bd 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden (endret) Jeg rømte to ganger fra institusjon da jeg var 18 og 19. Politiet som fant meg var hyggelige de. Endret 48 minutter siden av Worrisome_plenty 0 Siter
psykedeliker Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har blitt hentet utallige ganger og like flaut hver gang. Da må du skjule deg bedre så de ikke finner deg neste gang. Ikke legg igjen noen digitale spor som kan avsløre hvor du befinner deg. Må du bruke kort for å ta ut kontanter, dra til en annen bydel enn der du vanligvis befinner deg. Gå omveier og ulike ruter slik at det blir vanskelig å forutse bevegelsene dine. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Virkelig? Noen er for syke til å innse det selv. Anonymkode: c55ed...2bd Ja, og da må man etterhvert stille det spørsmålet. Det handler om ressurser. Hva om man kan hjelpe fem stykker som ønsker hjelp i stedet for den ene som ikke gjør det? Anonymkode: 3550b...372 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, og da må man etterhvert stille det spørsmålet. Det handler om ressurser. Hva om man kan hjelpe fem stykker som ønsker hjelp i stedet for den ene som ikke gjør det? Anonymkode: 3550b...372 Hva om den ene som blir gitt opp dør pga det? Anonymkode: c55ed...2bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Borderline? Anonymkode: 12b45...0c0 De med borderline vil ha hjelp. Anonymkode: 1394f...3bc 0 Siter
psykedeliker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva om man kan hjelpe fem stykker som ønsker hjelp i stedet for den ene som ikke gjør det? Hadde helsevesenet brukt ressursene de allerede har riktig, kunne alle sammen fått hjelp - så spørsmålet er feil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva om den ene som blir gitt opp dør pga det? Anonymkode: c55ed...2bd Hva om man da ender opp med å redde fem andre hvorav to av dem hadde dødd uten? Anonymkode: 3550b...372 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Ingen Anonymkode: 03393...898 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva om man da ender opp med å redde fem andre hvorav to av dem hadde dødd uten? Anonymkode: 3550b...372 Jeg tviler på at det å droppe hjelpe en person hadde frigjort nok ressurser til å hjelpe fem andre? Anonymkode: c55ed...2bd 0 Siter
Ftss Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, og da må man etterhvert stille det spørsmålet. Det handler om ressurser. Hva om man kan hjelpe fem stykker som ønsker hjelp i stedet for den ene som ikke gjør det? Anonymkode: 3550b...372 En person som ikke får hjelp kan også skade andre alt ettersom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tviler på at det å droppe hjelpe en person hadde frigjort nok ressurser til å hjelpe fem andre? Anonymkode: c55ed...2bd Jo, noen ganger kan det det. Når man må hente samme person gang på gang, og de må ha daglig, tett oppfølging for å overbevise dem om å ta medisinene sine. Hva om alle disse ressursene heller ble brukt på folk som ønsker hjelp? Anonymkode: 3550b...372 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, noen ganger kan det det. Når man må hente samme person gang på gang, og de må ha daglig, tett oppfølging for å overbevise dem om å ta medisinene sine. Hva om alle disse ressursene heller ble brukt på folk som ønsker hjelp? Anonymkode: 3550b...372 Det er nok ikke så enkelt. Anonymkode: c55ed...2bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er nok ikke så enkelt. Anonymkode: c55ed...2bd Det er bare en floskel. Ingenting er enkelt. Men det koker likevel ned til ressurser. Anonymkode: 3550b...372 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Jeg ble truet med politiet en gang. Det siste jeg ville var å lage drama, så gjorde så klart det som skulle til for å unngå å bruke så mye ressurser bare for å stå på mitt. Anonymkode: 746ea...34d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er bare en floskel. Ingenting er enkelt. Men det koker likevel ned til ressurser. Anonymkode: 3550b...372 Enig. Psykiatrien skulle virkelig trengt flere ressurser men i stedet kuttes det ned. Her jeg bor er det bl.a snakk om at de skal kutte i akutt teamet. Så de skal ikke lenger være åpne på kveldstid (når folk flest trenger mest hjelp). Anonymkode: c55ed...2bd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.