psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det siste jeg ville var å lage drama, så gjorde så klart det som skulle til for å unngå å bruke så mye ressurser bare for å stå på mitt. Du kunne heller ha svart at hvis de vil ha drama, skal de få det. Det er deres valg, ikke ditt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Du kunne heller ha svart at hvis de vil ha drama, skal de få det. Det er deres valg, ikke ditt. Mener du at helsepersonell som skal hjelpe f.eks en suicidal eller/og psykotisk pasient skal bare la pasienten være hvis de ikke ønsker hjelp og la være å kontakte politiet for bistand for å "unngå å lage drama"? Anonymkode: c55ed...2bd 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mener du at helsepersonell som skal hjelpe f.eks en suicidal eller/og psykotisk pasient skal bare la pasienten være hvis de ikke ønsker hjelp og la være å kontakte politiet for bistand for å "unngå å lage drama"? Jeg mener bare noe om hva pasientene bør gjøre når de trues med politi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.