Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Vendi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men nei, jeg tror ikke det. Jeg har tapt meg på ekte. Men som jeg sa så får jeg bare leve med den utgaven av meg som er nå, for jeg kan jo ikke annet. 

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (8 minutter siden):

Men nei, jeg tror ikke det. Jeg har tapt meg på ekte. Men som jeg sa så får jeg bare leve med den utgaven av meg som er nå, for jeg kan jo ikke annet. 

Da er det mange som har tapt seg med deg hvis det er noen trøst i det. 

Skrevet
stjernestøv skrev (27 minutter siden):

Da er det mange som har tapt seg med deg hvis det er noen trøst i det. 

Høres kanskje ille ut, men på en merkelig måte syntes jeg det var litt trøst i det faktisk.. Da føler jeg meg ikke så aleine om det. For det kan oppleves ganske ensomt å ha det sånn. 

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (2 minutter siden):

Høres kanskje ille ut, men på en merkelig måte syntes jeg det var litt trøst i det faktisk.. Da føler jeg meg ikke så aleine om det. For det kan oppleves ganske ensomt å ha det sånn. 

Ja det er sannhet i det at det kan føles ensomt å ha det sånn, jeg ser rundt meg på alle som lever livene sine men jeg unner dem det da :) Var bare så mye en skulle klart selv som føles umulig. 

Skrevet
Vendi skrev (48 minutter siden):

Jeg har nok også en grad av kognitiv svikt. Så du er ikke alene. ❤️

Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Jeg har nok også en grad av kognitiv svikt. Så du er ikke alene. ❤️

❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...