Vendi Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden (endret) . Endret 3 timer siden av Vendi 0 Siter
Vendi Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Men nei, jeg tror ikke det. Jeg har tapt meg på ekte. Men som jeg sa så får jeg bare leve med den utgaven av meg som er nå, for jeg kan jo ikke annet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vendi skrev (8 minutter siden): Men nei, jeg tror ikke det. Jeg har tapt meg på ekte. Men som jeg sa så får jeg bare leve med den utgaven av meg som er nå, for jeg kan jo ikke annet. Da er det mange som har tapt seg med deg hvis det er noen trøst i det. 0 Siter
Vendi Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (27 minutter siden): Da er det mange som har tapt seg med deg hvis det er noen trøst i det. Høres kanskje ille ut, men på en merkelig måte syntes jeg det var litt trøst i det faktisk.. Da føler jeg meg ikke så aleine om det. For det kan oppleves ganske ensomt å ha det sånn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vendi skrev (2 minutter siden): Høres kanskje ille ut, men på en merkelig måte syntes jeg det var litt trøst i det faktisk.. Da føler jeg meg ikke så aleine om det. For det kan oppleves ganske ensomt å ha det sånn. Ja det er sannhet i det at det kan føles ensomt å ha det sånn, jeg ser rundt meg på alle som lever livene sine men jeg unner dem det da Var bare så mye en skulle klart selv som føles umulig. 1 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vendi skrev (48 minutter siden): Høres kanskje ille ut, men på en merkelig måte syntes jeg det var litt trøst i det faktisk.. Da føler jeg meg ikke så aleine om det. For det kan oppleves ganske ensomt å ha det sånn. Jeg har nok også en grad av kognitiv svikt. Så du er ikke alene. ❤️ 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Glitter skrev (4 minutter siden): Jeg har nok også en grad av kognitiv svikt. Så du er ikke alene. ❤️ ❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.