Gå til innhold

Vil det være klokt å ta en Sobril før terapitimene?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det du skriver henger ikke helt på greip med det du først skriver. Det jeg har uthevet må jo gjøre vondt verre for ensomhetsfølelsen? 

Anonymkode: cf68d...5be

Nei det gjør godt. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Nei det gjør godt. 

«Grunnen til at alkoholavhengigheten min blusser opp nå er fordi jeg sliter med ensomheten»

«Nå oppsøker jeg vonde følelser ved å sette på trist musikk. For det hjelper faktisk å føle.»

Hvorfor oppsøker du vonde følelser når du sliter med ensomheten, som gjør til at alkoholavhengigheten blusser opp igjen når ensomhet også er en følelse? 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (5 minutter siden):

Nei det gjør godt. 

Hvordan kan ensomhet gjøre godt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

«Grunnen til at alkoholavhengigheten min blusser opp nå er fordi jeg sliter med ensomheten»

«Nå oppsøker jeg vonde følelser ved å sette på trist musikk. For det hjelper faktisk å føle.»

Hvorfor oppsøker du vonde følelser når du sliter med ensomheten, som gjør til at alkoholavhengigheten blusser opp igjen når ensomhet også er en følelse? 

Tenkte på andre følelser, ikke ensomheten. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan kan ensomhet gjøre godt? 

Det gjør ikke godt. 

Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Tenkte på andre følelser, ikke ensomheten. 

Det gjør ikke godt. 

Så hvorfor oppsøker du følelser da, når konsekvensen er at avhengigheten dukker opp igen? Synes du det er så lurt å trigge det når du vet hvor lav terskelen er for at du igjen ruser deg? Beklager, men jeg forstår ikke :) 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Så hvorfor oppsøker du følelser da, når konsekvensen er at avhengigheten dukker opp igen? Synes du det er så lurt å trigge det når du vet hvor lav terskelen er for at du igjen ruser deg? Beklager, men jeg forstår ikke :) 

Det hjelper meg jo å gråte og få ut følelsene. De trigger meg ikke. Bortsett fra ensomheten. Når jeg er med andre vil jeg ikke drikke. Men jeg blir ikke mer ensom av å høre på musikk. 

Endret av Glitter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...