Glitter Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det du skriver henger ikke helt på greip med det du først skriver. Det jeg har uthevet må jo gjøre vondt verre for ensomhetsfølelsen? Anonymkode: cf68d...5be Nei det gjør godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Glitter skrev (2 minutter siden): Nei det gjør godt. «Grunnen til at alkoholavhengigheten min blusser opp nå er fordi jeg sliter med ensomheten» «Nå oppsøker jeg vonde følelser ved å sette på trist musikk. For det hjelper faktisk å føle.» Hvorfor oppsøker du vonde følelser når du sliter med ensomheten, som gjør til at alkoholavhengigheten blusser opp igjen når ensomhet også er en følelse? Anonymkode: cf68d...5be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Glitter skrev (5 minutter siden): Nei det gjør godt. Hvordan kan ensomhet gjøre godt? Anonymkode: cf68d...5be 0 Siter
Glitter Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): «Grunnen til at alkoholavhengigheten min blusser opp nå er fordi jeg sliter med ensomheten» «Nå oppsøker jeg vonde følelser ved å sette på trist musikk. For det hjelper faktisk å føle.» Hvorfor oppsøker du vonde følelser når du sliter med ensomheten, som gjør til at alkoholavhengigheten blusser opp igjen når ensomhet også er en følelse? Anonymkode: cf68d...5be Tenkte på andre følelser, ikke ensomheten. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan kan ensomhet gjøre godt? Anonymkode: cf68d...5be Det gjør ikke godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Glitter skrev (2 minutter siden): Tenkte på andre følelser, ikke ensomheten. Det gjør ikke godt. Så hvorfor oppsøker du følelser da, når konsekvensen er at avhengigheten dukker opp igen? Synes du det er så lurt å trigge det når du vet hvor lav terskelen er for at du igjen ruser deg? Beklager, men jeg forstår ikke Anonymkode: cf68d...5be 0 Siter
Glitter Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni (endret) AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Så hvorfor oppsøker du følelser da, når konsekvensen er at avhengigheten dukker opp igen? Synes du det er så lurt å trigge det når du vet hvor lav terskelen er for at du igjen ruser deg? Beklager, men jeg forstår ikke Anonymkode: cf68d...5be Det hjelper meg jo å gråte og få ut følelsene. De trigger meg ikke. Bortsett fra ensomheten. Når jeg er med andre vil jeg ikke drikke. Men jeg blir ikke mer ensom av å høre på musikk. Endret 29. juni av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Glitter skrev (59 minutter siden): Det hjelper meg jo å gråte og få ut følelsene. De trigger meg ikke. Bortsett fra ensomheten. Når jeg er med andre vil jeg ikke drikke. Men jeg blir ikke mer ensom av å høre på musikk. Det du skriver henger fortsatt ikke på greip for meg. Anonymkode: cf68d...5be 0 Siter
Vendi Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det du skriver henger fortsatt ikke på greip for meg. Anonymkode: cf68d...5be Så er det ikke alt du trenger å forstå. La henne være. Endret 29. juni av Vendi 1 Siter
Glitter Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det du skriver henger fortsatt ikke på greip for meg. Anonymkode: cf68d...5be Neivel.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.