Gå til innhold

Til jenter med stort frontparti! : )


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Hvor i huleste kjøper dere bh ´er???

Selv har jeg str. 85 D, og finner ikke bh ´er noen steder.. bare sånne bestemor bh ´er på lindex! har vært i dyre undertøysforetninger, men finner ikke noe ejg synes sitter fint der heller.

Fant en fin bh på H&M på mamma-avdelingen en gang, men den er slitt. Må jo fornye garderoben også!

Jeg vil ha åush-up som jeg får putta puppa oppi, uten at det tyter ut under eller velter ut oppe.. Det er den "D ´en" jeg sliter med.. Størrelsen på cupen rundt puppen.

Kan noen brystfagre gi meg råd? Er lei av å fly i butikken i 3 timer å prøve bh ´er uten å finne én som passer! (Vil ha en som er litt sexy og da.. Ikke kjerring-bh)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme størrelse som deg,og finner mye fint. På Cubus har dem Triumph. De med liksom innebygde bøyler. de er da fine? Veldig gode, og de støtter godt. Koster vel noe over 200.- Vi har en undertøysforretning her som selger masse fint i store størrelser også.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest to ballonger

Jeg har måttet finne meg i at de BHene som er mest behagelige og penest når jeg har klær utenpå, ikke er de mest "blondete" når jeg bare viser meg i undertøyet. Til tunge bryster trengs det godt stoff og sterke sømmer, og ikke lekre blonder man "legger puppene oppi".

Jeg vil heller at det ser pent ut når jeg har klær på (og ikke noe som buler og henger ut av stoffer som ikke holder).

Det behøver ikke å være kjerring, jeg kjøper mye fint i store størrelser på det lille under i Oslo, på Victoria Secret på nettet / i USA, på Steen og Strøms undertøysavdeling i Oslo osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

LaLina på StHanshaugen, Oslo. (Vet ikke hvor du bor eller om den butikken fins i andre byer.) De har visstnok størrelser opptil F tror jeg.

Jeg har ikke vært der selv men har en svigerinne som fant bryllupsundertøyet der. Hun finner ingenting i kjedebutikkene pga de ikke har store nok str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Uglemor skriver har de mye på LaLina på St.Hanshaugen. De har opptil H i vanlige BHer og J i ammebh (been there). Disse er også veldig pene og gode, men prisen er jo deretter. 3-400 kroner stk er vanlig.

KappAhl har i flere butikker større størrelser i BHer. Er nok ikke alle som har det, men i Oslo er utvalget bra (ikke bare sort og hvitt).

Lykke til i jakten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

90 E høres ubehagelig stort ut ! ! !

Nei, ikke ubehagelig stort i det hele tatt. Jeg ville ikke klaget om jeg plutselig våknet opp med 90C f.eks., men jeg har aldri noen plager med ryggen eller annet. Derimot får jeg nok av blikk på gaten, og det er helt greit for meg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Har samme problemet som deg,men jeg har ett bryst som passer c og det andre er d.

fatter heller ikke hvor andre finner undertøy som er pent.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mitt frontparti finner aldri bh-er på H&M eller Cubus etc. PÅ H&M har de ikke størrelsen (80E) og om jeg finner størrelsen på Cubus etc. er de som regel av typen innbrudssikre. Fatter ikke at det ikke går an å lage lekkert undertøy for store pupper også :-((( Jeg kjøper stort sett bare bh'er på "spesialbutikker", de pleier bl.a å ha på brudesalonger. Men det er jo himla dyrt.....

Ellers var jeg i Aberdeen tidligere i år og handlet bhEr til den store gullmedaljen. Der hadde de masse lekkert - til halv pris av norsk pris :-D

Hvis jeg noen gang får så god råd at jeg ikke er avhengig av inntekten min for å overleve tror jeg at jeg skal starte undertøysbutikk som spesialiserer seg på lekkert undertøy for store pupper :-)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mitt frontparti finner aldri bh-er på H&M eller Cubus etc. PÅ H&M har de ikke størrelsen (80E) og om jeg finner størrelsen på Cubus etc. er de som regel av typen innbrudssikre. Fatter ikke at det ikke går an å lage lekkert undertøy for store pupper også :-((( Jeg kjøper stort sett bare bh'er på "spesialbutikker", de pleier bl.a å ha på brudesalonger. Men det er jo himla dyrt.....

Ellers var jeg i Aberdeen tidligere i år og handlet bhEr til den store gullmedaljen. Der hadde de masse lekkert - til halv pris av norsk pris :-D

Hvis jeg noen gang får så god råd at jeg ikke er avhengig av inntekten min for å overleve tror jeg at jeg skal starte undertøysbutikk som spesialiserer seg på lekkert undertøy for store pupper :-)

Beste hilsen fra

Hvis du går i en spesialbutikk for bh-er så kan kanskje personalet hjelpe deg med å finne rett størrelse. Det er ikke sikkert at 85 D er din størrelse likevel. Hvis det tyter ut av cupen kan du kanskej gå opp en cup. Jeg kjenner ei som trodde hun var 75 B, men som senere har funnet ut at det er 70 D som er tingen.

Lykke til!

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, det er et stadig, tilbakevendende problem. Har funnet litt i undertøysbutikk, og ellers sånn innimellom hos Lindex og Cubus. Fant to på Lindex nå for noen dager siden (må benytte sjansen når jeg finner noe).

Mitt problem er å finne fine bh'er i D-cup som _også_ er smale nok rundt under. Som regel har de bare fra 80D, og jeg bruker 75D.

Men det har kommet flere i den senere tid, så kanskje de endelig har fått øynene opp for at vi er flere med større frontparti enn den standard 75b som bl.a. badetøy har en tendens til å være....

Og det irriterer meg også, at det ikke finnes mer push-up eller fremhevende som samtidig støtter, og ikke gjør at puppene bare popper opp over kanten hele tiden...det er ikke behagelig, og ikke pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Nei, ikke ubehagelig stort i det hele tatt. Jeg ville ikke klaget om jeg plutselig våknet opp med 90C f.eks., men jeg har aldri noen plager med ryggen eller annet. Derimot får jeg nok av blikk på gaten, og det er helt greit for meg. :-)

Ehm..du må da være rimelig feit som må ha _90_? Kanskje det er derfor de glor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Nei, ikke ubehagelig stort i det hele tatt. Jeg ville ikke klaget om jeg plutselig våknet opp med 90C f.eks., men jeg har aldri noen plager med ryggen eller annet. Derimot får jeg nok av blikk på gaten, og det er helt greit for meg. :-)

Ehm..du må da være rimelig feit som må ha _90_? Kanskje det er derfor de glor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Som Uglemor skriver har de mye på LaLina på St.Hanshaugen. De har opptil H i vanlige BHer og J i ammebh (been there). Disse er også veldig pene og gode, men prisen er jo deretter. 3-400 kroner stk er vanlig.

KappAhl har i flere butikker større størrelser i BHer. Er nok ikke alle som har det, men i Oslo er utvalget bra (ikke bare sort og hvitt).

Lykke til i jakten :o)

J? Er det ala Dolly Parton det da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm..du må da være rimelig feit som må ha _90_? Kanskje det er derfor de glor?

En er ikke feit bare fordi en bruker 90 i bh! Dust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm..du må da være rimelig feit som må ha _90_? Kanskje det er derfor de glor?

Nei, tenk jeg er ikke feit. Og du er vel rimelig pysete som ikke tør signere med vanlig nick. Har du ikke hørt "idealmålene"? _90_, 60 og 90. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tenk jeg er ikke feit. Og du er vel rimelig pysete som ikke tør signere med vanlig nick. Har du ikke hørt "idealmålene"? _90_, 60 og 90. Så det så!

Ja, men du er ca 90 under brystet, det er forskjellen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tenk jeg er ikke feit. Og du er vel rimelig pysete som ikke tør signere med vanlig nick. Har du ikke hørt "idealmålene"? _90_, 60 og 90. Så det så!

"Har du ikke hørt "idealmålene"? _90_, 60 og 90."

Sikkert ett dumt spørsmål, men hva vil det si ?

Er det 90 under puppene, 60 rundt livet og 90 over hoftene ???? *lurer litt*

:-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...